Deze ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan de voorbeeldfoto van de eifeltoren-opdracht ook in de OP?
Oke thnx!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, Fok! is onbereikbaar en ik moest sociaal doen![]()
Maar ik zal d'r eentje posten
Wie de fuck is Ruudquote:
Eiffeltoren ipv eifeltoren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:![]()
* NrTH ziet nu pas de domme fout in de TT.. Gert?
Ohhh jeetjequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Eiffeltoren ipv eifeltoren?
Of zie ik iets over het hoofd?
Over geld weggooien gesprokenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tussenstandje, Jeroen is volledig bij!
[ afbeelding ]
Of "Tour Eiffel de Lucifer" ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Jeroen is bij en ik ben blijquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch Eiffeltoren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga maar hard op Marielin -stemmen danquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ik niet, ben echt niet blij met die stand. Fucked up mensen moeten d'r uit
Volg je grote voorbeeld, gooi er een paar honderd euro tegenaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jeroenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Saaie mensen moeten er eerst uit. Dag Pim.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan kan die bunker gelijk leeg, das ook niet leuk de laatste 11 dagenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dan begin jij weer te mekkeren over verre reizen en vakantiesquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volg je grote voorbeeld, gooi er een paar honderd euro tegenaan
Ik heb net eigenhandig Eline van de laatste plaats afgeholpen. Die saaie Pim staat nu laatste.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volg je grote voorbeeld, gooi er een paar honderd euro tegenaan
Laat Gordon het maar niet horen, dadelijk doet 'ie morgen niet mee...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef NrTH het volgende:
Marielin: Ik had deze ook wel beter gezongen dan die YMC klote A hoor... homo nummer ook nog!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef NrTH het volgende:
Marielin: Ik had deze ook wel beter gezongen dan die YMC klote A hoor... homo nummer ook nog!
wat sneu nou voor Pimquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook mooi !quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Peut-être :Tour Eiffel des allumettes?
Was wel eerlijker geweest idd, doen ze degene die niet zingt maar even een goede koptelefoon met metal herrie opquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef hondjes het volgende:
maar waarom kregen ze niet alletwee hetzelfde liedje . of viel er dan niets meer te zeiken.
Hoeveel heb je al geïnvesteerd in d'rquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb net eigenhandig Eline van de laatste plaats afgeholpen. Die saaie Pim staat nu laatste.
Maar het is wankel, erg wankel.
dat vind ik dus ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef hondjes het volgende:
maar waarom kregen ze niet alle twee hetzelfde liedje . of viel er dan niets meer te zeiken.
Jawel, Herman eat your heart outquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef Gert het volgende:
Juist érg geschikt voor de Idols auditiefilmpjes, dames.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dan begin jij weer te mekkeren over verre reizen en vakanties
Of als jij zeiktquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef Tessio het volgende:
Idee: Elke keer als Marielin klaagt/zeurt keihard de muziek erin!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is in haar eentje 2x zo snel als pim en Peuter samen![]()
Ik vermoed dat de redactie Eline makkelijkere lijm gegeven heeft en betere lucifers
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is in haar eentje 2x zo snel als pim en Peuter samen![]()
Ik vermoed dat de redactie Eline makkelijkere lijm gegeven heeft en betere lucifers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |