Oef, ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die vliegreis niet.
ALLE BALLEN OP PIIIIIHIIIIIIIIM !!!!1111!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
Gewoon jezelf herhalen, of desnoods in CAPS gaan tikken, doet de hoofdbaas van Fok! hier ook om z'n punt er door te krijgendit is een grapje hoor Danny (k)
[..]
Ongetwijfeld, maar daar heb ik geen kijk op.
Dan stem je in dat geval niet, scheelt je weer credits.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo, blijft? Ik heb genoeg polls gezien waar je niet tegen iets kon stemmen.
Snoep voor NIEMAND
Fanmail voor NIEMAND
Biefstuk voor NIEMAND
jee weer met je eens ,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:54 schreef Danny het volgende:
Vragen over onduidelijke pollopties konden hier zei huub:
Hardere aanpak nodig?
Ja, dit is The Bunker
Nee, op dit moment niet
Nee, dit scheelt ze een vliegreis
Wat wordt bedoeld met 'hardere aanpak'?
Graag duidelijkheid voordat straks gezegd wordt dat we er zelf voor gekozen hebben
Wat wordt bedoeld met optie 3?
En ik mag HOPEN dat beide nee opties bij elkaar worden opgeteld. Nee is namelijk Nee, ongeacht de reden.
met een hardere aanpak is de kans groot dat Danny en zijn gevolg Jeroen eruit gaan stemmen, want Jeroen pakt de boel dan ook harder aan en dan wordt het te veel DGK2 volgens sommigen.quote:
Cryptische omschrijvingen werken echt niet op de vierkante centimeter. 'Laat ze toch lekker vakantie vieren'.quote:
Zodat ze tijdens de opdracht hem hadden kunnen ontmaskeren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom is dan iedereen afzonderlijk ingefluisterd dat er iemand met een geheime opdracht rondliep.
Oja het bad!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cryptische omschrijvingen werken echt niet op de vierkante centimeter. 'Laat ze toch lekker vakantie vieren'.
En ja graag! Neem ik mijn bikini mee.
Dat Bobby eruit moest vond ik ook heel jammer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vond het echt jammer dat Bobby de dupe moest worden van het plan om renate erin te houden. Dat meen ik.
Dit is de beste manier om de regie e.e.a. duidelijk te maken imo. (ja, ik kan ze bellen, maar zoals gezegd; ik ben vooral KIJKER en wil in die hoedanigheid het spel beleven). Als ze stoppen met het imo manipulatieve gedrag heb ik nog wel wat credits om de boel weer gelijk te trekken hoor
Alleen blijft dan de vraag wie ik feitelijk de exit gun en of die keuze in dank wordt afgenomen weet ik ook niet.
ah! daar hebben de man van de cryptische omschrijvingenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef Micha164 het volgende:
Als je het heel theoretisch bekijkt, hebben de overige 4 overlevers met elkaar meer stemmen/achterban dan Jeroen alleen. Dit zou dus moeten resulteren in een behoorlijk aantal minstemmen voor Jeroen. En dat gebeurt dus ook.
Wel cool om te zien dat de streamer dus de ècht strateeg is
Serieus? Dit is toch ongelooflijk!!!quote:
Maakt niet uit, Herr Dementor, ik heb ook geen credits. (hint hint)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan stem je in dat geval niet, scheelt je weer credits.
Maar ik neem het mee Herr Maanvis.
Basketcasequote:
Goed hoor. Ze moet winnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:08 schreef Micha164 het volgende:
Wel gruwlijk om te zien dat marielin op 1 staat...
En hij wil nog steed Jeroen een stoot verkopenquote:
jeroen houdt dit het langst vol van allemaal, jeroen zit niet te janken om een gesprekje, dat is Peterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:11 schreef Micha164 het volgende:
Jeroen gaat dit niet lang volhouden...
Ik vind ook dat jeroen er gewoon uit moet.
liever vandaag als morgen
Ja iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
jeroen houdt dit het langst vol van allemaal, jeroen zit niet te janken om een gesprekje, dat is Peter
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
jeroen houdt dit het langst vol van allemaal, jeroen zit niet te janken om een gesprekje, dat is Peter
Het lijkt wel of ie een tarrel in zijn nek heeftquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:11 schreef NrTH het volgende:
[ afbeelding ]
Die "moedervlek".. doe je sjaaltje maar weer om Peter
Zeurt ze thuis ook zoveel?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:08 schreef Micha164 het volgende:
Wel gruwlijk om te zien dat marielin op 1 staat...
Ik heb een vermoeden dat ze weer als eerste gaat eindigen![]()
In tegenstelling tot Pim gaat zij er wèl helemaal voor!
Sore loser, die Peter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:14 schreef mazaru het volgende:
Peter: "Ik had hem die crematie niet moeten gunnen."
dat zijn de jankertsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:14 schreef Micha164 het volgende:
Ik ben bang dat de streamer jeroen niet volhoudt...
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
De meeste streamers vinden Jeroen toch echt het tofst hier hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:14 schreef Micha164 het volgende:
Ik ben bang dat de streamer jeroen niet volhoudt...
[..]
Die spoort nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:14 schreef Marrije het volgende:
Peter: hij heeft gisteren een crematie gehad, hij heeft zn vrouw gezien . . . zoveel dingen dat me niet lekker zit, ik weet zeker dat hij zn plaats weet, dat hij weet war we staan, op welke plek in de poll, dat kan niet anders. Ik had hem die crematie gewoon niet moeten gunnen!!![]()
dat is waar michaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:13 schreef Micha164 het volgende:
Wèl heel lief van Marielin dat ze ervoor Peter is. En trouwens voor iedereen als het ff moeilijk is.
Wat een schat van een vriendin heb ik toch....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |