Ja en daar ben ik mee gestopt. Moet er toch ooit mee stoppen en zin in roken heb ik totaal niet meer en daar nam ik het toch vooral voor.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter de hele crematie in twijfel neemt.
Danny maakt dit forum alleen maar leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:27 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Danny gaat het einde van TBO niet meemaken als ie niet op zn bloeddruk gaat letten... of op zn portemonnee
Maar goed, Danny controls the bunkerGeen enkele andere gek die honderden euro's uitgeeft aan credits
Jij bent al best oud, hè?quote:
Danny is nog steeds een streamer en die mag stemmen wat hij wiltquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee joh statement van danny richting regie
Ja en daar komt een groot gedeelte van zijn frustratie dat hij door B of B is gebeld dat er niet gepest mocht worden en dat jeroen het blijbaar wel mag van B&B.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het erge is nog dat peuter gister zelf zei:
Ik wilde de pest rol, maar dat mocht niet.!
Fuck... dit kan ik niet gebruiken. Ik dacht wat een chick die Cc... Had in m'n verliefdheid over die 27 jaar heen gelezen... Nu valt bij mij het kwartje...quote:
Uiteraard. Leuk is anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny is nog steeds een streamer en die mag stemmen wat hij wilt
he nog een calimeroquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef isa2006 het volgende:
ik ga ook niet meer credits kopen meer want als je geld genoeg heb kan je dit doen.
als je iemand niet mag dan ga je maar even opstoken dat iederen maar jeroen er uit stemmen.
nou hoeft het van mij niet meer sorry hou me geld wel in me zak.
Nee? Ik vermoed van wel hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:27 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar goed, Danny controls the bunkerGeen enkele andere gek die honderden euro's uitgeeft aan credits
ja lachen tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat was bij Amber ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het wel heel aardig dat we een deel van dit gesprek tussen Robert en Peter meekrijgen![]()
Dat is op zich wel heel transparant.
Dan is het een MIHF héquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Fuck... dit kan ik niet gebruiken. Ik dacht wat een chick die Cc... Had in m'n verliefdheid over die 27 jaar heen gelezen... Nu valt bij mij het kwartje...
Dan maar Cc bezwangeren en haar MILF-status toekennen
Maar dat smaakt uiteraard naar meer.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het wel heel aardig dat we een deel van dit gesprek tussen Robert en Peter meekrijgen![]()
Dat is op zich wel heel transparant.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat doen beide meiden. In de pot zit warm water. Ze hebben het voortdurend koud, in de bunker (= kelder) is het maar 13 graden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
Waarom loopt Eline de hele tijd met die pot water rond?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
euh...omdat dat het resultaat is van de stemmen die jullie hem hebben gegeven?
ik vat je ff niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |