Klopt, maar blijf van die prijzenpot af. Die slaapzakken van iedereen afnemen (of iets anders) is prima.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:20 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, Peter en Marielin hadden zich gewoon aan het slaapkamerprotocol moeten houden.
Wat had ze nou gedacht?quote:
Ja, Eline vind ik de laatste paar dagen het ook beter doen dan in het beginquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:21 schreef Toverheks het volgende:
kan er niks aan doen, maar vind Eline steeds liever en leuker worden, vind dat zei echt de stabiele factor in de groep is. Eline krijgt een puntje erbij van mij
Dit is niet de eerste keer, er zijn er daar dus toch die het gewoon negeren en denken dat ze het maar aan hun laars kunnen lappen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, maar blijf van die prijzenpot af. Die slaapzakken van iedereen afnemen (of iets anders) is prima.
Ja, maar laten dat nou net de 3 zijn die bij boven horenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:21 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wat had ze nou gedacht?
Oh nu krijgen we dit weer de hele dag, Jeroen zegt het al: Het was wel echt door Bart gezegd.
Peter: Als ze dan even duidelijk zeggen wat dat is.
Jeroen: Eline, Pim en ik snappen het toch ook?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, maar laten dat nou net de 3 zijn die bij boven horen
Dat klopt zeker. Maar is, voor mij, ook een beetje jammer. Het concept neigt weer iets meer naar militaristisch afknijpen en de oudere "ontberingen" van BB. Daardoor krijgt TBO geen eigen gezicht en heeft geen onderscheidende eigenschappen. Het is zoveel een herhaling van zetten en ik had juist gehoopt op een frisse kijk van een fris team. Los komen van die oude concepten maakt het alleen maar leuker.quote:
Idd, Marielin heeft biefstuk en snoep gehad, Pim ook biefstuk, Eline patat, Peter sigaretten en Jeroen eigenlijk niks, alleen een kratje bier wat hij met iedereen heeft gedeeld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:27 schreef Tessio het volgende:
Ik vind dat Jeroen nu maar eens wat lekkers moet krijgen!
Jeroen heeft ook koffie en cake gehad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:29 schreef NrTH het volgende:
Idd, Marielin heeft biefstuk en snoep gehad, Pim ook biefstuk, Eline patat, Peter sigaretten en Jeroen eigenlijk niks, alleen een kratje bier wat hij met iedereen heeft gedeeld.
quote:
quote:
Symptomen van keelamandelontstekingquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
nee ze gaat waarschijnlijk niet dood, maar je moet niet fucken met iemands gezondheid,
bovendien als ze een afspraak had om haar amandelen eruit te laten halen zal ze dus nu best eens angina kunnen hebben.
Ten eerste is dit besmettelijk, en ten tweede voel je je niet erg tof, dus als ze al zelf zegt dst ze meer zeurt dan normaal is dat zo gek nog niet.
Al is het ten eerste natuurlijk dom om je op te geven voor de bunker als je eigenlijk zo'n operatie moet ondergaan, ten tweede als di bekend was is het niet erg handig om haar uit te kiezen als kandidaat.
Nu ze zich niet kunnen douchen en tandenpoetsen is dit nog eens een extra risico.
http://mens-en-gezondheid(...)len-tonsillitis.html
Waar hij zijn haar voor heeft af laten scheren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:29 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, Marielin heeft biefstuk en snoep gehad, Pim ook biefstuk, Eline patat, Peter sigaretten en Jeroen eigenlijk niks, alleen een kratje bier wat hij met iedereen heeft gedeeld.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeroen heeft ook koffie en cake gehad.
En een clandestien blikje bier. Bovendien, hij heeft toch zelf voor sigaretten gekozen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:29 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar die had opoe op bezoek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:18 schreef blomst het volgende:
[..]
grappig dit, klagen ze over dat ze niet kunnen douchen, en zich vies voelen is het niet goed, toen Renate niet wilde douchen was het een viezerik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |