quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:
Zie, Peter draait door omdat de regels worden verdraaid, omdat hij zn sokken niet krijgt, omdat hij geen colbert mag en Jeroen wel, omdat Jeroen hem loopt te fokken. . .
Peter wil Jeroen zóveel klappen op zn bek geven dat ie er liever daarom wordt uitgestemd.
Hij heeft een gesprek nodig.
Hij heeft zn kop kaal laten scheren. . . .en snikt nog wat.
Peter: hij heeft gisteren een crematie gehad, hij heeft zn vrouw gezien . . . zoveel dingen dat me niet lekker zit, ik weet zeker dat hij zn plaats weet, dat hij weet war we staan, op welke plek in de poll, dat kan niet anders. Ik had hem die crematie gewoon niet moeten gunnen!!![]()
Peter: hij krijgt zn colbert wel, ik niet. Hij mag wel op schoenen met hakken lopen, ik niet. En nu die aansteker weg. . .
Scheelt idd niet veel nee... hij wil hem nog steeds een beuk verkopen dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig heeft Peter geen aansteker, anders gunde hij in deze state of mind Jeroen misschien wel zijn eigen crematie.
Jeroen is van het begin tot het eind door Bart begeleid en ze hebben amper een woord gewisseld.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:14 schreef Marrije het volgende:
Peter: hij heeft gisteren een crematie gehad, hij heeft zn vrouw gezien . . . zoveel dingen dat me niet lekker zit, ik weet zeker dat hij zn plaats weet, dat hij weet war we staan, op welke plek in de poll, dat kan niet anders. Ik had hem die crematie gewoon niet moeten gunnen!!![]()
staat de beveiliging al klaar?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jeroen is van het begin tot het eind door Bart begeleid en ze hebben amper een woord gewisseld.
Hooguit wat instructies tijdens het uitstappen en gedurende de dienst heeft Bart hem afgeschermd voor invloeden van buitenaf.
Fruit & Zuivelquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:19 schreef snetje het volgende:
tot nu toe mocht iedereen van mij part er nog wel 3 maanden blijven...
maar Peter mag er nu echt wel uit! Peter is niet sociaal .... Peter is eng gevaarlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |