quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:
Zie, Peter draait door omdat de regels worden verdraaid, omdat hij zn sokken niet krijgt, omdat hij geen colbert mag en Jeroen wel, omdat Jeroen hem loopt te fokken. . .
Peter wil Jeroen zóveel klappen op zn bek geven dat ie er liever daarom wordt uitgestemd.
Hij heeft een gesprek nodig.
Hij heeft zn kop kaal laten scheren. . . .en snikt nog wat.
Peter: hij heeft gisteren een crematie gehad, hij heeft zn vrouw gezien . . . zoveel dingen dat me niet lekker zit, ik weet zeker dat hij zn plaats weet, dat hij weet war we staan, op welke plek in de poll, dat kan niet anders. Ik had hem die crematie gewoon niet moeten gunnen!!![]()
Peter: hij krijgt zn colbert wel, ik niet. Hij mag wel op schoenen met hakken lopen, ik niet. En nu die aansteker weg. . .
Scheelt idd niet veel nee... hij wil hem nog steeds een beuk verkopen dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig heeft Peter geen aansteker, anders gunde hij in deze state of mind Jeroen misschien wel zijn eigen crematie.
Jeroen is van het begin tot het eind door Bart begeleid en ze hebben amper een woord gewisseld.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:14 schreef Marrije het volgende:
Peter: hij heeft gisteren een crematie gehad, hij heeft zn vrouw gezien . . . zoveel dingen dat me niet lekker zit, ik weet zeker dat hij zn plaats weet, dat hij weet war we staan, op welke plek in de poll, dat kan niet anders. Ik had hem die crematie gewoon niet moeten gunnen!!![]()
staat de beveiliging al klaar?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jeroen is van het begin tot het eind door Bart begeleid en ze hebben amper een woord gewisseld.
Hooguit wat instructies tijdens het uitstappen en gedurende de dienst heeft Bart hem afgeschermd voor invloeden van buitenaf.
Fruit & Zuivelquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:19 schreef snetje het volgende:
tot nu toe mocht iedereen van mij part er nog wel 3 maanden blijven...
maar Peter mag er nu echt wel uit! Peter is niet sociaal .... Peter is eng gevaarlijk
dat geloof ik welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jeroen is van het begin tot het eind door Bart begeleid en ze hebben amper een woord gewisseld.
Hooguit wat instructies tijdens het uitstappen en gedurende de dienst heeft Bart hem afgeschermd voor invloeden van buitenaf.
Is vast bedoeld voor Jeroen zijn geheime missiequote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:25 schreef Marrije het volgende:
Nou Jeroen, ga es ff aan Peter vragen hoe het met hem gaat.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:25 schreef tjeez3 het volgende:
gelukkig dat er geen glazen deuren in de bunker zitten
Ook bullshit... Peter krijgt een extraatje ipv dat er opheldering komt over de opdracht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef Danny het volgende:
aansteker. 23 minuten te laat, maar goed. we houden 't er maar op dat het een heel eind lopen is van de redactie naar de voorraadkamer.
Omdat hij z'n sokken kwijt is en Jeroen wel schoenen met hakjes aan magquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef Stefan het volgende:
Is Peter nu ingestort omdat ie niet kon roken
Lijkt er wel op jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef Stefan het volgende:
Nou, dat werkt bij mij alleen maar averechtsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:19 schreef wicky. het volgende:
Peter wil gewoon zielig gevonden worden geloof ik ,zodat hij boven aan komt
da's omdat de opdracht van jeroen ten einde was en de kijker met grote meerderheid heeft beslist dat dat ding dan zsm terug hoort te komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:25 schreef Chanel5 het volgende:
Jemig...de jankebek krijgt zijn aanstekertje
staat in de OPquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef Stefan het volgende:
Tenzij Bart of Jij ook in het complot zitten... Misschien eens dubbel checken op het IRC kanaal waar Dingo en Jeroen vaan kwamenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat hij z'n sokken kwijt is en Jeroen wel schoenen met hakjes aan mag
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou, dat werkt bij mij alleen maar averechts
En dat hij voor geweldpleging al een voorwaardelijke celstraf open heeft staanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef FuTilE het volgende:
"Iemand slaan is m'n aard niet"
Oh, vandaar dat je je al 2 weken zit in te houden om hem niet tot pulp te slaan
Gaat echt niet gebeuren. Hij gebruikt dat slaan-verhaal gewoon om te verhullen dat ie al dagen op het punt staat om in huilen uit te barsten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Flow3r het volgende:
ik hoop dat peter Jeroen een paar vette tikken verkoopt![]()
![]()
![]()
En maar niet snappen waarom hij steeds niet door de final screening kwamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
Peter: al 2 weken slik ik alles, maar met woorden ben ik niet zo sterk weet je. . .
ja maar meer omdat hij nu met een kale kop rondlooptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef Stefan het volgende:
Maar vond je dat ook sterk?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef snetje het volgende:
Peter is met woorden niet zo sterk zegt tie.. hier op FOK ging hij toch aardig tekeer?
Hakjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat hij z'n sokken kwijt is en Jeroen wel schoenen met hakjes aan mag
Na ParaBrotha hebben we nu ParaPeter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:29 schreef wicky. het volgende:
Bart is niet bij de crematie geweest volgens peterhoe dan ?!
idd het was 21-10 er is dus massaal gestemd, heb ook gehoord dat het mobiele netwerk er ff uitlagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Danny het volgende:
[..]
da's omdat de opdracht van jeroen ten einde was en de kijker met grote meerderheid heeft beslist dat dat ding dan zsm terug hoort te komen.
zeg!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Flow3r het volgende:
ik hoop dat peter Jeroen een paar vette tikken verkoopt![]()
![]()
![]()
Hahaha ge-wel-dig dit ,wat een aktie op de vroege middagquote:
Dat weet ik, maar weet hij dat ook of denkt hij nu dat zijn traantjes effect hebben gesorteerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Danny het volgende:
[..]
da's omdat de opdracht van jeroen ten einde was en de kijker met grote meerderheid heeft beslist dat dat ding dan zsm terug hoort te komen.
Mijn sentiment stem heeft iequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar weet hij dat ook of denkt hij nu dat zijn traantjes effect hebben gesorteerd.
Hij wil zijn colbertje, en zijn gel, en zijn haar, en ze hebben aan zijn aansteker gezeten, en Jeroen mocht lekker naar een crematie en hij niet, en hij heeft bolle tenen, en hij wil schoenen met hakken, en, en, en, ....quote:
het is niet verboden om aanstekers te jatten, toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
geweldig, jeroen zou zo die aansteker weer jatten
Volgens mij bedoelde ze, dat die aansteker weg moestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Danny het volgende:
omg, ze zeggen gewoon dat z'n opdracht geslaagd is
Maar Pim heeft het lef niet gehad om het hardop tegen de groep uit te sprekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef siep86 het volgende:
naar mijn idee is het ook niet geslaagd de opdracht voor Jeroen, pim wist het namelijk!
Met dwangbuis?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:35 schreef Dementor het volgende:
Robert komt vandaag langs.
Hij heeft toch vandaag alweer 3 sigaretten op?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef wicky. het volgende:
[..]
Lijkt er wel op jahij ken lekker veel hebben *not*
Hij had toch 4 maanden voorwaardelijkquote:
Spuitjequote:
vind eline 3 keer niks, maar in deze heb je gelijk, ze troost hem echt en zegt lieve dingen tegen hem, nee 1 puntje voor elinequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef Pek het volgende:
Waar Marielin van een afstandje Peter probeert te helpen met een: "Je kan het jonge!", geeft Eline hem wat hij echt nodig heeft, een schouder om te janken. Wat een poepie is het toch
Oehhh dat is bar!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
O jee, hij "wordt blind voor zijn ogen".![]()
maar jeroen mocht zijn dekmantel niet kwijtraken, als 1 iemand het weet is het toch niet geslaagd? Nou ja aan Pim heb je nietsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar Pim heeft het lef niet gehad om het hardop tegen de groep uit te spreken
Achter de handquote:
hij zit niet voor niks in de bunker, je kunt verwachten dta dit soort dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef siep86 het volgende:
ik begrijp het wel. Jeroen mag zijn nette kleding houden na de crematie terwijl peter geen eens sokken wordt gegund en daarbij wordt alles steeds weggejat en treitert Jeroen hem steeds. Snap wel dat je dan op een gegeven moment knapt.
Jeroen wordt getroost zelfs door peter over de crematie en Jeroen kan dan niet respect tonen en kappen Peter op de kast te jagen. Ze moeten elkaar juist steunen.
Ik zeg post voor peter, de rest heeft gister gehad. Even een lichtpuntje voor hem
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oehhh dat is bar!!
Gelukkig wordt hij niet doof in zijn oren, dan zijn helemaal de rapen gaar
ja en straks moet hij weer naar buiten zijn single promoten "ik kan niet zonder mijn gel"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:29 schreef snetje het volgende:
[..]
ja maar meer omdat hij nu met een kale kop rondloopt
daar wil Peter niet mee praten want dat is geen echtequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:32 schreef Toverheks het volgende:
moet Robert de Psyg niet ff komen voor Peter, vind het toch wel beetje zielig hoor, klein beetje maar.
Hij wil gewoon zijn MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:39 schreef snetje het volgende:
[..]
daar wil Peter niet mee praten want dat is geen echte
toch is het niet gek dat het je even teveel wordt in een setting als dit. Zag je bij BB en DGK ook vaak genoegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij zit niet voor niks in de bunker, je kunt verwachten dta dit soort dingen gebeuren.
take it en ga verder.
winer.
Ach, bij SBS6 is dat waarschijnlijk dagelijkse kost.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:39 schreef Maanvis het volgende:
Ook lekker voor je toekomst, vertellen op streams dat je ooit een werkgever hebt geslagen.
eens eens eens!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:37 schreef Poezewoes het volgende:
Van mij mag Peter Jeroen een goeie ram voor zijn harses geven, enge stiekemert en nog voorgetrokken worden door de regie (kotssmilie)
ongetwijfeld, maar gaan huilen omdat je je pakje niet aanmag is echt onzin in mijn ogen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:40 schreef siep86 het volgende:
[..]
toch is het niet gek dat het je even teveel wordt in een setting als dit. Zag je bij BB en DGK ook vaak genoeg
Eline is een bikkel! en kaneel vreten kan ze ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef Pek het volgende:
Waar Marielin van een afstandje Peter probeert te helpen met een: "Je kan het jonge!", geeft Eline hem wat hij echt nodig heeft, een schouder om te janken. Wat een poepie is het toch
Dat is een hele goeie kwaliteit van haarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:40 schreef tonja het volgende:
Het is Eline aardig gelukt om Peter te kalmeren.
En jeroen heeft zelf verteld gister dat hij zijn vriendin had gesproken en gehoord had van een vriend dat eline hem eng vond. Dus hij heeft wel dingen gehoord over het spel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
En hoe! Al giechelend!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Eline is een bikkel! en kaneel vreten kan ze ook
oh nou dan mag peter wel verder doordraaien, als hij zo een kans niet grijpt, want als ik het goed zie loopt het echt vandaag of morgen verkeerd af, die gaat rossen hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:39 schreef snetje het volgende:
[..]
daar wil Peter niet mee praten want dat is geen echte
Ja hoor, maar niet om zo iets belachelijks als sokjes en schoenen met hakjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Alsof niet iedereen het recht heeft er even goed door heen te zitten....
Walgelijke reacties hier...
Robert is helemaal niet nodig!quote:
Weet je wat walgelijk is? Vinden dat het cremeren van een goede vriend een VOORRECHT is, en zelfs verkondigen dat je dat VOORRECHT eigenlijk niet had moeten GUNNEN.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Gooi maar een poll online, koop ik er speciaal credits voorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef mazaru het volgende:
Hij wil sigaretten van de streamers.
Nieuw hier?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Dat je er even dooheen zit, ok. Maar wat ie allemaal uitkraamtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Iderdaad Pim heeft het geraden en marielin hoorde ik ook al zeggen jeroen heeft hem.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef siep86 het volgende:
naar mijn idee is het ook niet geslaagd de opdracht voor Jeroen, pim wist het namelijk!
Dat is zijn belevingswereld en daar heb je maar respect voor te hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet om zo iets belachelijks als sokjes en schoenen met hakjes
ik zie dit niet als janken om een sigaretje. het is alles bij mekaar gewoon ff. Ik barst ook weleens uit om iets stoms maar dan gaat het gewoon om iets anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar gaan huilen omdat je je pakje niet aanmag is echt onzin in mijn ogen.
dit is de gouden kooi niet
die sokken zijn niet terug gekomen van de wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
maar wat is er met die sokken dan? die zijn afgepakt ofzo?
wat betreft de kleren van jeroen heeft hij wel gelijk natuurlijk. Hoeft-ie niet om te janken natuurlijk, maar toch.
Zo te zien heb ik wat polls gemistquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
wat betreft de kleren van jeroen heeft hij wel gelijk natuurlijk. Hoeft-ie niet om te janken natuurlijk, maar toch.
respect voor Eline ja...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie kwaliteit van haar.
ja ja ..en dan straks heel schijnheilig je avater aanpassen naar deze?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:37 schreef Poezewoes het volgende:
Van mij mag Peter Jeroen een goeie ram voor zijn harses geven, enge stiekemert en nog voorgetrokken worden door de regie (kotssmilie)
Niet mee terug gekomen met de was, net zoals dat vorige keer bij Eline het geval was.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
Eens. Die kleding moet weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
wat betreft de kleren van jeroen heeft hij wel gelijk natuurlijk.
De vieze was komt niet terug, ze kunnen boven niet wassen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
Ik blijf maar polls missen.quote:
Gebeurt dat nu?quote:
iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef NrTH het volgende:
Met een beetje janken kan je veel voor elkaar krijgen daar, jammer dat de regie daar zo intrapt.
regels zijn regels, daar moet iedereen zich aan houden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef NrTH het volgende:
Met een beetje janken kan je veel voor elkaar krijgen daar, jammer dat de regie daar zo intrapt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:47 schreef snetje het volgende:
[..]
ja ja ..en dan straks heel schijnheilig je avater aanpassen naar deze?
[ afbeelding ]
Maakt toch niet uit. Hij laat z'n emoties gaan... emoties die ie heeft opgebouwd in het spel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat je er even dooheen zit, ok. Maar wat ie allemaal uitkraamt
Toen Eline haar sokken niet had gekregen v/d was duurde het een week voor ze terug kwamen, ze had gewoon moeten gaan janken blijkbaar, waren ze er meteen achterna gegaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef siep86 het volgende:
[..]
regels zijn regels, daar moet iedereen zich aan houden.
dus als jij er even doorheen zit ga je ook dreigen met slaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Ze mogen zelf wassen, als ze het daarna maar niet voor de camera hangen. Toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou. . .ze moeten laten zien wat ze hebben, maar het mag niet voor een camera gehangen worden
We hebben een hater!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
nee genoeg is genoeg met dat getreiter dat moet ook eens een keer ophouden die jeroen is een zuiger ik haat die vent!!!!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef tjeez3 het volgende:
o god peter probeert zichzelf te verdrinken in het wasbakje
Dat inleveren van die kleding vind ik niet meer dan logisch. Was bedoeld om tijdens de crematie van Ferry te dragen, niet om vervolgens in The Bunker te dragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
Guttegut, Jeroen moet zijn colbertje en hakjes inleveren.... Peter staat nog steeds te janken?
Het pesten van Jeroen val best mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
nee genoeg is genoeg met dat getreiter dat moet ook eens een keer ophouden die jeroen is een zuiger ik haat die vent!!!!
peter heeft nog geen sokken hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Toen Eline haar sokken niet had gekregen v/d was duurde het een week voor ze terug kwamen, ze had gewoon moeten gaan janken blijkbaar, waren ze er meteen achterna gegaan.
Exact, jemig, was dan af en toe ff wat op de hand en zeik niet zo, best te overleven toch.quote:
Vorige week lukte 't 'm ook al, met elke dag een pakkie peukenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef NrTH het volgende:
Ja. Ik vind deze dip van Peter helemaal niet bijzonder of zwak.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Pim is beveiliging maar dan undercover .. die springt er straks wel tussen mocht het nodig zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:44 schreef tonja het volgende:
Die Pim neemt echt alleen maar ruimte in daar he. Wat een vreselijk oninteressant figuur is dat toch.
Nee, maar ze gaan er wel achteraan nu om te kijken hoe het kan dat er was mist, deden ze toen er niet gejankt werd niet.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef mazaru het volgende:
Je moet de stop in de wasbak doen, en dan een minuut of tien je hoofd onder water houden
[ afbeelding ]
hij heeft geen gel gehad hoor. Zijn haar is eraf voor peuken - daar is hij zelf echt niet happy mee, maar voor peuken doet een verslaafde nu eenmaal veel/allesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Vorige week lukte 't 'm ook al, met elke dag een pakkie peuken
Iemand haten die je niet kent, en alleen maar een paar weken een spelletje ziet spelen op je PCquote:
Iemand willen slaan is altijd een teken van zwakte.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Ik vind deze dip van Peter helemaal niet bijzonder of zwak.
ik draag ook geen sokken van anderen, omdat ik veel last van voetschimmel heb. dus andere dragen die van mij ook niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:54 schreef Marrije het volgende:
En toen peter voor de 2e keer vroeg aan de regie of hij zn sokken mocht, zei Jeroen dat hij nog wel sokken had en dat peten die mocht lenen. Maar dat werd met een nee afgeslagen.
Waarop Jeroen zei: dan niet.
zijn luxe was onterecht verkregen, waarom is daar een poll voor nodig?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Maanvis het volgende:
wel een beetje hypocriet zijn jullie nu hoor. eerst verontwaardiging dat Jeroen wordt voorgetrokken en dan niet janken over het feit dat er geen poll komt om Jeroen zijn luxe te laten inleveren. Ik zeg: Stem op Jeroen om deze actie van de bunkercrew in afkeur te dompelen!
Omdat wij bepalen of luxe terecht is of nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:56 schreef siep86 het volgende:
[..]
zijn luxe was onterecht verkregen, waarom is daar een poll voor nodig?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef NrTH het volgende:
En Jeroen heeft Peter trouwens al een tijdje niet meer echt gepest ofzo, daar is hij al lang mee opgehouden.
Dat niemand v/d regie wat van z'n kleren zei is niet zijn fout, dat Peter z'n sokjes kwijt is is ook niet de schuld van Jeroen.
Peter is gewoon een slappe zak en probeert dat te verbergen door Jeroen de schuld te geven, zo te zien trappen er nog mensen in ook hier.
Walchelijk!quote:
't Is het principe dat hij boven gaat lopen klagen en janken en weet ik veel wat hij daar nog allemaal doet, en het voor elkaar krijgt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:54 schreef siep86 het volgende:
[..]
hij heeft geen gel gehad hoor. Zijn haar is eraf voor peuken - daar is hij zelf echt niet happy mee, maar voor peuken doet een verslaafde nu eenmaal veel/alles
En iemand opeens niet meer gunnen om naar de crematie van een goede vriend te gaan ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Iemand willen slaan is altijd een teken van zwakte.
Ja en zwakte is ERG.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Iemand willen slaan is altijd een teken van zwakte.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:56 schreef siep86 het volgende:
jeroen heeft ook nog eens herpes, ik zou dat ook niet zomaar doen om eerlijk te zijn.
Hij heeft koortsuitslag aan z'n voeten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:56 schreef siep86 het volgende:
[..]
ik draag ook geen sokken van anderen, omdat ik veel last van voetschimmel heb. dus andere dragen die van mij ook niet.
jeroen heeft ook nog eens herpes, ik zou dat ook niet zomaar doen om eerlijk te zijn.
En deze poll heb ik ook gemist.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:56 schreef siep86 het volgende:
[..]
zijn luxe was onterecht verkregen, waarom is daar een poll voor nodig?
ja, jeroen heef herpes, maar hij wast niet de hele dag zijn handen en raakt wel van alles en nog wat aan, ze leven in 1 ruimte remember.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:56 schreef siep86 het volgende:
[..]
ik draag ook geen sokken van anderen, omdat ik veel last van voetschimmel heb. dus andere dragen die van mij ook niet.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
en de kledingregels zijn dan ook door de redactie opgesteld!!!! deze kleding heeft ie gekregen van de redactie voor de crematie - niets met stemmen te maken gehad. Dus ook het innemen ligt niet bij ons.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat wij bepalen of luxe terecht is of niet. De redactie mag helemaal NIETS bepalen in het spel maar bepaalt enkel de regels van het spel, WIJ Bepalen alles in het SPEL.
Peter wil graag zijn momentjes. Hij is gewoon bang dat hij verliest van Jeroen. En dan verwijt Peter dat hij door Jeroen zijn kop heeft kaal laten scheren. Hij vond op dat moment die 7 pakjes peuken belangrijker dan zijn haar dus moet ie niet zo mauwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:57 schreef wicky. het volgende:
[..]
treu ik snap ook niet waar peter het vandaan haalt, dat Jeroen hem al weken loopt te zieken
dus treiteren mag niet ... maar iemand tegen zijn kop aanslaan welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
niet te geloven op een paar meter afstandquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Walchelijk!
En uiteraard ongelooflijk dat dit kan! In Nederland!
Het is een binnenvetter... alles telt steeds meer op.... tot het overloopt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:58 schreef lies1958 het volgende:
de regie had er gister aan moeten denken om dat terug te vragen als het niet mocht in de bunker een jasje dragen.
Maarja om je daar zo druk om te maken dat snap ik niet. Heb wel een probleem met dat die opdracht van jeroen gelukt zou zijn met dat vuur. Ze hadden het in de gaten dus is het niet gelukt en ze kregen wel gewoon hun sigaretten brandend en daar ging die opdracht toch om, dat ze niet zouden kunnen roken.
Ik geef toe, de kleding hadden wij 'm moeten geven. Maar het afpakken is ook aan ons!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef siep86 het volgende:
[..]
en de kledingregels zijn dan ook door de redactie opgesteld!!!! deze kleding heeft ie gekregen van de redactie voor de crematie - niets met stemmen te maken gehad. Dus ook het innemen ligt niet bij ons.![]()
Peter is niet komen klagen boven. Dan zou ik hem wel gezien hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:57 schreef Susi het volgende:
[..]
't Is het principe dat hij boven gaat lopen klagen en janken en weet ik veel wat hij daar nog allemaal doet, en het voor elkaar krijgt.
Dat is zum kotsen
Zo te zien loopt de emmer niet over, maar is hij omgevallen....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een binnenvetter... alles telt steeds meer op.... tot het overloopt.
Knapt hij alleen maar van opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef snetje het volgende:
[..]
dus treiteren mag niet ... maar iemand tegen zijn kop aanslaan wel
Weet je dat wel zeker..was het niet een C1000 tasjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Peter is niet komen klagen boven. Dan zou ik hem wel gezien hebben.![]()
En de kleding van Jeroen: nadat we terug kwamen van de crematie, wilde hij het liefst zo snel mogelijk terug de Bunker in, om te bewijzen dat hij het groepsgevoel belangrijk vond. Dus vanuit de auto langs de regie voor een zender en meteen naar beneden. Later kwam zijn 'gewone kloffie' met een AH-tasje naar beneden.
Peuterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het pesten van Jeroen val best mee.
Jeroen houd Peuter een spiegel voor... En het is Peuter die het niet bevalt wat hij in die spiegel ziet!
Als wij het bepalen dat er extra in mag, mogen wij ook bepalen of het eruit gaat. Eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik geef toe, de kleding hadden wij 'm moeten geven. Maar het afpakken is ook aan ons!
En dat de kledingregels door de redactie bepaald zijn wil niet zeggen dat wij niet mogen bepalen wanneer er extra kleding in de bunker komt!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef Susi het volgende:
Je vist hier zo de huisvrouwen uit, heb ik het idee
Infantiel taalgebruik, in combinatie met een overdosis aan smilies? Nah, geen last van hierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef Susi het volgende:
Je vist hier zo de huisvrouwen uit, heb ik het idee
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat ingegeven is door de redactie. Nadat hij de isolatie verliet en dreigde opstappen kwam hij plots terug met dit idee met als beloning 7 pakjes sigaretten. Vreemd vond ik ook dat Jeroen hetzelfde deed voor een krat bier.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Peter wil graag zijn momentjes. Hij is gewoon bang dat hij verliest van Jeroen. En dan verwijt Peter dat hij door Jeroen zijn kop heeft kaal laten scheren. Hij vond op dat moment die 7 pakjes peuken belangrijker dan zijn haar dus moet ie niet zo mauwen.
nou enquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:04 schreef Chanel5 het volgende:
Het mokkende jongetje komt wel erg vaak in beeld
Zo is Jeroenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:03 schreef tjeez3 het volgende:
wel lief van jeroen dat hij zijn peukjes met peter wiln delen, marielien profiteert er ook alvan
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Peter is niet komen klagen boven. Dan zou ik hem wel gezien hebben.![]()
quote:
hij zegt net dat het niet voor de sigaretten was (neuh) maar om Jeroen te overbluffenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Peter wil graag zijn momentjes. Hij is gewoon bang dat hij verliest van Jeroen. En dan verwijt Peter dat hij door Jeroen zijn kop heeft kaal laten scheren. Hij vond op dat moment die 7 pakjes peuken belangrijker dan zijn haar dus moet ie niet zo mauwen.
op mijn werk is ook een forum waar steeds weer wordt gezegd ''huisvrouw zeker' of 'ach je bent maar een domme huisvrouw''. Heel raar dat het altijd weer naar boven komtquote:
Ssst! Dadelijk blert de een of de ander weer door die mike.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:08 schreef Maanvis het volgende:
wel jammer dat wat er over de foon wordt gezegd niet openbaar is.
Zijn traantjes tog ergens goed voorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:07 schreef Susi het volgende:
[..]Ik dacht dat serieus. Maar hij kreeg z'n zin, dat is het.
quote:
Het meest spectaculaire wat hij doet is zijn been op zijn knie leggen en er weer af halen. Ik vrees dat het daarbij zal blijven ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef FuTilE het volgende:
Toch ben ik nog benieuwd naar die dark side van Pim.
Ik verwacht nu al een paar uur dat 'ie vanuit het niets opspringt en op luide toon een gruntversie van een nummer van Barry Manilow ten gehore brengt, of iets van die strekking.
vind ik ook, dus Jeroen moet maar stoppen met zijn kinderachtige actiesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit toch naar een RLS te kijken en niet naar een peuterklas
Waarom?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef Chanel5 het volgende:
Nu moet Jeroen wel nee zeggen, als hem gevraagd werd de aansteker weg te pakken....
Huub is toch naar bed of naar huize?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ssst! Dadelijk blert de een of de ander weer door die mike.
Mandyquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef FuTilE het volgende:
Ik verwacht nu al een paar uur dat 'ie vanuit het niets opspringt en op luide toon een gruntversie van een nummer van Barry Manilow ten gehore brengt, of iets van die strekking.
fantastisch goed planquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:12 schreef Debbie1977 het volgende:
Misschien leuk om eens iedereen alcohol te geven behalve jeroen. Kijken hoe die dat oppakt.
Ja, inderdaad. Pim zou een goede badmeester zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Het meest spectaculaire wat hij doen is zijn been op zijn knie leggen en er weer af halen. Ik vrees dat het daarbij zal blijven ook
Dat durft de redactie niet, want die zijn bang Jeroen tegen hen te krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:12 schreef Debbie1977 het volgende:
Misschien leuk om eens iedereen alcohol te geven behalve jeroen. Kijken hoe die dat oppakt.
Naar huis niet. Naar bed zou kunnen.quote:
Ik neem aan dat een onderdeel van zijn dip is dat er geen aansteker was. Jeroen vraagt aan hem als je in opdracht iets zou moeten doen zou je dat dan doen, de meiden zeiden ja en Jeroen zei dat hij dat niet zou doen.quote:
Goeie zet van Jeroen om sigaretten te vragen. Maar hadden de bewoners geen lijstje gemaakt met persoonlijk items waar uit gekozen moest worden. Een niet roker die sigaretten op z'n lijstje zet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef evaxsis het volgende:
en weer heeft Jeroen het voor elkaar 1 biertje te kopen voor 2 peuken voor Peter en 2 peuken voor Marielin
eigenlijk wel jammer dat Bobby daar vannacht mee kwam want nu ga je toch een beetje zitten wachten op dat momentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef FuTilE het volgende:
wanneer is er feesie ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:14 schreef Flow3r het volgende:
feessie voor iedereen behalve voor jeroen, die moet in de isoleer
Dat vind ik eigenlijk een heel goed idee. Onze bunker alcoholicus het eens moeilijk maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:12 schreef Debbie1977 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |