Eline mag ook blijven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb net eigenhandig Eline van de laatste plaats afgeholpen. Die saaie Pim staat nu laatste.
Maar het is wankel, erg wankel.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is in haar eentje 2x zo snel als pim en Peuter samen![]()
Ik vermoed dat de redactie Eline makkelijkere lijm gegeven heeft en betere lucifers
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vermoed dat de redactie Eline makkelijkere lijm gegeven heeft en betere lucifers
Deze laatste aktie kostte me 9 credits.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al geïnvesteerd in d'r
Omdat het ook niet zo is natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik begin niet te mekkeren zoals jullie dat het allemaal zo oneerlijk is
Dat komt omdat ze voor ze de bunker inging stiekem kubusbouw-bijles heeft gehad!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef NrTH het volgende:
[..]
En ze maakt ook nog eens een stuk nettere kubusjes ♥♥
Is er een Poll om Marilene een enkeltje Klaagmuur te geven?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dan begin jij weer te mekkeren over verre reizen en vakanties
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit is toch leuker als dat ze afwachtend als zombies voor zich uit zitten te staren.![]()
Van mij mag Pim er ook uit. Het zou niet eens opvallen als hij er niet meer in zat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb net eigenhandig Eline van de laatste plaats afgeholpen. Die saaie Pim staat nu laatste.
Maar het is wankel, erg wankel.
3 Keer rook naar iemand blazen betekend toch dat je er sex mee wil?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:15 schreef Nostalgist het volgende:
Precies Eline, Dido blies rook naar Chantal toe......
Denk het ook niet, al gestemd voor een sanctie als ze het niet halen ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Marrije het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken: dat gaat m niet worden met die toren
Eline is een echte knutselfreakquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:15 schreef mazaru het volgende:
Ja, nu kan die peuter wel ineens lachen. Tijd om zijn peuken ook af te pakken. Kom op! Verzin even iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |