Eline mag ook blijven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb net eigenhandig Eline van de laatste plaats afgeholpen. Die saaie Pim staat nu laatste.
Maar het is wankel, erg wankel.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is in haar eentje 2x zo snel als pim en Peuter samen![]()
Ik vermoed dat de redactie Eline makkelijkere lijm gegeven heeft en betere lucifers
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vermoed dat de redactie Eline makkelijkere lijm gegeven heeft en betere lucifers
Deze laatste aktie kostte me 9 credits.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al geļnvesteerd in d'r
Omdat het ook niet zo is natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik begin niet te mekkeren zoals jullie dat het allemaal zo oneerlijk is
Dat komt omdat ze voor ze de bunker inging stiekem kubusbouw-bijles heeft gehad!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef NrTH het volgende:
[..]
En ze maakt ook nog eens een stuk nettere kubusjes ♥♥
Is er een Poll om Marilene een enkeltje Klaagmuur te geven?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dan begin jij weer te mekkeren over verre reizen en vakanties
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit is toch leuker als dat ze afwachtend als zombies voor zich uit zitten te staren.![]()
Van mij mag Pim er ook uit. Het zou niet eens opvallen als hij er niet meer in zat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb net eigenhandig Eline van de laatste plaats afgeholpen. Die saaie Pim staat nu laatste.
Maar het is wankel, erg wankel.
3 Keer rook naar iemand blazen betekend toch dat je er sex mee wil?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:15 schreef Nostalgist het volgende:
Precies Eline, Dido blies rook naar Chantal toe......
Denk het ook niet, al gestemd voor een sanctie als ze het niet halen ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Marrije het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken: dat gaat m niet worden met die toren
Eline is een echte knutselfreakquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:15 schreef mazaru het volgende:
Ja, nu kan die peuter wel ineens lachen. Tijd om zijn peuken ook af te pakken. Kom op! Verzin even iets.
Ik drukte per ongeluk op ergens op de site en was mijn stem kwijtquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, al gestemd voor een sanctie als ze het niet halen ?
als we nu eens zo gaan stemmen dat ze er allemaal inblijven ..allemaal gelijk dus ... heb jij het ook wat makkelijker met de lijntjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik begin niet te mekkeren zoals jullie dat het allemaal zo oneerlijk is
De kerstboom van legoquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:17 schreef pullup het volgende:
Dit is wel heel gemoedelijk om naar te kijken. Het doe me zowaar denken aan BB1
Ik moest hier aan denkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:17 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit is toch leuker als dat ze afwachtend als zombies voor zich uit zitten te staren.![]()
Ik ook..quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
wij zitten hier ook lekker mee te zingen steeds![]()
stik gezellig knutselhoekje
Speak for yourselfquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:19 schreef Dottey het volgende:
wij zitten hier ook lekker mee te zingen steeds![]()
stik gezellig knutselhoekje
Iedere BB heeft wel zijn mooie momenten.... Het deed mij denken aan het "thuiswerk" van BB6...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:17 schreef pullup het volgende:
volgende bunker geen weekopdrachten maar elke dag een opdrachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wederom lukt het niet.. zelfs Eline zingt nog meer woorden goedquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
marielin doet poging 1651532 om het liedje te zingen
Ow die herinner ik me ook nogquote:
En heeft wéér de tekst verkeerd....quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
marielin doet poging 1651532 om het liedje te zingen
waarom heb je dan nog niet gestemd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Geheime opdrachten voor Jeroen waren toch beter voor de "stemming"
Ik heb me kapot gelachen Karinquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow die herinner ik me ook nog![]()
Hehe, echt Hollandse kneuterigheid
Touché!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarom heb je dan nog niet gestemd?
Secret Mission voor...
Peter 7 Votes
Eline 10 Votes
Marielin 31 Votes
Jeroen 0 Votes
Pim 18 Votes
Ik wist dat wel hoor van die 2 F, maar ik dacht kijken of iemand nog goed wakker was en me ging verbeterenquote:
Ach, ik maakte net precies dezelfde fout in de topictitel hier hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wist dat wel hoor van die 2 F, maar ik dacht kijken of iemand nog goed wakker was en me ging verbeteren![]()
dank je wel
hoe langer je het doet hoe leuker het is. Maar ja, zijn we straks goed en wel op dreef, is het afgelopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]hahaha
begin het nog leuk te vinden, COS-sen tijdens RLS-en
Nee, dat is die negert.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
die leernicht was toch die politieagent??
Heb jij eigenlijk zelf naar de BB's gekeken voor je aan DGK meedeed Huub ? En zo ja naar welke ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]hahaha
omdat hij kan rekenen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarom heb je dan nog niet gestemd?
Secret Mission voor...
Peter 7 Votes
Eline 10 Votes
Marielin 31 Votes
Jeroen 0 Votes
Pim 18 Votes
Je had de COS tijdens DGK moeten meemaken....quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]hahaha
ach zolang je maar wist wat ik bedoel toch hahaha komt ook heb hem nog nooit in het echt gezien hequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ach, ik maakte net precies dezelfde fout in de topictitel hier hoor
verslavend hequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]hahaha
heb je wel wat om naar uit te kijken: TBO part 2quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoe langer je het doet hoe leuker het is. Maar ja, zijn we straks goed en wel op dreef, is het afgelopen![]()
Precies, koken kan ze een stśk beterquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
Marielin: Als ik ergens niet goed in ben is het handenarbeid, dingen bouwen...........![]()
sminken we Peuter gewoon zwart, niemand die het verschil merktquote:
midden in de nacht om 3 uurquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer wordt marilin ingelicht over haar 007 missie
Ik gok met een minuut of vijfquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
Ik heb dat in de topictitel ook gewoon op gevoel gedaan hoor.. de regels omtrent die D's en T's moet je mij ook niet meer vragenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach zolang je maar wist wat ik bedoel toch hahaha komt ook heb hem nog nooit in het echt gezien he![]()
maar soms denk ik bij meer woorden is het D of T of DT
vraag me nu af of dat wel gaat lukken...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
Door Marioquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
midden in de nacht om 3 uurof zo
Dit is de 1e RLS die ik volg, ik had voor TBO 3 forumposts.. nu bijna 1500..quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
COSsen vreet wel een hoop tijddoe sinds TBO minder dan normaal
kan je nagaan, was me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik heb dat in de topictitel ook gewoon op gevoel gedaan hoor.. de regels omtrent die D's en T's moet je mij ook niet meer vragen
Zijn vast nog een missie aan het bedenken aangezien er niet veel meer in de bunker isquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
Dag @Rotquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Saaie mensen moeten er eerst uit. Dag Pim.
Ik kijk daarvoor in m'n fotoboek, dan zet ik dat even aan in m'n "profiel aanpassen", daarna weer uit, want niet iedereen hoeft te zien hoeveel ik spam hier in 1 maand tijdquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:36 schreef Toverheks het volgende:
ja waar zien jullie dat, hoeveel berichten jullie al gepost hebben, ik zie niks bij mezelf staan
Een nagellak-missie moet ze toch wel kunnen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:33 schreef snetje het volgende:
[..]
vraag me nu af of dat wel gaat lukken...
705quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:36 schreef Toverheks het volgende:
ja waar zien jullie dat, hoeveel berichten jullie al gepost hebben, ik zie niks bij mezelf staan
Ze stįįt alweer onderaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, even Eline een paar stemmen gegeven, het zal toch niet gebeuren dat ze onderaan komt te staan.
Met een K.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze stįįt alweer onderaan.![]()
Er is een familied van Pim wakker geworden.
Ik vrees dat ik morgen nog een zak met credits moet gaan kopen.
En hopelijk kijkt die rijke pa Van Cuijk ook mee.
Duidelijk een opsluit fetisjquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:37 schreef Chanel5 het volgende:
Fok! ligt er wel vaak uit. Heb ff 2 delen Prison Break gekeken
Jeroen en Marielin staan vele honderden credits voor op de rest. Onderling verschillen ze niet zoveel maar ja, dat doet er ook niet echt toe. Voorlopig is alleen de laatste plaats van belang.quote:
Ik zal hem even bellenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze stįįt alweer onderaan.![]()
Er is een familied van Pim wakker geworden.
Ik vrees dat ik morgen nog een zak met credits moet gaan kopen.
En hopelijk kijkt die rijke pa Van Cuijk ook mee.
bij mij staat, je hebt (waarschijnlijk) geen fotoboek en lees net ruud.....zegt 705 zijn dat mijn aantal posten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik kijk daarvoor in m'n fotoboek, dan zet ik dat even aan in m'n "profiel aanpassen", daarna weer uit, want niet iedereen hoeft te zien hoeveel ik spam hier in 1 maand tijd
Edit: kan ook gewoon in je fokprofiel dus
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal hem even bellen![]()
En morgen nieuwe credits kopen en allemaal aan Eline besteden, zij moet blijven.
Laat dan Pim maar vertrekken of die zeur Marielin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |