Stiekem heb je best zwarte humorquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeroen heeft ook koffie en cake gehad.
Jeroen, die heeft nog geen moeilijke opdracht gehad, dus niets lekkers voor hem.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef Tessio het volgende:
Ik vind dat Jeroen nu maar eens wat lekkers moet krijgen!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeroen heeft ook koffie en cake gehad.
Die sigaretten zijn 'een persoonlijk item'.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En een clandestien blikje bier. Bovendien, hij heeft toch zelf voor sigaretten gekozen?
Jeroen kreeg niets, maar hij nam het gewoon : Amber !quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:29 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, Marielin heeft biefstuk en snoep gehad, Pim ook biefstuk, Eline patat, Peter sigaretten en Jeroen eigenlijk niks, alleen een kratje bier wat hij met iedereen heeft gedeeld.
En eline niet, en Peter niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:33 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Die sigaretten zijn 'een persoonlijk item'.
Het gaat om cadeautjes waar ze niets voor hebben hoeven doen.
Die biefstukjes etc. zijn gewoon gegund zonder opdracht, dat heeft Jeroen nog niet gehad.
Sommigen daar vinden iets bij voorbaat al moeilijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroen, die heeft nog geen moeilijke opdracht gehad, dus niets lekkers voor hem.
Nicotinepleisters of kauwgom de bunker inquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:33 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Die sigaretten zijn 'een persoonlijk item'.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jeroen kreeg niets, maar hij nam het gewoon : Amber !
lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef FANN het volgende:
ik hou het voortaan ook wel bij een huppelkutsmilie![]()
Vind het fijn voor je dat je wel lol kan hebben om je hersenspinsels, beter dan dat het je lastig valtquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef riames het volgende:
jullie zijn nog steeds niet wakker he ik lig in n deuk hahahahahaha
Och, 'n kinderhand is snel gevuld ......quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef riames het volgende:
wel opletten hequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef riames het volgende:
Toedels!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:37 schreef riames het volgende:
ik ga snel weer naar nowlive.....veel gezelliger hihihihi
Oh, ja. Bedankt voor de reminder.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef riames het volgende:
maar dat patatje had ze verdiend door 8 uur dr mond te houdenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:37 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Patatje met was voor Eline, toch?
Peter heeft idd ook niets gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |