quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
Robert legt precies de vinger op de zere plek nu ja, had ik niet verwacht dat hij dat kon
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:17 schreef Espabilado het volgende:
"of ben jij nou net zo dom als hem? Vraag ik me nu echt af... zit jij nou met je bril naar het beeldscherm te kijken of zonder bril?:
Peter tegen Robert
quote:
ik ook, tussen de billetjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als hij dat niet kon was hij het ook niet waardig... Die zere plek had ik twee weken geleden al gevonden
Ja en dan zeggen dat je zo en sociaal mens bent. net Brian uit de gouden kooi die vond ook dat Sylvia maar op moest stappen om naar een begrafenis te gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:20 schreef mazaru het volgende:
Weer dat gezeik over het voorrecht om naar een crematie te mogen gaan.
Wat een enorme klootzak is die jankbek zeg
Och erm, dat valt vast niet mee. Maar je moet je toch wel ergens op kunnen af reageren...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Vanaf donderdag weer denk ik. Maak even pas op de plaats vanwege de kloterige afkickverschijnselen van die Champix. Het zou niet lief zijn als ik vanavond jouw hoofd, dat van PW, Bram, Bart en dat van Huub eraf bijt.
Anders vraag je om een kalmeringsmiddel voor de afkickverschijnselen van de champix. Heb je maar een paar dagen nodig maar helpt wel hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Vanaf donderdag weer denk ik. Maak even pas op de plaats vanwege de kloterige afkickverschijnselen van die Champix. Het zou niet lief zijn als ik vanavond jouw hoofd, dat van PW, Bram, Bart en dat van Huub eraf bijt.
Om een gevoel van macht te krijgen, of om de gouden kooi te winnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Jimbo het volgende:
'Waarom pesten mensen'
heel benieuwd naar antwoord
Middel waarmee ik na 27 jaar ben gestopt met roken. En waar ik nu een beetje een backlash van ervaar. Waar ik verre van vrolijk van word, to put it mildlyquote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen dat je zo en sociaal mens bent. net Brian uit de gouden kooi die vond ook dat Sylvia maar op moest stappen om naar een begrafenis te gaan.
Ik snap werkelijk niet wat mensen beweegt om tot zulke uitspraken te komenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen dat je zo en sociaal mens bent. net Brian uit de gouden kooi die vond ook dat Sylvia maar op moest stappen om naar een begrafenis te gaan.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weer dat gezeik over het voorrecht om naar een crematie te mogen gaan.
Wat een enorme klootzak is die jankbek zeg
euh...omdat dat het resultaat is van de stemmen die jullie hem hebben gegeven?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:18 schreef bunkerman het volgende:
[..]
is dat zo?????waarom staat jeroen dan op -700?.....................lotje getikt????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |