puick planquote:
Die had vanochtend met Jeroen als even een woordenwisseling idd, die gaan nog wel ruzie krijgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:02 schreef logicc123 het volgende:
ik heb het gevoel dat marielin elk moment kan ontploffen. Volgens irriteert ze zich enorm.
Jammer dat ik op mijn werk geen streams hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:02 schreef logicc123 het volgende:
ik heb het gevoel dat marielin elk moment kan ontploffen. Volgens irriteert ze zich enorm.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaarne uitgebreid verslag van de ontploffing.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:04 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die had vanochtend met Jeroen als even een woordenwisseling idd, die gaan nog wel ruzie krijgen
Leg ze gedurende de dag allemaal aan elkaar vast in een kring met de rug naar elkaar toe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:13 schreef logicc123 het volgende:
kunnen we met ze alle geen leuke opdracht bedenken?
eiffeltoren bouwen van ijsstokjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:13 schreef logicc123 het volgende:
kunnen we met ze alle geen leuke opdracht bedenken?
hihi ik ben dagelijks toch zo blij dat ik geen kids hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Vanavond pas na 7u als de kinders op bed liggen
makkelijkquote:
Wel op ware grootte natuurlijk hequote:Op dinsdag 28 april 2009 10:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
makkelijkje likt eraan , en ze plakken op elkaar
![]()
zo niet, dan wel met zout
quote:
likken???? ik val op het juiste moment binnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
makkelijkje likt eraan , en ze plakken op elkaar
![]()
zo niet, dan wel met zout
kom maarquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
likken???? ik val op het juiste moment binnen
hij is toch onder het huis van johan flemminx ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:21 schreef belinea het volgende:
Weet je wat ik zo vreemd vind, dat de bunker in eindhoven staat, ergens heb ik gelezen dat het langs de A9 op de hoogte van Spaarndam staat.
Dit heb ik gelezen:
(Baupunkt 132 Luftwaffe Funkensendezentrale
Langs de Snelweg A9 bij Spaarndam staan in het weiland 2 bunkers van het type L 483 (Unterstand fur Funkmeldezentrale).
De bunkers waren onderdeel van Luchthaven schiphol de preciese fucntie is mij echter niet bekend.
Deze twee bunkers van het type L483 zijn de enige gebouwde en nog aanwezige bunkers van dit type in Nederland)
en je had geen picsquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben in de bunker geweest zondagavond, ik zweer je op alles en iedereen dat dat ding in Eindvoen staat hoor.
Wat dat betreft ben ik het toch wel met de mannen eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |