Ben er, zij het met fok-vertraging.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Officieel wel.. maar ik heb het idee dat we dat nu niet volgen
You lucky youquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wel dus.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:47 schreef R0T29 het volgende:
Ben blij dat Marielin hier niet post anders zouden we nog 37 cossen haar geklaag over de traagheid van Fok moeten aanhoren...
Deze is het.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wel dus.
Was daquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:47 schreef Marrije het volgende:
Rete irritant dat Eline als een klein kind wordt behandeld, als ze ergens last van heeft belt ze zelf wel.
Toen Marielin zat te chaken werd er ook niet gebeld.
quote:
Ik ook, net als gisteren, de ene storing na de anderequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er, zij het met fok-vertraging.
Van mij mag die TT hier ook gewoon daar naar worden aangepast hoor, ik haat TT's verzinnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:50 schreef Espabilado het volgende:
Ah, als ik had geweten dat we niet meer hanteren dat degene die 'm sluit een nieuwe moet openen in 5 minuten had ik me de moeite bespaard... vind topics openen namelijk maar kut... hoewel ik mn TT wel okay vond zowaar
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Als ik op chaken google krijg ik toch echt wat anders..
Mooie foto's van Señor Chakenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Als ik op chaken google krijg ik toch echt wat anders..
You place or mine ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shake me, bake me, any way you want to......
Yw, zat me weer eens rot te zoeken, hahaha, ik zie nu pas dat we weer in een andere COS zitten, dacht even dat die andere alweer vol was.quote:
Marielin pept Eline wel eventjes op danquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You place or mine ?
Eline heeft niet echt zin om door te gaan vannacht, volgens mij.....
Eline gaat naar bed zodra het mag, Marielin ook. Één van de mannen ook, ben vergeten wie het zei.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You place or mine ?
Eline heeft niet echt zin om door te gaan vannacht, volgens mij.....
Maar Eline zegt nog "Het gaat goed" als ze een slagaderlijke bloeding heeft, daar moet je wel een beetje mee uitkijken natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:47 schreef Marrije het volgende:
Rete irritant dat Eline als een klein kind wordt behandeld, als ze ergens last van heeft belt ze zelf wel.
Toen Marielin zat te shaken werd er ook niet gebeld.
-edit- speciaal voor Ruud verbeterd
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:54 schreef TheBomb het volgende:
[..]
Marielin pept Eline wel eventjes op dan
"FF" wachtenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:![]()
* NrTH ziet nu pas de domme fout in de TT.. Gert?
Ja duh, Fok! is onbereikbaar en ik moest sociaal doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:56 schreef Tessio het volgende:
Ik zie helemaal geen grafiekjes meer voorbij komen............Jeroen staat nog steeds op 2!
![]()
![]()
ff aanpassenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:![]()
Ja, anders gaat Ruud vragen wat je bedoeltquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:![]()
Ja, je kunt ook té bescheiden zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar Eline zegt nog "Het gaat goed" als ze een slagaderlijke bloeding heeft, daar moet je wel een beetje mee uitkijken natuurlijk
url?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan de voorbeeldfoto van de eifeltoren-opdracht ook in de OP?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, anders gaat Ruud vragen wat je bedoelt
Deze ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan de voorbeeldfoto van de eifeltoren-opdracht ook in de OP?
Oke thnx!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, Fok! is onbereikbaar en ik moest sociaal doen![]()
Maar ik zal d'r eentje posten
Wie de fuck is Ruudquote:
Eiffeltoren ipv eifeltoren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:![]()
Ohhh jeetjequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Eiffeltoren ipv eifeltoren?
Of zie ik iets over het hoofd?
Over geld weggooien gesprokenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tussenstandje, Jeroen is volledig bij!
[ afbeelding ]
Of "Tour Eiffel de Lucifer" ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Jeroen is bij en ik ben blijquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch Eiffeltoren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga maar hard op Marielin -stemmen danquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ik niet, ben echt niet blij met die stand. Fucked up mensen moeten d'r uit
Volg je grote voorbeeld, gooi er een paar honderd euro tegenaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jeroenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Saaie mensen moeten er eerst uit. Dag Pim.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan kan die bunker gelijk leeg, das ook niet leuk de laatste 11 dagenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dan begin jij weer te mekkeren over verre reizen en vakantiesquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volg je grote voorbeeld, gooi er een paar honderd euro tegenaan
Ik heb net eigenhandig Eline van de laatste plaats afgeholpen. Die saaie Pim staat nu laatste.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volg je grote voorbeeld, gooi er een paar honderd euro tegenaan
Laat Gordon het maar niet horen, dadelijk doet 'ie morgen niet mee...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef NrTH het volgende:
Marielin: Ik had deze ook wel beter gezongen dan die YMC klote A hoor... homo nummer ook nog!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef NrTH het volgende:
Marielin: Ik had deze ook wel beter gezongen dan die YMC klote A hoor... homo nummer ook nog!
wat sneu nou voor Pimquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook mooi !quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Peut-être :Tour Eiffel des allumettes?
Was wel eerlijker geweest idd, doen ze degene die niet zingt maar even een goede koptelefoon met metal herrie opquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef hondjes het volgende:
maar waarom kregen ze niet alletwee hetzelfde liedje . of viel er dan niets meer te zeiken.
Hoeveel heb je al geïnvesteerd in d'rquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb net eigenhandig Eline van de laatste plaats afgeholpen. Die saaie Pim staat nu laatste.
Maar het is wankel, erg wankel.
dat vind ik dus ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef hondjes het volgende:
maar waarom kregen ze niet alle twee hetzelfde liedje . of viel er dan niets meer te zeiken.
Jawel, Herman eat your heart outquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef Gert het volgende:
Juist érg geschikt voor de Idols auditiefilmpjes, dames.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dan begin jij weer te mekkeren over verre reizen en vakanties
Of als jij zeiktquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef Tessio het volgende:
Idee: Elke keer als Marielin klaagt/zeurt keihard de muziek erin!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is in haar eentje 2x zo snel als pim en Peuter samen![]()
Ik vermoed dat de redactie Eline makkelijkere lijm gegeven heeft en betere lucifers
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is in haar eentje 2x zo snel als pim en Peuter samen![]()
Ik vermoed dat de redactie Eline makkelijkere lijm gegeven heeft en betere lucifers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |