komt dat allemaal aan de winnaar toe? over de 10.000-2500quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:23 schreef BobbyRond het volgende:
Jeroen heeft nu al ruim 1300 euro opgeleverd
Als het goed is wel ja, de pot is al een stukje hoger dan zij denken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:25 schreef blomst het volgende:
[..]
komt dat allemaal aan de winnaar toe? over de 10.000-2500
Volgens mij ging er 1 (of 10) cent van elke credit naar de prijzenpot, dus dat bedrag zal aanzienlijk lager uitvallen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja, de pot is al een stukje hoger dan zij denken.
Ik dacht dat het een klein percentage was wat naar de prijzenpot zou gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:27 schreef FuTilE het volgende:
Volgens mij ging er 1 (of 10) cent van elke credit naar de prijzenpot, dus dat bedrag zal aanzienlijk lager uitvallen.
Waterboarding is toch met een doek over je gezicht en grote scheuten water?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me een prima dagduel, een goed uitgevoerde waterboarding waterdruppeltjesdinges.Onregelmatige druppel Vastgebonden IJskoud water
Toen ik inschakelde dacht ik al dat het een opdracht van de redactie was, maar ik heb inmiddels door dat het is ontstaan uit de creativiteit van de bewoners zelf.
Nope, 1 cent per uitgebrachte stem volgens mij. Zet niet echt zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:25 schreef blomst het volgende:
komt dat allemaal aan de winnaar toe? over de 10.000-2500
Oh ok, verkeerd begrepen dan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Volgens mij ging er 1 (of 10) cent van elke credit naar de prijzenpot, dus dat bedrag zal aanzienlijk lager uitvallen.
Dat is heel wat minder. die 1 cent bedoel ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, 1 cent per uitgebrachte stem volgens mij. Zet niet echt zoden aan de dijk.
Calimero is overgegaan van Calimero naar De stervende zwaan.
Waterboarding, in het Nederlands soms als gesimuleerd verdrinken of schijnverdrinking omschreven, is een verhoortechniek waarbij de vastgebonden verhoorde een natte doek over het gezicht krijgt gelegd waarover telkens water wordt uitgegoten. Hierdoor krijgt deze het gevoel te verdrinken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Waterboarding is toch met een doek over je gezicht en grote scheuten water?
Waterboarding is weer net iets anders... Liggend op een achteroverhellend vlak, met een theedoek op je gezicht, terwijl er met intervallen water over die doek gegooid wordt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me een prima dagduel, een goed uitgevoerde waterboarding.Onregelmatige druppel Vastgebonden IJskoud water
Toen ik inschakelde dacht ik al dat het een opdracht van de redactie was, maar ik heb inmiddels door dat het is ontstaan uit de creativiteit van de bewoners zelf.
Nee idd, ¤500 ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, 1 cent per uitgebrachte stem volgens mij. Zet niet echt zoden aan de dijk.
Ik bedoelde dus dat met die druppels, wat ze net dedenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Waterboarding is toch met een doek over je gezicht en grote scheuten water?
Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:30 schreef blomst het volgende:
Dat is heel wat minder. die 1 cent bedoel ik.
Werkt nog prima hier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:32 schreef Rica het volgende:
Mijn stream ligt eruit. Ik zie hier geen paniek berichten dus zal momenteel wel de enige zijn?
eet zequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Ik ga in de pannen roeren, smakelijk allemaal.
Dat is de Chinese watermarteling.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat met die druppels, wat ze net deden
die gemiddeld 100 stemmen per poll is wel erg hoog.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:36 schreef BobbyRond het volgende:
Even speculatie over de credits...
Elke credit is 1 cent waard.
Momenteel zijn er 12.771 credits besteed aan de aankomende exit-poll, dat is 127 euro waard.
Voorgaande stemmingen zullen per stuk 150 euro hebben opgebracht (de huidige poll is nog niet afgelopen uiteraard).
Totaal aantal stemmen aan de losse polls, gemiddeld 100 stemmen per poll, 100 polls tot nu toe. Ook zo'n 10.000 credits dus. Weer 100 euro.
Aantal stemmen op dagduels: 1000 bij elkaar? 10 euro
Aantal keer boodschappen: 1000 keer? 10 euro.
grof geschat: 450-500 euro?
Hier werkt alles nog primaquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:32 schreef Rica het volgende:
Mijn stream ligt eruit. Ik zie hier geen paniek berichten dus zal momenteel wel de enige zijn?
Ik ging uit van de wildcard poll... Misschien niet zo heel slim, nou goed, haal je er 50 euro af, komt het totaal op 400-450 euroquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:37 schreef blomst het volgende:
[..]
die gemiddeld 100 stemmen per poll is wel erg hoog.
]quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:36 schreef BobbyRond het volgende:
Even speculatie over de credits...
Elke credit is 1 cent waard.
Momenteel zijn er 12.771 credits besteed aan de aankomende exit-poll, dat is 127 euro waard.
Voorgaande stemmingen zullen per stuk 150 euro hebben opgebracht (de huidige poll is nog niet afgelopen uiteraard).
Totaal aantal stemmen aan de losse polls, gemiddeld 100 stemmen per poll, 100 polls tot nu toe. Ook zo'n 10.000 credits dus. Weer 100 euro.
Aantal stemmen op dagduels: 1000 bij elkaar? 10 euro
Aantal keer boodschappen: 1000 keer? 10 euro.
grof geschat: 450-500 euro?
nu niet meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:41 schreef Tessio het volgende:
En Jeroen staat inmiddels weer op de vierde plaats!![]()
![]()
das minderquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:41 schreef Tessio het volgende:
En Jeroen staat inmiddels weer op de vierde plaats!![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:44 schreef bamby het volgende:
[..]
das mindervind niet dat er gekloot moet worden met de stemmen maar van mij mag die weg
Best makkelijk: een credit kost:quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
]
Wil je dit rekensommetje ook even maken voor de totale inkomsten van Bram en Bart so far?
Dat speculeert nog lekkerder
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:46 schreef blomst het volgende:
Kom Pim gooi een emmer water over Jeroen heen, hij heeft toch de ogen dicht
Nee, dat is inderdaad geen vetpot. En ik denk dat het aantal betalende streamers ook nog wel eens ruim onder die 10K kan liggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Best makkelijk: een credit kost:
10 credits: 0,30 per stuk
20 credits: 0,27 per stuk
30 credits: 0,255 per stuk
50 credits: 0,225 per stuk
100 credits: 0,1995 per stuk
250 credits: 0,1798 per stuk
500 credits: 0,1499 per stuk
1000 credits: 0,16995 per stuk (incl. vip arrangement)
Gemiddelde van 0,2186 (ik neem maar gewoon het gemiddelde, omdat elk pakket even vaak zal worden aangeschaft... Ja dit is een aanname)
Grof geschat dus net gekomen tot 40.000 - 45.000 stemmen
8.745 euro - 9.839 euro aan stemmen, geen vetpot dus.
Geen idee hoeveel streamers er zijn (7,95 per stuk):
in geval van 10.000 streamers: 79.500 euro
in geval van 20.000 streamers: 159.000 euro
in geval van 30.000 streamers: 238.500 euro
in geval van 40.000 streamers: 318.000 euro
Kortom, de stemmen verdienen ze niet aan denk ik, de streams zijn de inkomsten
Binnen 2 minuten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, de meiden gaan luchten..
Kunnen we weer een kwartiertje naar slap gelul over peuken gaan luisteren..
Komt voort uit onzekerheid en een gigagroot minderwaardigheidscomplex. Ik krijg bij haar altijd deja vue gevoelens: Ingrind BB 5.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef blomst het volgende:
Hee, geen peuken, maar het vriendje die ws niet boven zal staan als ze eruit gaat.
Wat is ze altijd negatief, die Marielin.
Ja, zou best kunnen. Is ook niet zo vreemd he, na dat lange wakker blijven. De één trekt dat beter dan de ander. Maar ze mekkert er niet over, en dat vind ik stoerquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:48 schreef bamby het volgende:
[..]
vind het wel mee vallen denk dat het meer vermoeidheid is
Ah, jij hebt vanmiddag niet geluisterdquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zou best kunnen. Is ook niet zo vreemd he, na dat lange wakker blijven. De één trekt dat beter dan de ander. Maar ze mekkert er niet over, en dat vind ik stoer
Met het verschil dat Ingrid zich (na verloop van tijd) af en toe kwetsbaar opstelde, hetgeen mooie beelden opleverde.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt voort uit onzekerheid en een gigagroot minderwaardigheidscomplex. Ik krijg bij haar altijd deja vue gevoelens: Ingrind BB 5.
Ik vraag me af of ze wel kostendekkend draaien dan...quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad geen vetpot. En ik denk dat het aantal betalende streamers ook nog wel eens ruim onder die 10K kan liggen.
Marilyn niet mekkeren, wat voor streams kijk jij. Ze mekkert echt de hele dag al om sigaretten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zou best kunnen. Is ook niet zo vreemd he, na dat lange wakker blijven. De één trekt dat beter dan de ander. Maar ze mekkert er niet over, en dat vind ik stoer
ja, leuke opdrachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:54 schreef Peter6000 het volgende:
Eiffeltoren van lucifers
Woensdag 13 mei
18.31 uur
De uitslag van de poll wijst uit dat de Overlevers zich de komende dagen mogen bezighouden met het maken van een maquette. De streamer heeft beslist dat er een Eiffeltoren nagebouwd wordt. Er zijn bijna vijf en een half duizend lucifers, die ze allemaal moeten gebruiken. Houden ze de aandacht er bij en de ogen open? Er kan heel wat op het spel staan...
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=257
dit ging over Elinequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:56 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Marilyn niet mekkeren, wat voor streams kijk jij. Ze mekkert echt de hele dag al om sigaretten.
Het is maar goed dat Marielin niet hoeft te kiezen tussen sigaretten of haar vriendquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef blomst het volgende:
Hee, geen peuken, maar het vriendje die ws niet boven zal staan als ze eruit gaat.
Wat is ze altijd negatief, die Marielin.
Nou alles toch is gemaakt kunnen ze net zo goed doorblijven gaan met Bunkers totdat ze uit de rode cijfers zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze wel kostendekkend draaien dan...
Ik blijf het echt een gewaagd project vinden hoor!
Ik bedoel, wat betaal je voor 35 camera's (koop of huur?) Ik hoorde 5.000 euro per camera, dus bij koop is het 175.000 euro aan camera's.
Verbouwingskosten aan de atoomschuilkelder: 50.000 euro? Alles is op afstand bestuurbaar, alles is opnieuw betegeld, hout tegen de muren, alles verven, gas water en licht aanleggen.
Danny sponsort dubbel, in de vorm van FOK! als main forum betitelen en in de vorm van exorbitant veel stemmen.
Dan hangen er nog sponsors aan de muren, weet niet wat dat kost om te mogen sponsoren. Misschien is het leveren van de hometrainers, de rolluiken of de grafkist de enige vereiste om aan de muur te komen te hangen.
Aanleggen streams met KPN lijkt me ook peperduur.
Zal dit 3 ton hebben gekost qua opzet? Na aftrek van sponsors en na alle kosten.
Toppunt van natte vinger werk dus
Ik had het over Elinequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:56 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Marilyn niet mekkeren, wat voor streams kijk jij. Ze mekkert echt de hele dag al om sigaretten.
somsquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
ben ik de enige waarbij de streams haperen
Poll: haperende stream, hele dag?ja nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoe vaak gaat Danny nog kijken dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:59 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
Nou alles toch is gemaakt kunnen ze net zo goed doorblijven gaan met Bunkers totdat ze uit de rode cijfers zijn
maar ook die heeft wel ff zitten zeuren dat ze niet tegen zo'n slaaponderbreking kan. Maar ze zeikt niet zo erg als Marielin, maar toch, tis ook niet waar dat ze helemaal niet zit te zeuren.quote:
Verkeerd gestemd, ik las de pollvraag niet maar de vraag: ben ik de enige waarbij de streams haperenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
ben ik de enige waarbij de streams haperen
Poll: haperende stream, hele dag?ja nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:54 schreef Peter6000 het volgende:
Eiffeltoren van lucifers
Woensdag 13 mei
18.31 uur
De uitslag van de poll wijst uit dat de Overlevers zich de komende dagen mogen bezighouden met het maken van een maquette. De streamer heeft beslist dat er een Eiffeltoren nagebouwd wordt. Er zijn bijna vijf en een half duizend lucifers, die ze allemaal moeten gebruiken. Houden ze de aandacht er bij en de ogen open? Er kan heel wat op het spel staan...
Toch nogquote:
Sorry dan heb ik niks gezegd. Maar erger me de hele dag al zo aan Marilyn dat ik dacht dat het over haar ging.quote:
dan moet ik hier thuis de rotzooi maar eens (nogmaals) opnieuw gaan doen, want ik hoor alleen het geluidquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Verkeerd gestemd, ik las de pollvraag niet maar de vraag: ben ik de enige waarbij de streams haperen
Bij mij haperen ze dus nooit. Het is in al die tijd 1 keer gebeurd dat ze eruit klapte, wat waarschijnlijk een lokaal probleem hier was.
Mee eens dat de een er beter tegen kan als de ander. Maar ik heb bij eline ook het idee dat ze met een toneel stukje bezig is van het kleine zielige meisje sorriequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha, maakt mij niet uit hoor, ik heb zelf het volgende favorieten lijstje denk ik:quote:
Nee, nooit. 300.000 lijkt me echt te veel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze wel kostendekkend draaien dan...
Ik blijf het echt een gewaagd project vinden hoor!
Ik bedoel, wat betaal je voor 35 camera's (koop of huur?) Ik hoorde 5.000 euro per camera, dus bij koop is het 175.000 euro aan camera's.
Verbouwingskosten aan de atoomschuilkelder: 50.000 euro? Alles is op afstand bestuurbaar, alles is opnieuw betegeld, hout tegen de muren, alles verven, gas water en licht aanleggen.
Danny sponsort dubbel, in de vorm van FOK! als main forum betitelen en in de vorm van exorbitant veel stemmen.
Dan hangen er nog sponsors aan de muren, weet niet wat dat kost om te mogen sponsoren. Misschien is het leveren van de hometrainers, de rolluiken of de grafkist de enige vereiste om aan de muur te komen te hangen.
Aanleggen streams met KPN lijkt me ook peperduur.
Zal dit 3 ton hebben gekost qua opzet? Na aftrek van sponsors en na alle kosten.
Toppunt van natte vinger werk dus
leuk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:54 schreef Peter6000 het volgende:
Eiffeltoren van lucifers
Woensdag 13 mei
18.31 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |