Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat ingegeven is door de redactie. Nadat hij de isolatie verliet en dreigde opstappen kwam hij plots terug met dit idee met als beloning 7 pakjes sigaretten. Vreemd vond ik ook dat Jeroen hetzelfde deed voor een krat bier.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Peter wil graag zijn momentjes. Hij is gewoon bang dat hij verliest van Jeroen. En dan verwijt Peter dat hij door Jeroen zijn kop heeft kaal laten scheren. Hij vond op dat moment die 7 pakjes peuken belangrijker dan zijn haar dus moet ie niet zo mauwen.
nou enquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:04 schreef Chanel5 het volgende:
Het mokkende jongetje komt wel erg vaak in beeld
Zo is Jeroenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:03 schreef tjeez3 het volgende:
wel lief van jeroen dat hij zijn peukjes met peter wiln delen, marielien profiteert er ook alvan
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Peter is niet komen klagen boven. Dan zou ik hem wel gezien hebben.![]()
quote:
hij zegt net dat het niet voor de sigaretten was (neuh) maar om Jeroen te overbluffenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Peter wil graag zijn momentjes. Hij is gewoon bang dat hij verliest van Jeroen. En dan verwijt Peter dat hij door Jeroen zijn kop heeft kaal laten scheren. Hij vond op dat moment die 7 pakjes peuken belangrijker dan zijn haar dus moet ie niet zo mauwen.
op mijn werk is ook een forum waar steeds weer wordt gezegd ''huisvrouw zeker' of 'ach je bent maar een domme huisvrouw''. Heel raar dat het altijd weer naar boven komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |