Nee, maar ze gaan er wel achteraan nu om te kijken hoe het kan dat er was mist, deden ze toen er niet gejankt werd niet.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef mazaru het volgende:
Je moet de stop in de wasbak doen, en dan een minuut of tien je hoofd onder water houden
[ afbeelding ]
hij heeft geen gel gehad hoor. Zijn haar is eraf voor peuken - daar is hij zelf echt niet happy mee, maar voor peuken doet een verslaafde nu eenmaal veel/allesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Vorige week lukte 't 'm ook al, met elke dag een pakkie peuken
Iemand haten die je niet kent, en alleen maar een paar weken een spelletje ziet spelen op je PCquote:
Iemand willen slaan is altijd een teken van zwakte.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Ik vind deze dip van Peter helemaal niet bijzonder of zwak.
ik draag ook geen sokken van anderen, omdat ik veel last van voetschimmel heb. dus andere dragen die van mij ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:54 schreef Marrije het volgende:
En toen peter voor de 2e keer vroeg aan de regie of hij zn sokken mocht, zei Jeroen dat hij nog wel sokken had en dat peten die mocht lenen. Maar dat werd met een nee afgeslagen.
Waarop Jeroen zei: dan niet.
zijn luxe was onterecht verkregen, waarom is daar een poll voor nodig?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Maanvis het volgende:
wel een beetje hypocriet zijn jullie nu hoor. eerst verontwaardiging dat Jeroen wordt voorgetrokken en dan niet janken over het feit dat er geen poll komt om Jeroen zijn luxe te laten inleveren. Ik zeg: Stem op Jeroen om deze actie van de bunkercrew in afkeur te dompelen!
Omdat wij bepalen of luxe terecht is of nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:56 schreef siep86 het volgende:
[..]
zijn luxe was onterecht verkregen, waarom is daar een poll voor nodig?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef NrTH het volgende:
En Jeroen heeft Peter trouwens al een tijdje niet meer echt gepest ofzo, daar is hij al lang mee opgehouden.
Dat niemand v/d regie wat van z'n kleren zei is niet zijn fout, dat Peter z'n sokjes kwijt is is ook niet de schuld van Jeroen.
Peter is gewoon een slappe zak en probeert dat te verbergen door Jeroen de schuld te geven, zo te zien trappen er nog mensen in ook hier.
Walchelijk!quote:
't Is het principe dat hij boven gaat lopen klagen en janken en weet ik veel wat hij daar nog allemaal doet, en het voor elkaar krijgt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:54 schreef siep86 het volgende:
[..]
hij heeft geen gel gehad hoor. Zijn haar is eraf voor peuken - daar is hij zelf echt niet happy mee, maar voor peuken doet een verslaafde nu eenmaal veel/alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |