Ze had een afspraak om haar amandelen eruit te laten halen, maar die viel aan het begin van het programma. Ze heeft dus wel degelijk reden om zich zorgen te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:26 schreef Disana het volgende:
Eline 'moet even een spiegeltje hebben, dan kan ik zien hoe ze eruit zien'. Ja, dat helpt, als je je amandelen ziet, ga je vanzelf beter praten.
Gaat ze dood?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze had een afspraak om haar amandelen eruit te laten halen, maar die viel aan het begin van het programma. Ze heeft dus wel degelijk reden om zich zorgen te maken.
Renate wou niet, zij willen wel. Vergelijking niet juist.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:18 schreef blomst het volgende:
[..]
grappig dit, klagen ze over dat ze niet kunnen douchen, en zich vies voelen is het niet goed, toen Renate niet wilde douchen was het een viezerik.
Nee, ze gaat niet dood.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat ze dood?
De mannen zien het wel zitten banaan met het brood mee te bakken, maar Eline vindt dat een te groot risico: ze hebben maar deeg voor twee broden en het zou kunnen verbranden.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
Dat is toch smerig dat je niet kan douchen en je tanden niet kan poetsen, wij achter ons schermpje kunnen er wel om lachen, maar maak het maar eens mee!!
Wat is er nou met Jeroen gebeurd?quote:
Ja, gewoon hartstikke oneerlijk allemaal. Ik kan hem er nu nooit meer uitstemmen doordat teveel users hem teveel stemmen geven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is er nou met Jeroen gebeurt?
Mogge
Hoe dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, gewoon hartstikke oneerlijk allemaal. Ik kan hem er nu nooit meer uitstemmen doordat teveel users hem teveel stemmen geven.![]()
Danny heeft het rechtgezet, de streamers hebben de rest gedaan
Ik wacht nog steeds op mijn credits retour..quote:
Die staat op een plek waar hij hoortquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is er nou met Jeroen gebeurd?
Mogge
Lees even: Het grote Danny vs The Bunker topic.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:36 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe dan?![]()
Had Danny nog een bug gevonden ofzo
Nee, Danny heeft serieus honderden euro's uitgegeven om dit punt te makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
Noem het maar onder druk gezet worden door users voortschrijdend inzichtquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, Danny heeft serieus honderden euro's uitgegeven om dit punt te maken.
Ik wil ook ruzie met Dannyquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit maakt wel weer duidelijk dat die gozer niet helemaal spoortquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus mensen die de K2 willen beklimmen zijn per definitie vies?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:45 schreef D. het volgende:
ik vind nog steeds dat douchen/wassen/tandenpoetsen geen luxe is maar gewoon hygienisch
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze had een afspraak om haar amandelen eruit te laten halen, maar die viel aan het begin van het programma. Ze heeft dus wel degelijk reden om zich zorgen te maken.
nee ze gaat waarschijnlijk niet dood, maar je moet niet fucken met iemands gezondheid,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |