quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Als ik op chaken google krijg ik toch echt wat anders..
Mooie foto's van Señor Chakenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Als ik op chaken google krijg ik toch echt wat anders..
You place or mine ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shake me, bake me, any way you want to......
Yw, zat me weer eens rot te zoeken, hahaha, ik zie nu pas dat we weer in een andere COS zitten, dacht even dat die andere alweer vol was.quote:
Marielin pept Eline wel eventjes op danquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You place or mine ?
Eline heeft niet echt zin om door te gaan vannacht, volgens mij.....
Eline gaat naar bed zodra het mag, Marielin ook. Één van de mannen ook, ben vergeten wie het zei.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You place or mine ?
Eline heeft niet echt zin om door te gaan vannacht, volgens mij.....
Maar Eline zegt nog "Het gaat goed" als ze een slagaderlijke bloeding heeft, daar moet je wel een beetje mee uitkijken natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:47 schreef Marrije het volgende:
Rete irritant dat Eline als een klein kind wordt behandeld, als ze ergens last van heeft belt ze zelf wel.
Toen Marielin zat te shaken werd er ook niet gebeld.
-edit- speciaal voor Ruud verbeterd
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:54 schreef TheBomb het volgende:
[..]
Marielin pept Eline wel eventjes op dan
"FF" wachtenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:![]()
* NrTH ziet nu pas de domme fout in de TT.. Gert?
Ja duh, Fok! is onbereikbaar en ik moest sociaal doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:56 schreef Tessio het volgende:
Ik zie helemaal geen grafiekjes meer voorbij komen............Jeroen staat nog steeds op 2!
![]()
![]()
ff aanpassenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:![]()
Ja, anders gaat Ruud vragen wat je bedoeltquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:![]()
Ja, je kunt ook té bescheiden zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar Eline zegt nog "Het gaat goed" als ze een slagaderlijke bloeding heeft, daar moet je wel een beetje mee uitkijken natuurlijk
url?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan de voorbeeldfoto van de eifeltoren-opdracht ook in de OP?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, anders gaat Ruud vragen wat je bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |