dat vind ik helemaal niet grappig, zijn moeder is dood, wat een k*tgrap zegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:55 schreef wicky. het volgende:
Hahaha Telefoon ging voor Peter, Eline: je moeder
Oh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik helemaal niet grappig, zijn moeder is dood, wat een k*tgrap zeg
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook grappig, maar dit was mij ontschoten. Ik ga er van uit dat Eline daar ook niet aan heeft gedacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
De stemmers hebben alleen voor de eerste geheime opdracht gestemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De stemmers hebben toch accoord gegeven voor geheime opdrachten?
Nee, daar is geen poll voor geweest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:01 schreef blomst het volgende:
[..]
En daar is niet een poll over geweest???
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef lies1958 het volgende:
de peut is er voor peter. Kijken of het weer zo een goed gesprek wordt als met amber.
Maar het is geen echte peut hij is een groepspeut zonder opleiding.
Denk je nou werkelijk dat ze zoiets zegt om Peter te treiteren met z'n overleden moeder?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch niet voor een groepssessie ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef Toverheks het volgende:
oh spannend, Robert komt straks weer beneden, krijgen ze CreaBea les.
Leuk is een leeg en rekkelijk begrip.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
er staat vnvnd wel wat leuks te gebeuren,
Oh vertel wordt het lachen voor ons?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Van twee of drie minuten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Yep, Co Adriaanse tekent bij ajax.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Wat leuks ? Een DGK grap ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Kickéquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Heb je de COSsen een beetje gevolgd? Veel mensen vinden de manipulatie door en voor Jeroen niet zo fair.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Gaat peter dat ook leuk vinden?????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Graag alleen voor jezelf praten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je de COSsen een beetje gevolgd? Veel sommige mensen vinden de manipulatie door en voor Jeroen niet zo fair.
En waarvoor was dat pakje sigaretten? Was het het persoonlijke item dat hij kreeg voor het halen van de geheime opdracht? Zo nee, wat zijn jullie dan aan het doen? Jeroen zelf had het over een experiment. En waarom krijgt hij dat pakje stiekem terwijl de overige beloningen altijd zichtbaar worden gegeven?
Hij zei iets van energise of zoiets met creatiefs erbij hahaha weet ik veel ik kan die man niet plaatsen hoor wat hij nu wel of niet is.quote:
ligt eraan wie het zegtquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef mazaru het volgende:
Alleen voor de reacties hier in de COS zou ik Jeroen al een hele slof sigaretten gunnen
Maak me gekquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
maar om een uur of 18:00 staat er iets leukste gebeuren,
Bart zal binnenkomen met een behoorlijk heftige mededeling en direct vanaf dat moment heeft de streamer een heel groot aandeel in hoe het leven in the bunker er de komende dagen uit gaat zien
Hadden we dat niet al?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
Bart zal binnenkomen met een behoorlijk heftige mededeling en direct vanaf dat moment heeft de streamer een heel groot aandeel in hoe het leven in the bunker er de komende dagen uit gaat zien
Dat klinkt beter!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
ach, mensen spreken de mensen die ze kennen erop aan, heb het al vaker gezegd (jij komt hier wel eens, dus jij weet het ook) het is echt niet zo dat ik hier de shots roep. We zijn hier allemaal vrij gelijk qua input en verzinnen het met zijn allenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Leuk
Huub, ben je het al zat aan het worden dat men de DGK-taferelen volledig aan jou toeschrijft?
Gaaf! We kunnen via de website de rolluiken, lichten en apparatuur bedienen!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
Zorg je voor zakdoekjes? Peuter heeft het nog al snel moeilijk zo zonder zijn sokjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
nee, maar ik ken wicky. niet en die vond het nogal grappig, maar wicky gaf net al aan dat ze niet wist dat zijn moeder is overleden. Ik dacht dat 'iedereen' hier dat wel wist maar niet dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat ze zoiets zegt om Peter te treiteren met z'n overleden moeder?
Top!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
laten we t hopenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Ja, onkruid wiedenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
Maar die directors-chair met Bram Huub erop is toch van jou?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach, mensen spreken de mensen die ze kennen erop aan, heb het al vaker gezegd (jij komt hier wel eens, dus jij weet het ook) het is echt niet zo dat ik hier de shots roep. We zijn hier allemaal vrij gelijk qua input en verzinnen het met zijn allen
quote:
Nee egt ,wist ik niet ,vandaar dat ik mijn worden ook gelijk terug namquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, maar ik ken wicky. niet en die vond het nogal grappig, maar wicky gaf net al aan dat ze niet wist dat zijn moeder is overleden. Ik dacht dat 'iedereen' hier dat wel wist maar niet dus.
Shock-effect van het konijn viel beetje tegen he?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
Zorg even voor wat vertraging. Ik heb tegenwind op de fiets en moet eerst nog boodschappen doen voordat ik mijn laptop thuis kan aanslingeren.quote:
Dat is net voor het onkruid wieden en tijdens het etenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
een feestje? om Danny weer te sussen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
http://tree.schwippy.com/2008/quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:09 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Gaaf! We kunnen via de website de rolluiken, lichten en apparatuur bedienen!!!
Dus er wordt iets met alle kritiek gedaan. Fijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
En dat doen jullie daar allemaal Perfect !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach, mensen spreken de mensen die ze kennen erop aan, heb het al vaker gezegd (jij komt hier wel eens, dus jij weet het ook) het is echt niet zo dat ik hier de shots roep. We zijn hier allemaal vrij gelijk qua input en verzinnen het met zijn allen
nieteens rokenquote:
Ik moet peuken kopen, maar ik kan me niet losrukken van de streamsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zorg even voor wat vertraging. Ik heb tegenwind op de fiets en moet eerst nog boodschappen doen voordat ik mijn laptop thuis kan aanslingeren.
O zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, maar ik ken wicky. niet en die vond het nogal grappig, maar wicky gaf net al aan dat ze niet wist dat zijn moeder is overleden. Ik dacht dat 'iedereen' hier dat wel wist maar niet dus.
ach danny heeft iniddels als de hele poll verkracht met 250equote:
wij proberen zoveel mogelijk de tijden erbij te zetten, dit maakt t ook makkelijk streamen voor julliequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:09 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
Dan zet ik dan maar de streams aan. Prettig dat je er een tijdstip bij zet.
Say whoat, kom je nog wel langs deze woche?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zorg even voor wat vertraging. Ik heb tegenwind op de fiets en moet eerst nog boodschappen doen voordat ik mijn laptop thuis kan aanslingeren.
Ja valt niet mee he ,om even weg te gaan. Ik weet er alles van hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik moet peuken kopen, maar ik kan me niet losrukken van de streams
Zit al de hele rotdag zonder sigaretten!
gewoon papier met een beetje shag van renatequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
oh zeer zeker,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:12 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus er wordt iets met alle kritiek gedaan. Fijn.
Ik denk serieus dat jij met dat streamen het zwaarder voor jezelf maakt dan je het in de bunker had gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
zien we dan eindelijk eens tiete..........................quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
ja ik heb begrepen dat er een behoorlijke berg was ligtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Say whoat, kom je nog wel langs deze woche?
'fixedquote:
Ja tijden erbij is top. Graag een agenda op homepage met wat en wanneer. Dan kan ik er één en ander op afstemmenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij proberen zoveel mogelijk de tijden erbij te zetten, dit maakt t ook makkelijk streamen voor jullie
een hoop sokken naar schijntquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik heb begrepen dat er een behoorlijke berg was ligt
Jawel. Vanaf donderdag weer denk ik. Maak even pas op de plaats vanwege de kloterige afkickverschijnselen van die Champix. Het zou niet lief zijn als ik vanavond jouw hoofd, dat van PW, Bram, Bart en dat van Huub eraf bijt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:14 schreef Dementor het volgende:
Say whoat, kom je nog wel langs deze woche?
Je wil vrij nemen van je werk etc.?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja tijden erbij is top. Graag een agenda op homepage met wat en wanneer. Dan kan ik er één en ander op afstemmen
dementor en een plannetjequote:
Het lijkt The Bunker welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
is dat zo?????waarom staat jeroen dan op -700?.....................quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oh zeer zeker,
kritiek is daarom ook prettig om te krijgen want je kunt er meer mee als met complimenten. Wij maken tenslotte dit programma voor en met de streamer
Party !!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dementor en een plannetje
dat word dus bier en vodka ?![]()
wtf is Champixquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Vanaf donderdag weer denk ik. Maak even pas op de plaats vanwege de kloterige afkickverschijnselen van die Champix. Het zou niet lief zijn als ik vanavond jouw hoofd, dat van PW, Bram, Bart en dat van Huub eraf bijt.
Robert legt precies de vinger op de zere plek nu ja, had ik niet verwacht dat hij dat konquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Psycho heeft het goed door!
Maar Peuter vind nu de Pshycho ook dom!
Die Peuter is rijp voor het gesticht!
Wie wil ie niet in leven laten eventueel ? Jeroen ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Psycho: Als het zo is .. dan heb je het toch te accepteren?
Peuter: Ik weet niet of je zo iemand in leven moet laten...
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
Robert legt precies de vinger op de zere plek nu ja, had ik niet verwacht dat hij dat kon
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:17 schreef Espabilado het volgende:
"of ben jij nou net zo dom als hem? Vraag ik me nu echt af... zit jij nou met je bril naar het beeldscherm te kijken of zonder bril?:
Peter tegen Robert
quote:
ik ook, tussen de billetjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als hij dat niet kon was hij het ook niet waardig... Die zere plek had ik twee weken geleden al gevonden
Ja en dan zeggen dat je zo en sociaal mens bent. net Brian uit de gouden kooi die vond ook dat Sylvia maar op moest stappen om naar een begrafenis te gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:20 schreef mazaru het volgende:
Weer dat gezeik over het voorrecht om naar een crematie te mogen gaan.
Wat een enorme klootzak is die jankbek zeg
Och erm, dat valt vast niet mee. Maar je moet je toch wel ergens op kunnen af reageren...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Vanaf donderdag weer denk ik. Maak even pas op de plaats vanwege de kloterige afkickverschijnselen van die Champix. Het zou niet lief zijn als ik vanavond jouw hoofd, dat van PW, Bram, Bart en dat van Huub eraf bijt.
Anders vraag je om een kalmeringsmiddel voor de afkickverschijnselen van de champix. Heb je maar een paar dagen nodig maar helpt wel hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om een gevoel van macht te krijgen, of om de gouden kooi te winnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Jimbo het volgende:
'Waarom pesten mensen'
heel benieuwd naar antwoord
Middel waarmee ik na 27 jaar ben gestopt met roken. En waar ik nu een beetje een backlash van ervaar. Waar ik verre van vrolijk van word, to put it mildlyquote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen dat je zo en sociaal mens bent. net Brian uit de gouden kooi die vond ook dat Sylvia maar op moest stappen om naar een begrafenis te gaan.
Ik snap werkelijk niet wat mensen beweegt om tot zulke uitspraken te komenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen dat je zo en sociaal mens bent. net Brian uit de gouden kooi die vond ook dat Sylvia maar op moest stappen om naar een begrafenis te gaan.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
euh...omdat dat het resultaat is van de stemmen die jullie hem hebben gegeven?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:18 schreef bunkerman het volgende:
[..]
is dat zo?????waarom staat jeroen dan op -700?.....................lotje getikt????
ik ben het met die man eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:19 schreef lies1958 het volgende:
ja maar wat dat stilstaan betreft heeft peter gelijk dat sloeg nergens op wat die peut zei. Dat was gewoon treiteren van Jeroen. Nee zegt Peut dat was gewoon langs lopen. Die man is niet echt geschikt hiervoor.
quote:
Ik dacht dat je aan het afbouwen was?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Middel waarmee ik na 27 jaar ben gestopt met roken. En waar ik nu een beetje een backlash van ervaar. Waar ik verre van vrolijk van word, to put it mildly.
steek je toch een sigaret opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Middel waarmee ik na 27 jaar ben gestopt met roken. En waar ik nu een beetje een backlash van ervaar. Waar ik verre van vrolijk van word, to put it mildly.
Ja ik vraag me ook af wat die man eigenlijk komt doen hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter zit zo ver in zijn Jeroen obsessie dat hij niet wil horen wat de Freud nou daadwerkelijk zegt, hij heeft zijn eigen waarheid al klaar.
correctiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
euh...omdat dat het resultaat is van de stemmen die jullie hem hebben gegeven?
ik vat je ff niet
bunkerman moet een paar COS'sen teruglezen. Danny heeft Jeroen in de min gesponsordquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vat je ff niet
Dit is geen 'jullie' actiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vat je ff niet
ik wil je best knuffelen om je vrolijk te makenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
zometeen ff snel de honduitlaten dan, wil de gezichten van de bwoners wel ff zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zegt
machtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om een gevoel van macht te krijgen, of om de gouden kooi te winnen
Nee joh statement van danny richting regiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vat je ff niet
Ik denk dat Peter de hele crematie in twijfel neemt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:20 schreef mazaru het volgende:
jammer, ik had de rest ook graag gehoordquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Psycho wil of air...
Ja ga ik nu gelijk ook even doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
zometeen ff snel de honduitlaten dan, wil de gezichten van de bwoners wel ff zien
ik was al vergeten hoe oud je wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Danny gaat het einde van TBO niet meemaken als ie niet op zn bloeddruk gaat letten... of op zn portemonneequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
correctie
die DANNY heeft gegeven
hij was t niet eens met jullie dus stopte maar even 250¤ erin om zn 'punt' te bewijzen
Ja precies, echt vreselijk naar want zo blijft die Jeroen er dus van z'n langzalzeleven niet in. En dat zou serieus zonde zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
correctie
die DANNY heeft gegeven
hij was t niet eens met jullie dus stopte maar even 250¤ erin om zn 'punt' te bewijzen
Ja en daar ben ik mee gestopt. Moet er toch ooit mee stoppen en zin in roken heb ik totaal niet meer en daar nam ik het toch vooral voor.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter de hele crematie in twijfel neemt.
Danny maakt dit forum alleen maar leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:27 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Danny gaat het einde van TBO niet meemaken als ie niet op zn bloeddruk gaat letten... of op zn portemonnee
Maar goed, Danny controls the bunkerGeen enkele andere gek die honderden euro's uitgeeft aan credits
Jij bent al best oud, hè?quote:
Danny is nog steeds een streamer en die mag stemmen wat hij wiltquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee joh statement van danny richting regie
Ja en daar komt een groot gedeelte van zijn frustratie dat hij door B of B is gebeld dat er niet gepest mocht worden en dat jeroen het blijbaar wel mag van B&B.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het erge is nog dat peuter gister zelf zei:
Ik wilde de pest rol, maar dat mocht niet.!
Fuck... dit kan ik niet gebruiken. Ik dacht wat een chick die Cc... Had in m'n verliefdheid over die 27 jaar heen gelezen... Nu valt bij mij het kwartje...quote:
Uiteraard. Leuk is anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny is nog steeds een streamer en die mag stemmen wat hij wilt
he nog een calimeroquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef isa2006 het volgende:
ik ga ook niet meer credits kopen meer want als je geld genoeg heb kan je dit doen.
als je iemand niet mag dan ga je maar even opstoken dat iederen maar jeroen er uit stemmen.
nou hoeft het van mij niet meer sorry hou me geld wel in me zak.
Nee? Ik vermoed van wel hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:27 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar goed, Danny controls the bunkerGeen enkele andere gek die honderden euro's uitgeeft aan credits
ja lachen tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat was bij Amber ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het wel heel aardig dat we een deel van dit gesprek tussen Robert en Peter meekrijgen![]()
Dat is op zich wel heel transparant.
Dan is het een MIHF héquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Fuck... dit kan ik niet gebruiken. Ik dacht wat een chick die Cc... Had in m'n verliefdheid over die 27 jaar heen gelezen... Nu valt bij mij het kwartje...
Dan maar Cc bezwangeren en haar MILF-status toekennen
Maar dat smaakt uiteraard naar meer.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het wel heel aardig dat we een deel van dit gesprek tussen Robert en Peter meekrijgen![]()
Dat is op zich wel heel transparant.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat doen beide meiden. In de pot zit warm water. Ze hebben het voortdurend koud, in de bunker (= kelder) is het maar 13 graden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
Waarom loopt Eline de hele tijd met die pot water rond?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vat je ff niet
vertel! ga je lachas in de ruimte sproeien?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
nou zeg deze calimero was wel zo gek om credits te kopen zo eerst maar50 doenquote:
Ik vind het idee dat iemand eigenhandig iemand naar huis kan sturen ook niet leuk. Het is volledig conform de regels maar de lol gaat er wel van af zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als de rest ziet dat één "user" de stemming met veel geld beïnvloed.. en diezelfde "user" is ook nog eens forum opperhoofd... dan zal dat voor veel mensen de drempel VERGROTEN om ook te gaan stemmen. En waarschijnlijk ook niet uitnodigend werken om uberhaubt aabn het concept (Stremane, stemmen , forum posten) positief bijdragen
Hij gooit hiermee zijn eigen glazen in en die van jullie ... of op zijn minst barstjes uit egotripperij . Gewoon een beetje dom.
![]()
wie zegt dat het 1 user is? Je hebt toch kunnen zien hoeveel er werd gestemd afgelopen zaterdag, duizenden en duizenden credits gingen er doorheen,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als de rest ziet dat één "user" de stemming met veel geld beïnvloed.. en diezelfde "user" is ook nog eens forum opperghoofd... dan zal dat voor veel mensen de drempel VERGROTEN om ook te gaan stemmen. En waarschijnlijk ook niet uitnodigend werken om uberhaubt aabn het concept (Stremane, stemmen , forum posten) positief bijdragen
Hij gooit hiermee zijn eigen glazen in en die van jullie ... of op zijn minst barstjes uit egotripperij . Gewoon een beetje dom.
en ik denken dat het drinkwater wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat doen beide meiden. In de pot zit warm water. Ze hebben het voortdurend koud, in de bunker (= kelder) is het maar 13 graden.
was een grapje he, vandaar hetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:33 schreef isa2006 het volgende:
[..]
nou zeg deze calimero was wel zo gek om credits te kopen zo eerst maar50 doen
maar vond het leuk heb nu een stop naar 200 credits jammer.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:33 schreef BobbyRond het volgende:
Zou Robert nog in leven zijn? De regie heeft de camera's weggedraaid en de mic's uitgezet... Horen ze Robert ook niet bloed ophoesten na een Peter-attack
Fijn in ieder geval dat we nu weten hoe jij, als redacteur, over je publiek denkt.quote:
Op zich ook prima!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wie zegt dat het 1 user is? Je hebt toch kunnen zien hoeveel er werd gestemd afgelopen zaterdag, duizenden en duizenden credits gingen er doorheen,
maar eens... als je veel geld erin stopt en veel stemt heb je veel invloed. Heel logisch en heel eerlijk
Alleen je snapt ook wel dat als men nu invoert dat de volgende 2de kamer verkiezingen ook zo zullen werken, het land op z'n kop staatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wie zegt dat het 1 user is? Je hebt toch kunnen zien hoeveel er werd gestemd afgelopen zaterdag, duizenden en duizenden credits gingen er doorheen,
maar eens... als je veel geld erin stopt en veel stemt heb je veel invloed. Heel logisch en heel eerlijk
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Alleen je snapt ook wel dat als men nu invoert dat de volgende 2de kamer verkiezingen ook zo zullen werken, het land op z'n kop staat![]()
TBO is gewoon (nog) te kleinschalig waardoor enkelen met geld de uitslag in handen hebben. Was je publiek 100x groter dan was het al veel minder een probleem.
Hij gaat ook maar even wat koffie zetten nuquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef lies1958 het volgende:
jeroen zit volgens mij een beetje te slapen op die kist.
mja,hij brent t project zo snel ten einde , jammerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja precies, echt vreselijk naar want zo blijft die Jeroen er dus van z'n langzalzeleven niet in. En dat zou serieus zonde zijn.
dat mag hij ,hij is de molquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef lies1958 het volgende:
jeroen zit volgens mij een beetje te slapen op die kist.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vat je ff niet
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef Espabilado het volgende:
TBO is gewoon (nog) te kleinschalig waardoor enkelen met geld de uitslag in handen hebben. Was je publiek 100x groter dan was het al veel minder een probleem.
Uh. Maargoed, zolang Peter niet wint is er nog hoop.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja,hij brent t project zo snel ten einde , jammer
daar zorgt de crew wel voorquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:12 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus er wordt iets met alle kritiek gedaan. Fijn.
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oh zeer zeker,
kritiek is daarom ook prettig om te krijgen want je kunt er meer mee als met complimenten. Wij maken tenslotte dit programma voor en met de streamer
ligt eraan wat danny wilquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Uh. Maargoed, zolang Peter niet wint is er nog hoop.
Toch denk ik dat het B&B niet uitmaakt waar het geld vandaan komt, áls het maar binnenkomt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Alleen je snapt ook wel dat als men nu invoert dat de volgende 2de kamer verkiezingen ook zo zullen werken, het land op z'n kop staat![]()
in een tijdbestek van 3 uur....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, maar daar heb ik wijselijk genoeg geen mening over, die ene user moet doen wat hij wil, net zoals iedereen dat moet doen die geld voor credits heeft bepaald. Conform het formatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Op zich ook prima!De wet van de grote getallen zou dit echter een beetje recht moeten trekken, maar dat komt hopelijk nog wel.
Vind het alleen niet slim van een gelieerd opperhoofd om hier op deze manier aan mee te doen. My two cents.
Edit: Hij zegt zelf (die ene "user" dat hij het doet om jullie de les te lezen omdat jullie het concept niet uitvoeren naar zijn idee)
Idd, als Danny ons nu gewoon verteld wie hij gaat laten winnen dan scheelt het ons ook veel tijdquote:
Ja de A zit vlak naast het caPSLOCK KNOPJE HÈ.quote:
quote:
Dido komt haar zusje bezoeken??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
maar eens... als je veel geld erin stopt hebt en veel stemt heb je veel invloed. Heel logisch en heel eerlijkoneerlijk
Vanaf dat moment pas ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
haha een Huub die wijs zijn mond houd... kan iemand dat even cappen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, maar daar heb ik wijselijk genoeg geen mening over, die ene user moet doen wat hij wil, net zoals iedereen dat moet doen die geld voor credits heeft bepaald. Conform het format
Ik vertrouw idd op de wet van de grote getallen (achterban stemt ook altijd, laten we zeggen, zeer behoorlijk)
Had best wat credits willen kopen, maar heb totaal geen invloed op deze wijze. Dus geen credits meer voor mij. Misschien ooit, als de bunker meer kijkers en dus meer stemmers heeft. Hier geldt alleen de wet van het geld en niet van het enthousiasme.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:41 schreef bunkerman het volgende:
[..]
net zoals jaap al in DGK zei IK SNAP MEZELF NIET ..........huub je kunt me niet wijsmaken dat hier pure winstgeving inzit om 1 persoon te laten stemmen voor 1000 credits op een persoon (bewoner)die ook nog redelijk popi is te stemmen.....
.....realistisch?....of een bewustje?.....
Jawel, dat is wel zo, maar je hoeft er maar vier te hebben die er een paar honderd inpleuren en een afwijkende mening hebben, en 't is gedaan voor de rest van de kijkers.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het B&B niet uitmaakt waar het geld vandaan komt, áls het maar binnenkomt.
En ja, degene die stemt bepaalt, maar dat is toch de bedoeling?
ach het is gewoon jammer dat degene die bereid is hetm eeste geld in de stemmen te stoppen kan bepalen wat er in de verloop van het spel gebeurt, en aangezien the bunker nou niet een miljoenen succes is , is er helaas maar 1 gast gek genoeg om genoeg credits te verspillen aan zo ietsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Doe eens niet zo confronterend. Houden vrouwen en Peter niet van
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef ditisHuub het volgende:
uiteraard wordt er wel gewacht tot Robert uit the Bunker is voordat Bart the Bunker zal betreden!
Per brancard ws.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef ditisHuub het volgende:
uiteraard wordt er wel gewacht tot Robert uit the Bunker is voordat Bart the Bunker zal betreden!
nee, ze komt mij bezoekenquote:
ja sorry, ik wilde het zo graag wetenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja de A zit vlak naast het caPSLOCK KNOPJE HÈ.
Ik denk dat dat ook aan z'n bui kan liggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, als Danny ons nu gewoon verteld wie hij gaat laten winnen dan scheelt het ons ook veel tijd
Dat gaat dus niet opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, maar daar heb ik wijselijk genoeg geen mening over, die ene user moet doen wat hij wil, net zoals iedereen dat moet doen die geld voor credits heeft bepaald. Conform het format
Ik vertrouw idd op de wet van de grote getallen (achterban stemt ook altijd, laten we zeggen, zeer behoorlijk)
net een vrouw die gozerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook aan z'n bui kan liggen![]()
![]()
![]()
QFTquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach het is gewoon jammer dat degene die bereid is hetm eeste geld in de stemmen te stoppen kan bepalen wat er in de verloop van het spel gebeurt, en aangezien the bunker nou niet een miljoenen succes is , is er helaas maar 1 gast gek genoeg om genoeg credits te verspillen aan zo iets
Precies, misschien moeten de regels veranderen een max voor iedereen.quote:
Neuh. Persoonlijk had ik liever piepnokkio eruit gestemd maar verder een superactie.quote:
oke Robert gaat even naar boven .. Bart komt met een heftige mededeling naar binnen ... daarna Robert weer met zijn creadingetjes .... spannend!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef ditisHuub het volgende:
Of er IN!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:
Als er vanavond dan toch een schokkende mededeling komt waarbij onze hulp nodig is, plan dan meteen een exit. BAM, iemand eruit, binnen een uur. DOEI
kaat dit is een bewustje om mensen nog meer geld uit hun portemonee te halenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Precies, misschien moeten de regel veranderen een max voor iedereen.
Ofwel: Niemand kan meer dan 50 keer stemmen.
Pfff....iets in die richting maar wel zo dat het eerlijker gaat.
Wat men ook vind van Jeroen, ik vind dit niet eerlijk gaan!
Niet iedereen kan/wil er zo'n berg geld tegenaan gooien, met nadruk op kan!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Rica het volgende:
[..]
Neuh. Persoonlijk had ik liever piepnokkio eruit gestemd maar verder een superactie.
*ook mee gaat helpen Jeroen eruit te stemmen
Als je Jeroen er uit wil hebben, a-dohquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Rica het volgende:
[..]
Neuh. Persoonlijk had ik liever piepnokkio eruit gestemd maar verder een superactie.
*ook mee gaat helpen Jeroen eruit te stemmen
Het is nu niet zozeer 'degene die stemt bepaalt', maar 'degene die er het meeste geld tegenaan smijt bepaalt. 'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het B&B niet uitmaakt waar het geld vandaan komt, áls het maar binnenkomt.
En ja, degene die stemt bepaalt, maar dat is toch de bedoeling?
zo gaat het toch eerlijk, iedereen kan credits komen en stemmen ????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Precies, misschien moeten de regels veranderen een max voor iedereen.
eenschquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:50 schreef bunkerman het volgende:
[..]
kaat dit is een bewustje om mensen nog meer geld uit hun portemonee te halen![]()
zei vanmiddag ook al ergens dat als je pa / ma / vriend oid , voor 5000¤ stemt en zorgt dat je elke x wint, dan kan je 10.000¤winnen waardoor je dus even 5k opstrijkt door geen reet te doen behalve iemand hebben die manipuleertquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
oke niet te snel beginnen sta hier mijn rijst gaar te kijken.Wil het niet missenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef ditisHuub het volgende:
Maak dat een aantal mensen maar wijs..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
Eline schrok er zelf van dat ze dat zei. Stak geen enkele kwade bedoeling achter.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:51 schreef blomst het volgende:
[..]
zo gaat het toch eerlijk, iedereen kan credits komen en stemmen ????
Misschien brengt dit de achterban van de bunkerbewoners wel op een idee, en gaan ze samen iemand naar beneden stemmen
Grote aantallen is het enige eerlijke systeem..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nu niet zozeer degene die stemt bepaald, maar degene die er het meeste geld tegenaan smijt bepaalt.
Dat kan op een paar manieren worden genivelleerd
ik heb de mijne net uitgelaten,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:41 schreef wicky. het volgende:
Ik ga even me hondjes uitlaten (al heb ik helemaal geen zin)
Tot zo![]()
Niet te verwarren met: Haar kruis!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maak dat een aantal mensen maar wijs..
13 En zij riepen wederom: Kruis Haar.
14 Doch Pilatus zeide tot hen: Wat heeft Zij dan kwaads gedaan? En zij riepen te meer: Kruis Haar!
Dan worden de streamers toch totaal buiten spel gezet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:51 schreef blomst het volgende:
[..]
zo gaat het toch eerlijk, iedereen kan credits komen en stemmen ????
Misschien brengt dit de achterban van de bunkerbewoners wel op een idee, en gaan ze samen iemand naar beneden stemmen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eensch
[..]
zei vanmiddag ook al ergens dat als je pa / ma / vriend oid , voor 5000¤ stemt en zorgt dat je elke x wint, dan kan je 10.000¤winnen waardoor je dus even 5k opstrijkt door geen reet te doen behalve iemand hebben die manipuleert
Klopt. Maar dat mag de redactie aan Jeroen gaan uitleggen want zij hebben het veroorzaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Als je Jeroen er uit wil hebben, a-dohAls hij al die stemmen op Peter had gezet, had een ander het weer een super actie gevonden. Maar die stemmen zijn er op gebaseerd dat hij de redactie een hak wil zetten, en dan wordt Jeroen het kind van de rekening
Hij was ook al vergeten dat hij een vriendin had..én samen woontquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:54 schreef BobbyRond het volgende:
Jeroen is de mol en Peter is de Hulk
Hij weet niet meer wat hij heeft gedaan.
Wel deze dan:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:54 schreef BobbyRond het volgende:
Bij Idols kan je toch ook voor een ton SMS'en?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Shit, net te laat gequotequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nu niet zozeer 'degene die stemt bepaalt', maar 'degene die er het meeste geld tegenaan smijt bepaalt. '
Dat kan op een paar manieren worden genivelleerd
30.000 stemmen ofzo is idd meer dan genoeg iemand naar de overwinning te helpenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:54 schreef bunkerman het volgende:
[..]
dus conclusie het systeem is niet waterdicht..............redactie leest mee dus laten ze er maar wat aan doen ,om het dan toch maar zo eerlijk mogelijk te laten verlopen..........
ps:ik prijs de moeite overigings wel die de redactie erin steekt om toch een leuk programma op poten te zetten voor ons streamers ........dus dit even ter kennisgeving
Daar doet Jeroen niet aan meequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bij Idols kan je toch ook voor een ton SMS'en?
Maar Idols heeft genoeg stemmers om dat te verwaarlozen, TBO niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bij Idols kan je toch ook voor een ton SMS'en?
wat heeft Peter gedaan dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:54 schreef BobbyRond het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:58 schreef D. het volgende:
Als ze nou een ouijabord krijgen kan Peter z'n moeder bellen
Ik zou Jeroen ook graag slaan, bah wat een zuiger vind ik dat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter moet gewoon eens gaan snappen dat hij het verbaal en psychisch gewoon niet van jeroen kan winnen.... en zich daar bij neerleggen....
Dat kan het ventje echter niet... en wil daarom gaan slaan...
Op deze wijze wordt de streamer/mogelijke stemmer een hak gezet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Als je Jeroen er uit wil hebben, a-dohAls hij al die stemmen op Peter had gezet, had een ander het weer een super actie gevonden. Maar die stemmen zijn er op gebaseerd dat hij de redactie een hak wil zetten, en dan wordt Jeroen het kind van de rekening
zijn dr nou al stats ? ik wil wel weten hoeveel mensen dr zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar Idols heeft genoeg stemmers om dat te verwaarlozen, TBO niet.
Ja joh, hij ziet op dit moment heel het spel als een aanval geloof ik hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:59 schreef Susi het volgende:
Ik durf te zweren dat Peter dit ook als een aanval ziet, terwijl Jeroen gewoon dingen vraagt
Dat, plus dat het aantal mensen dat zoveel stemt groot genoeg is om redelijk een weergave te zijn van de bevolking. Diversiteit in voorkeuren enzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar Idols heeft genoeg stemmers om dat te verwaarlozen, TBO niet.
Ja precies. En het weerhoudt mensen er van om te gaan stemmen, want Jeroen staat toch straatlengtes achter. Ik snap er geen fluit van.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:59 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Op deze wijze wordt de streamer/mogelijke stemmer een hak gezet.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Maar het is toch duidelijk... Peuter heeft niets opgestoken en begrepen van het gesprek met Dr. Freud.
Tuurlijk, maar als blijkd (snel! quoten!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Shit, net te laat gequote![]()
Dat is wel zo, maar het is toch ook belangrijk dát er geld binnenkomt?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:01 schreef BobbyRond het volgende:
Ik heb voor de komende programma's met stream nog wel een cash-cow ideetje...
Hondenuitlaatservice voor streamers
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:02 schreef ditisHuub het volgende:
Binnenkomst Bart laat nog eens even op zich wachten, eerst nog even Robert naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |