dat vind ik nou weer een goeie zaak, weg met zijn privileges, ook al is het op dit moment mijn favo, hij moet harder aangepakt worden. ik wil wel is zien hoe hij zie dan profileert.quote:
der achterban heeft er al voor gezorgd dat de missie naar Marilien gaat ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef NrTH het volgende:
Nieuwe geheime opdracht voor wie dan ook buiten Marielin: Gebruik die pot lijm om de mond van Marielin dicht te lijmen.
Maar niet ten koste van Eline.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil Pim er eigenlijk wel inhouden, ik hoop iedere dag nog steeds dat hij los komt
Pim is geen groepsmens. Volgens mij is het wel een hele leuke knul. Maar hij komt pas los in een 1 op 1 situatie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil Pim er eigenlijk wel inhouden, ik hoop iedere dag nog steeds dat hij los komt
Dat hoopte ik ook van een ex-collega... (verleden tijd gebruikt!)quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ciao.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:16 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, kan met een gerust hart gaan slapen, Pim staat onderaan , en Peter net daarboven en Elientje op 3![]()
Morgen zien we wel verder.
Trusten allemaal![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:16 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, kan met een gerust hart gaan slapen, Pim staat onderaan , en Peter net daarboven en Elientje op 3![]()
Morgen zien we wel verder.
Trusten allemaal![]()
Ja, die had van mij ook mogen blijven hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook van een ex-collega... (verleden tijd gebruikt!)
Ben nog niet weg. Noch eine Zigarette en dat laatste glaasjequote:Op donderdag 14 mei 2009 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die had van mij ook mogen blijven hoor![]()
En slaap lekker
Doe ik met je mee, morgen om half negen de wekker, kan dus nog nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben nog niet weg. Noch eine Zigarette en dat laatste glaasje
O, die is wel leuk, daar wil ik ook wel een kredditje tegenaan gooien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb gestemd voor "Forbidden Word". Mijn voorstel: Marielin mag een daglang het woord "peuk" of "vriend" niet zeggen.
[ link | afbeelding ]
Alle streams zijn legaal btw. Ik kijk via The Site en ook daar geen problemen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:26 schreef Loedertje het volgende:
Via de legale streams nog steeds geen verbinding terwijl die andere linkjes van vol.nl het wél doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |