komt dat allemaal aan de winnaar toe? over de 10.000-2500quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:23 schreef BobbyRond het volgende:
Jeroen heeft nu al ruim 1300 euro opgeleverd
Als het goed is wel ja, de pot is al een stukje hoger dan zij denken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:25 schreef blomst het volgende:
[..]
komt dat allemaal aan de winnaar toe? over de 10.000-2500
Volgens mij ging er 1 (of 10) cent van elke credit naar de prijzenpot, dus dat bedrag zal aanzienlijk lager uitvallen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja, de pot is al een stukje hoger dan zij denken.
Ik dacht dat het een klein percentage was wat naar de prijzenpot zou gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:27 schreef FuTilE het volgende:
Volgens mij ging er 1 (of 10) cent van elke credit naar de prijzenpot, dus dat bedrag zal aanzienlijk lager uitvallen.
Waterboarding is toch met een doek over je gezicht en grote scheuten water?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me een prima dagduel, een goed uitgevoerde waterboarding waterdruppeltjesdinges.Onregelmatige druppel Vastgebonden IJskoud water
Toen ik inschakelde dacht ik al dat het een opdracht van de redactie was, maar ik heb inmiddels door dat het is ontstaan uit de creativiteit van de bewoners zelf.
Nope, 1 cent per uitgebrachte stem volgens mij. Zet niet echt zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:25 schreef blomst het volgende:
komt dat allemaal aan de winnaar toe? over de 10.000-2500
Oh ok, verkeerd begrepen dan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Volgens mij ging er 1 (of 10) cent van elke credit naar de prijzenpot, dus dat bedrag zal aanzienlijk lager uitvallen.
Dat is heel wat minder. die 1 cent bedoel ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, 1 cent per uitgebrachte stem volgens mij. Zet niet echt zoden aan de dijk.
Calimero is overgegaan van Calimero naar De stervende zwaan.
Waterboarding, in het Nederlands soms als gesimuleerd verdrinken of schijnverdrinking omschreven, is een verhoortechniek waarbij de vastgebonden verhoorde een natte doek over het gezicht krijgt gelegd waarover telkens water wordt uitgegoten. Hierdoor krijgt deze het gevoel te verdrinken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Waterboarding is toch met een doek over je gezicht en grote scheuten water?
Waterboarding is weer net iets anders... Liggend op een achteroverhellend vlak, met een theedoek op je gezicht, terwijl er met intervallen water over die doek gegooid wordt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me een prima dagduel, een goed uitgevoerde waterboarding.Onregelmatige druppel Vastgebonden IJskoud water
Toen ik inschakelde dacht ik al dat het een opdracht van de redactie was, maar ik heb inmiddels door dat het is ontstaan uit de creativiteit van de bewoners zelf.
Nee idd, ¤500 ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, 1 cent per uitgebrachte stem volgens mij. Zet niet echt zoden aan de dijk.
Ik bedoelde dus dat met die druppels, wat ze net dedenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Waterboarding is toch met een doek over je gezicht en grote scheuten water?
Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:30 schreef blomst het volgende:
Dat is heel wat minder. die 1 cent bedoel ik.
Werkt nog prima hier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:32 schreef Rica het volgende:
Mijn stream ligt eruit. Ik zie hier geen paniek berichten dus zal momenteel wel de enige zijn?
eet zequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Ik ga in de pannen roeren, smakelijk allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |