De sanctie is nog niet bekendgemaakt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:
Brief: het slaapkamerprotocol is overtreden door Marielin en Peter.
Er komt een nog zwaardere sanctie
Misschien moeten ze dat op de pakjes zetten: 'Roken zorgt voor extreme vormen van zelf-twijfel en gevoel van gepest worden'quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Al 3 dagen niet (zei ze) en laten dát nou net de dagen zijn waarop ze wordt gepest met het roken, wel opletten he
pim zn microfoontje deed het ff niet goed maar 24 uur slaapzakken inleveren en 500 e van de prijzenpot afquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De sanctie is nog niet bekendgemaakt?
24 uur alle slaapzakken weg EN 500 euro weg uit de prijzenpotquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
De sanctie is nog niet bekendgemaakt?
Nee, het niet kunnen roken als je verslaafd bent zorgt voor mood swingsquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dat op de pakjes zetten: 'Roken zorgt voor extreme vormen van zelf-twijfel en gevoel van gepest worden'
Waarschijnlijk is dat geen probleem, zie alle berekeningen van gistermiddag (ik zoek ff de juiste COS erbij voor je)quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:15 schreef blomst het volgende:
Ze kunnen de hoofdprijs niet rond krijgen???
Summer camp is officially over.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
24 uur alle slaapzakken weg EN 500 euro weg uit de prijzenpot
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het nu wel echt op DGK gaan lijken, er is niet veel lol meer aan voor die overlevers. Ik denk dat ze de koppen bij elkaar moeten steken en maar beter gezamenlijk een punt kunnen maken richting de redactie van DGK de Bunker
Die prijzenpot plunderen bij een overtreding.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat lijkt er precies op DGK volgens jou?
ja, het groepsgevoel moet sterker wordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het nu wel echt op DGK gaan lijken, er is niet veel lol meer aan voor die overlevers. Ik denk dat ze de koppen bij elkaar moeten steken en maar beter gezamenlijk een punt kunnen maken richting de redactie van DGK de Bunker
Nee, Peter en Marielin hadden zich gewoon aan het slaapkamerprotocol moeten houden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh. Dat vind ik niet per se des DGK's. Je raakt mensen die er voor de poet zitten immers het beste via geldsancties.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die prijzenpot plunderen bij een overtreding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |