Nee, maar ze gaan er wel achteraan nu om te kijken hoe het kan dat er was mist, deden ze toen er niet gejankt werd niet.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef mazaru het volgende:
Je moet de stop in de wasbak doen, en dan een minuut of tien je hoofd onder water houden
[ afbeelding ]
hij heeft geen gel gehad hoor. Zijn haar is eraf voor peuken - daar is hij zelf echt niet happy mee, maar voor peuken doet een verslaafde nu eenmaal veel/allesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Vorige week lukte 't 'm ook al, met elke dag een pakkie peuken
Iemand haten die je niet kent, en alleen maar een paar weken een spelletje ziet spelen op je PCquote:
Iemand willen slaan is altijd een teken van zwakte.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Ik vind deze dip van Peter helemaal niet bijzonder of zwak.
ik draag ook geen sokken van anderen, omdat ik veel last van voetschimmel heb. dus andere dragen die van mij ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:54 schreef Marrije het volgende:
En toen peter voor de 2e keer vroeg aan de regie of hij zn sokken mocht, zei Jeroen dat hij nog wel sokken had en dat peten die mocht lenen. Maar dat werd met een nee afgeslagen.
Waarop Jeroen zei: dan niet.
zijn luxe was onterecht verkregen, waarom is daar een poll voor nodig?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Maanvis het volgende:
wel een beetje hypocriet zijn jullie nu hoor. eerst verontwaardiging dat Jeroen wordt voorgetrokken en dan niet janken over het feit dat er geen poll komt om Jeroen zijn luxe te laten inleveren. Ik zeg: Stem op Jeroen om deze actie van de bunkercrew in afkeur te dompelen!
Omdat wij bepalen of luxe terecht is of nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:56 schreef siep86 het volgende:
[..]
zijn luxe was onterecht verkregen, waarom is daar een poll voor nodig?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef NrTH het volgende:
En Jeroen heeft Peter trouwens al een tijdje niet meer echt gepest ofzo, daar is hij al lang mee opgehouden.
Dat niemand v/d regie wat van z'n kleren zei is niet zijn fout, dat Peter z'n sokjes kwijt is is ook niet de schuld van Jeroen.
Peter is gewoon een slappe zak en probeert dat te verbergen door Jeroen de schuld te geven, zo te zien trappen er nog mensen in ook hier.
Walchelijk!quote:
't Is het principe dat hij boven gaat lopen klagen en janken en weet ik veel wat hij daar nog allemaal doet, en het voor elkaar krijgt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:54 schreef siep86 het volgende:
[..]
hij heeft geen gel gehad hoor. Zijn haar is eraf voor peuken - daar is hij zelf echt niet happy mee, maar voor peuken doet een verslaafde nu eenmaal veel/alles
En iemand opeens niet meer gunnen om naar de crematie van een goede vriend te gaan ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Iemand willen slaan is altijd een teken van zwakte.
Ja en zwakte is ERG.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Iemand willen slaan is altijd een teken van zwakte.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:56 schreef siep86 het volgende:
jeroen heeft ook nog eens herpes, ik zou dat ook niet zomaar doen om eerlijk te zijn.
Hij heeft koortsuitslag aan z'n voeten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:56 schreef siep86 het volgende:
[..]
ik draag ook geen sokken van anderen, omdat ik veel last van voetschimmel heb. dus andere dragen die van mij ook niet.
jeroen heeft ook nog eens herpes, ik zou dat ook niet zomaar doen om eerlijk te zijn.
En deze poll heb ik ook gemist.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:56 schreef siep86 het volgende:
[..]
zijn luxe was onterecht verkregen, waarom is daar een poll voor nodig?
ja, jeroen heef herpes, maar hij wast niet de hele dag zijn handen en raakt wel van alles en nog wat aan, ze leven in 1 ruimte remember.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:56 schreef siep86 het volgende:
[..]
ik draag ook geen sokken van anderen, omdat ik veel last van voetschimmel heb. dus andere dragen die van mij ook niet.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
nee genoeg is genoeg met dat getreiter dat moet ook eens een keer ophouden die jeroen is een zuiger ik haat die vent!!!!
en de kledingregels zijn dan ook door de redactie opgesteld!!!! deze kleding heeft ie gekregen van de redactie voor de crematie - niets met stemmen te maken gehad. Dus ook het innemen ligt niet bij ons.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat wij bepalen of luxe terecht is of niet. De redactie mag helemaal NIETS bepalen in het spel maar bepaalt enkel de regels van het spel, WIJ Bepalen alles in het SPEL.
Peter wil graag zijn momentjes. Hij is gewoon bang dat hij verliest van Jeroen. En dan verwijt Peter dat hij door Jeroen zijn kop heeft kaal laten scheren. Hij vond op dat moment die 7 pakjes peuken belangrijker dan zijn haar dus moet ie niet zo mauwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:57 schreef wicky. het volgende:
[..]
treu ik snap ook niet waar peter het vandaan haalt, dat Jeroen hem al weken loopt te zieken
dus treiteren mag niet ... maar iemand tegen zijn kop aanslaan welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
nee genoeg is genoeg met dat getreiter dat moet ook eens een keer ophouden die jeroen is een zuiger ik haat die vent!!!!
niet te geloven op een paar meter afstandquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Walchelijk!
En uiteraard ongelooflijk dat dit kan! In Nederland!
Het is een binnenvetter... alles telt steeds meer op.... tot het overloopt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:58 schreef lies1958 het volgende:
de regie had er gister aan moeten denken om dat terug te vragen als het niet mocht in de bunker een jasje dragen.
Maarja om je daar zo druk om te maken dat snap ik niet. Heb wel een probleem met dat die opdracht van jeroen gelukt zou zijn met dat vuur. Ze hadden het in de gaten dus is het niet gelukt en ze kregen wel gewoon hun sigaretten brandend en daar ging die opdracht toch om, dat ze niet zouden kunnen roken.
Ik geef toe, de kleding hadden wij 'm moeten geven. Maar het afpakken is ook aan ons!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef siep86 het volgende:
[..]
en de kledingregels zijn dan ook door de redactie opgesteld!!!! deze kleding heeft ie gekregen van de redactie voor de crematie - niets met stemmen te maken gehad. Dus ook het innemen ligt niet bij ons.![]()
Peter is niet komen klagen boven. Dan zou ik hem wel gezien hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:57 schreef Susi het volgende:
[..]
't Is het principe dat hij boven gaat lopen klagen en janken en weet ik veel wat hij daar nog allemaal doet, en het voor elkaar krijgt.
Dat is zum kotsen
Zo te zien loopt de emmer niet over, maar is hij omgevallen....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een binnenvetter... alles telt steeds meer op.... tot het overloopt.
Knapt hij alleen maar van opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef snetje het volgende:
[..]
dus treiteren mag niet ... maar iemand tegen zijn kop aanslaan wel
Weet je dat wel zeker..was het niet een C1000 tasjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Peter is niet komen klagen boven. Dan zou ik hem wel gezien hebben.![]()
En de kleding van Jeroen: nadat we terug kwamen van de crematie, wilde hij het liefst zo snel mogelijk terug de Bunker in, om te bewijzen dat hij het groepsgevoel belangrijk vond. Dus vanuit de auto langs de regie voor een zender en meteen naar beneden. Later kwam zijn 'gewone kloffie' met een AH-tasje naar beneden.
Peuterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het pesten van Jeroen val best mee.
Jeroen houd Peuter een spiegel voor... En het is Peuter die het niet bevalt wat hij in die spiegel ziet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |