Ja, dat ga ik nu ook doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
[quote]Op woensdag 13 mei 2009 23:37 schreef tonja het volgende:
Jeroen op 1
[/quote
Daar worden we weer blij van, zonder Jeroen zou het mega saai worden in de bunker![]()
Bewaar me stemmen nog even tot morgen avond half 8
marielin bikkelquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zeg Huub waarom eigenlijk 12 uur naar bed en 0800 uur op?
Is het kijktechnisch niet beter 0200 uur naar bed en 1000 weer op ?
(Met dank aan Beer)
Ja NrTH en jij bedankt heb het gevondenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, klik op dat groene pionnetje bij een post van jezelf, of bij een ander, als dat je interresseert.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
(Met dank aan Beer)
Pim is gewoon de rust zelfde. Heb hem nog niet een keer horen klagen over wat dan ook. Hij ziet overal de humor van in. Treitert niemand en is gewoon lekker bezig met zitten in de bunker. Dat gezeur van Peter en Marielin over die sigaretten gaat echt vervelen. Nu had peter weer praatjes maar moet je morgen zien als er geen sigaret voor hem is, dan pest jeroen hem weer en moet hij weer snikken en een gesprek.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:44 schreef Espabilado het volgende:
Aardig wat mensen die roepen dat Pim saai is, pim voegt niets toe...
en hij heeft maar 52 negatieve votes
ik ookquote:
Lijkt mij ook, mensen die vroeg moeten werken gaan denk ik gewoon meteen ontbijten, douchen en weg... en mensen die dat niet hoeven zijn er niet ver voor 10 uur uit denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
(Met dank aan Beer)
me tooquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik kijk daarvoor in m'n fotoboek, dan zet ik dat even aan in m'n "profiel aanpassen", daarna weer uit, want niet iedereen hoeft te zien hoeveel ik spam hier in 1 maand tijd
Edit: kan gewoon in je fokprofiel dus
ik heb al mn posts te danken aan de RLS's, zo'n 23000quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
voor mij is dit ook de eerste RLS die ik via stream volg, BB1 heb ik alleen via tv gevolgd, want ik had toen geen internet. ik heb nu ook veel meer gepost dan ik hiervoor deed![]()
maar het is wel verslavend
As je er 1000 hebt krijg je een nieuwe bezemsteelquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij mij staat, je hebt (waarschijnlijk) geen fotoboek en lees net ruud.....zegt 705 zijn dat mijn aantal posten?
eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is het kijktechnisch niet beter 02.00 uur naar bed en 10.00 weer op ?
(Met dank aan Beer)
Ik zou zeggen, polletje er inquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
(Met dank aan Beer)
You're welcome Ramboquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
(Met dank aan Beer)
Peter gaat er natuurlijk vanuit dat hij nog een opdracht krijgt en morgen weer peuken kan verdienen ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:47 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Pim is gewoon de rust zelfde. Heb hem nog niet een keer horen klagen over wat dan ook. Hij ziet overal de humor van in. Treitert niemand en is gewoon lekker bezig met zitten in de bunker. Dat gezeur van Peter en Marielin over die sigaretten gaat echt vervelen. Nu had peter weer praatjes maar moet je morgen zien als er geen sigaret voor hem is, dan pest jeroen hem weer en moet hij weer snikken en een gesprek.
Ja dát is het.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat hij ook de enige is die niemand irritant vind.. hij glipt er mooi tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |