* Maanvis ziet het al voor zich.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is de redactie hoor. ik stem slechts en dat mag gewoon lijkt me zo. Al wil ik er 10.000 euro in steken. redactie kan zelf wel bepalen wanneer ze het oorspronkelijke concept weer denken te gaan hanteren
bieR !quote:
Een extra scherm aansluiten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
* Maanvis ziet het al voor zich.
Links een scherm met internetbankieren erop dat op auto-refresh staat.
Rechts een a4-tje met het concept.
Bram kijkt links, Bram kijkt rechts.. Wat zou hij doen?
Ik denk niet dat dit programma winstgevend is/was hoor. Of ze moeten alles van sponsors hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat mag idd gewoon, vind het alleen een vrij vreemde manier op je punt te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is de redactie hoor. ik stem slechts en dat mag gewoon lijkt me zo. Al wil ik er 10.000 euro in steken. redactie kan zelf wel bepalen wanneer ze het oorspronkelijke concept weer denken te gaan hanteren
die zal zn rekening wel zien stijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is niet eeerlijk!!1!quote:
Tenzij iedere bewoner iemand zo gek heeft gekregenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:49 schreef Jimbo het volgende:
ik denk nogsteeds dat als je 10.000 winnen kan en iemand voor 5000 in totaal je op je laat stemmen datj e zo 5k in je zak steekt zonder ook maar iets te doen
zoals ik net al zei.
ja, nog even en ze pakken mn gel af !! ahhh neequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is niet eeerlijk!!1!![]()
En dat wil de Bunker in
dan word het weer interresantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tenzij iedere bewoner iemand zo gek heeft gekregen.
Het ligt natuurlijk ook maar net aan de keuzemogelijkheden die je krijgt voorgeschoteld. Daarmee is het concept in elke richting te duwen. Onder het lege mom 'Jij bepaalt!'.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef NrTH het volgende:
En het concept is dat wij mogen kiezen hoe het daar gaat, dat wij kiezen of het gezellig wordt of een treiterspel, veel mensen stemmen sadistisch dus wordt het meer een treiterspel.
Zoals het nu gaat is gewoon het concept, het is door de kijker zo gekozen.
delen ze dan toch welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:51 schreef tjeez3 het volgende:
Gun marilien nu lucifer Peter is gewoon en zielig mannetje en die mag wat mij betreft wel ff zonder vuur blijven
Klopt. Ik ben ook niet tegen de opdracht an sich, maar tegen het manipuleren door de redactie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:26 schreef Maanvis het volgende:
Niet vergete, we hebben uiteindelijk wel zelf voor ene opdracht voor jeroen gekozen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:51 schreef Stefan het volgende:
Hoe is het sinds gistermiddag gegaan? Ik was sinds gistermiddag met FOK!radio bezig
Ging het goed met Jeroens crematie het was gezellig
Hoelaat gingen ze slapen? uurtje of 12
Was de opdracht gelukt? ja geloof het wel
vormt een leuk stetje met dat anderequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is niet eeerlijk!!1!![]()
En dat wil de Bunker in
Het oorspronkelijke concept is dus niet slaapverwekkend, maar je moet wel de juist mensen voor en achter de schermen hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
en wat als dat oorspronkelijke concept gewoon te slaapverwekkend was om naar te kijken en ze er alles aan doen om te redden wat er te redden valt?? Denk sowiezo dat als er nu nog iemand uitgaat dat het dan al weer te saai is (wie er dan ook vertrekt)
ach slechte voorbereiding en hun izjn er ook niet heel bekend mee, tegen de tijd dat the bunker 100 er is loopt allles wel op rolletjes, t is gewoon evne wennen voor ze.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook niet tegen de opdracht an sich, maar tegen het manipuleren door de redactie.
Extra biertje, opeens een pakje peuken, spullen niet teruggeven, creativiteit mag opeens niet meer etc,
En telkens als ze een poll houden blijkt dat ze ZELF de verkeerde keuze gemaakt hadden.
Poll of de spullen terugmoeten na de opdracht?
JA
Poll of ze als overlevers creatief mogen zijn en de kookplaat mogen gebruiken om een peuk aan te steken?
JA
Nou nog een poll of ze zich moeten houden aan de melding dat Jeroen 007-af zou zijn als hij ontmaskerd zou worden.
De redactie bedenkt continu manipulatieve dingen die de meerderheid kennelijk NIET wil. Misschien dat ze daar eens lering uit moeten trekken.
Het feit dat Marielin vandaag zowel de fanmail krijgt als de biefstuk als de snoep vertelt toch dat we niet willen dat ze benadeeld wordt?
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat mag idd gewoon, vind het alleen een vrij vreemde manier op je punt te maken.
"Jullie doen het fout, hier een zak met geld!"
En het concept is dat wij mogen kiezen hoe het daar gaat, dat wij kiezen of het gezellig wordt of een treiterspel, veel mensen stemmen sadistisch dus wordt het meer een treiterspel.
Ik baal er van dat de complete stand door 1 iemand met veel geld bepaald kan worden, ik heb geen €100,- per dag over om te stemmen, dus ik ben gewoon uitgesloten v/d stemming, net zoals 95% hier.
Maar goed, ook dat zijn regels, neemt niet weg dat ik er van baal alleen dat er nu een heleboel mensen de dupe worden van "jouw punt".
Ik vind dat er voor iedereen gelijke dingen mogelijk moeten zijn, ik ga niet zeggen dat 1 van de bewoners niet benadeeld mag worden omdat dat ook een onderdeel van het spel is. als roker zijnde ben je dan net iets makkelijker te pakken als een niet roker, maar ik wil jeroen ook wel eens zien zonder bier en eline zonder enige vorm van make up oid. de enige die niet echt te pakken is is pim en die voegt dan ook echt niets toe aan het spel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Het feit dat Marielin vandaag zowel de fanmail krijgt als de biefstuk als de snoep vertelt toch dat we niet willen dat ze benadeeld wordt?
Tijd voor een nieuwe sticker aan de muur!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef Toverheks het volgende:
en we kunnen er kort of lang over lullen, dit is gewoon de roker pesten niks meer niks minder.
marielinquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:56 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
Marielin: 777
Pim: 568
Peter: 510
Eline: 501
Jeroen: -58
Bij de aanmelding stond: ben je een verwoed roker, geef je dan niet op.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef Toverheks het volgende:
en we kunnen er kort of lang over lullen, dit is gewoon de roker pesten niks meer niks minder.
IK BEN HET HELEMAAL MET JE EENSquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook niet tegen de opdracht an sich, maar tegen het manipuleren door de redactie.
Extra biertje, opeens een pakje peuken, spullen niet teruggeven, creativiteit mag opeens niet meer etc,
En telkens als ze een poll houden blijkt dat ze ZELF de verkeerde keuze gemaakt hadden.
JA
Poll of ze als overlevers creatief mogen zijn en de kookplaat mogen gebruiken om een peuk aan te steken?
JA
Nou nog een poll of ze zich moeten houden aan de melding dat Jeroen 007-af zou zijn als hij ontmaskerd zou worden.
De redactie bedenkt continu manipulatieve dingen die de meerderheid kennelijk NIET wil. Misschien dat ze daar eens lering uit moeten trekken.
Het enige wat jij doet is streamers met een andere favo op kosten jagen. Mooi statement, daar ben je vrij in, maar je vult alleen maar de zakken van B en B. Ook het aantal stemmen op Pim blijf ik frappant vinden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:56 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
Met al dat geïnvesteerde geld, en heel FOK achter je , kan je jezelf niet beter inkopen bij B&B, of je eigenlijk FOK bunker beginnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:56 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn ze dan toch gecast? Was de spoeling zo dun, of hoopte men op leuke afkick-TVquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bij de aanmelding stond: ben je een verwoed roker, geef je dan niet op.
ja, en over een uur moeten de aanstekers weer terug, dus die andere poll is zinloos. tenzij ze die nu al afkappen en direct doorgeven dat de kookplaat gebruikt mag worden.quote:
maar het is toch zo, gisteravond die sigaretten en nu weer geen vuur, vind het ook niet origineel zo om een roker op die manier op de kast te krijgen. moet dit *kijkcijfers* opleveren dat we moeten wachten tot Peter door het lint gaat??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe sticker aan de muur!
[ afbeelding ]
En daarbij heeft de kijker gewoon hier voor gekozen, er waren ook opties om de roker met rust te laten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
laten we hopen dat ie verhongerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:00 schreef chevygirl het volgende:
peter in staking? hij wil nx eten of drinken
mssn worden ze gesponserd door stivoroquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar het is toch zo, gisteravond die sigaretten en nu weer geen vuur, vind het ook niet origineel zo om een roker op die manier op de kast te krijgen. moet dit *kijkcijfers* opleveren dat we moeten wachten tot Peter door het lint gaat??
Terug? Je kunt er donder op zeggen dat daar een poll over komt. De opdracht van het verstoppen is dan slechts afgelopen. Teruggeven stond niet in de opdracht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, en over een uur moeten de aanstekers weer terug, dus die andere poll is zinloos. tenzij ze die nu al afkappen en direct doorgeven dat de kookplaat gebruikt mag worden.
ik heb al een ander concept in m'n hoofd zitten. mij kennende blijft het daar ook, tenzij er mensen zijn die de volledige realisering over willen nemenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:00 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Met al dat geïnvesteerde geld, en heel FOK achter je , kan je jezelf niet beter inkopen bij B&B, of je eigenlijk FOK bunker beginnen.
er staat al een poll of de aansteker terug moet. nagenoeg iedereen stemt uiteraard op ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Terug? Je kunt er donder op zeggen dat daar een poll over komt. De opdracht van het verstoppen is dan slechts afgelopen. Teruggeven stond niet in de opdracht.
Tsja, dát is omdat de ándere helft van het BunkerSpel op de Forums gespeeld wordt..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
En daarbij heeft de kijker gewoon hier voor gekozen, er waren ook opties om de roker met rust te laten.
Dat de redactie die optie er bij zet is geen reden om ze aan te vallen, blijkbaar wil de kijker dat ook, want het werd gekozen.
Maar goed, er zijn mensen die de redactie het gunt om fouten te maken aangezien dit gewoon de 1e keer is, en er zijn blijkbaar mensen die elk klein foutje (wat achteraf 9v/d10 keer wordt rechtgetrokken) keihard willen afstraffen om wat voor reden dan ook.
Jammer.
Maar goed, ik heb andere dingen te doen nu, zal het laten rusten
hear hearquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ben het me je eens en vind dit ook een kinderachtige actie, mijn mening.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat mag idd gewoon, vind het alleen een vrij vreemde manier op je punt te maken.
"Jullie doen het fout, hier een zak met geld!"
Ik baal er van dat de complete stand door 1 iemand met veel geld bepaald kan worden, ik heb geen €100,- per dag over om te stemmen, dus ik ben gewoon uitgesloten v/d stemming, net zoals 95% hier.
Maar goed, ook dat zijn regels, neemt niet weg dat ik er van baal alleen dat er nu een heleboel mensen de dupe worden van "jouw punt".
vind ik een goeie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:02 schreef chevygirl het volgende:
[..]
mssn worden ze gesponserd door stivoro
De Kolenmijn! Acht mensen in een ingestorte kolenmijn, geen make-up en douche, alleen roet, stof en modder. Eens per dag komt er een mandje met water, brood en een stuk salami door de schacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb al een ander concept in m'n hoofd zitten. mij kennende blijft het daar ook, tenzij er mensen zijn die de volledige realisering over willen nemen
vergeet de beer niet van Eline en de extra promotie van het plaatje van Peter.. etc..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:53 schreef Danny het volgende:
[..]
JA
JA
Er lopen genoeg mensen rond op FOK! die in het mediawereldje werken of er contact mee hebben, en die je wellicht willen helpenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb al een ander concept in m'n hoofd zitten. mij kennende blijft het daar ook, tenzij er mensen zijn die de volledige realisering over willen nemen
Peter is het minst bunkerwaardig wat mij betreft, maar ik zie toch het liefst Jeroen en Peter in de finale van De Bunker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:04 schreef tjeez3 het volgende:
vind serieus dat marilien wel wat extra's verdient, Peter moet gewoon nog meer aangepakt worden wat een kinderachtig gefrustreerd mannetje.Hij piept meer dan eline en ook hij hoeft bijna niets te doen.
ja maar dat is de aard van het beestje. jeroen pak je nergens mee. die heeft geen zwakheden. is gewoon een heel eng duivels mannetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:05 schreef Marrije het volgende:
Gezellig!!!!
En Jeroen maakt zijn punt: weet je wat het met jou is Peter, jou boeien dingen, mij niet dus het si heel makkelijk!
En zo is het maar net.
En een doekje om de lenzen van de camera's mee schoon te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
De Kolenmijn! Acht mensen in een ingestorte kolenmijn, geen make-up en douche, alleen roet, stof en modder. Eens per dag komt er een mandje met water, brood en een stuk salami door de schacht.
yep kom maar op met die poll weg met de kleding van jeroenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
nou nog een poll of jeroen's kleding terug moet.
ja klopt zonder die 2 is er geen bal meer aan, ik hoop dat pim weg moet bij de eerstvolgende exitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Peter is het minst bunkerwaardig wat mij betreft, maar ik zie toch het liefst Jeroen en Peter in de finale van De Bunker.
Juist die 2 samen maken De Bunker.![]()
Vertelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb al een ander concept in m'n hoofd zitten.
Waarom dat dan weer???quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
ze mogen de kookplaat gebruiken. dat houdt automatisch in dat jeroen's opdracht is mislukt.
Maar als talpa een online reality soap wil maken hebben ze fok echt wel als grote concurrent hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er lopen genoeg mensen rond op FOK! die in het mediawereldje werken of er contact mee hebben, en die je wellicht willen helpen. Maargoed, je kunt er donder op zeggen dat als dit een redelijk succes wordt dat Talpa het idee dan overneemt en perfectioneert.
Ik ben allang gekapt met het stemmen op dit soort onzin polls....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:03 schreef Danny het volgende:
[..]
er staat al een poll of de aansteker terug moet. nagenoeg iedereen stemt uiteraard op ja.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
heel fijn want ik deel je meningquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef NrTH het volgende:
Ah ik heb toch niet wat anders te doen, ik blijf jullie lekker lastigvallen dus
het lijkt me geweldig, ik zou er zelfs vrijwillig aan mee willen werkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
neem aan dat je eigen bedoelt, maar vind het een goed idee.
Wat een eng mannetje ben je ook he. Er stond toch niet in de opdracht dat ie de kookplaat moest weghalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
ze mogen de kookplaat gebruiken. dat houdt automatisch in dat jeroen's opdracht is mislukt.
In de opdracht stond alles waar je vuur mee kan maken in de bunker...... zie hun eigen nieuwsfeedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:12 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Wat een eng mannetje ben je ook he. Er stond toch niet in de opdracht dat ie de kookplaat moest weghalen.
Er stond lucifers en aantekers.
ja echt wel opdracht mislukt ze zeiden al heel vaak dat jeroen dat had gedaan dus mislukt in mijn ogenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
de regie heeft de opdracht niet goed in elkaar gezet, maar ja, aan die kookplaat ontkom je nu niet meer, wat mij betreft is de opdracht dan ook geslaagd. Wat redelijkerwijs kon heeft Jeroen gedaan en daarmee klaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:12 schreef NrTH het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Net was het niet goed dat ze dat niet mochten gebruiken, nu mogen ze het wel en is het weer niet goed.
toen jeroen er gisteren niet was was het ook leuke tvquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:12 schreef bunkerman het volgende:
peter is gewoon een sukkeltje ....met jeroen heb je tenminste leuke tv..........
Daarom moeten beiden ook erin blijven, heerlijk toch zo'n Peter die overal op inhapt..........quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:12 schreef bunkerman het volgende:
peter is gewoon een sukkeltje ....met jeroen heb je tenminste leuke tv..........
ze zouden dan liever samenwerken met fokquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:11 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Maar als talpa een online reality soap wil maken hebben ze fok echt wel als grote concurrent hoor.
Maar tuurlijk hoort de kookplaat wegjatten daar niet bij, dan kunnen ze niks meer met hun eten/boodschappen en hebben we binnenkort een vrij dode streamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef knorretje het volgende:
[..]
In de opdracht stond alles waar je vuur mee kan maken in de bunker...... zie hun eigen nieuwsfeed
niet als het aan danny ligtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef Tessio het volgende:
[..]
Daarom moeten beiden ook erin blijven, heerlijk toch zo'n Peter die overal op inhapt..........
Vertel! Wanneer werd het boeiend dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef chevygirl het volgende:
[..]
toen jeroen er gisteren niet was was het ook leuke tv
Nee. Juist gelukt... want ze hoeven zich niet meer druk te maken en te gaan zoeken om aanstekers want ze hebben de kookplaat. De kookplaat was al eeder buiten gesloten door de redactie. Al met al weer een grote bullshit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
Hellemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef Toverheks het volgende:
met de nadruk op doodquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar tuurlijk hoort de kookplaat wegjatten daar niet bij, dan kunnen ze niks meer met hun eten/boodschappen en hebben we binnenkort een vrij dode stream
wat nu als Peter een extra kussen zou krijgen of sterker nog een lekker donsen dekbedje ... denk je nu echt dat Eline, Pim en Jeroen daar wakker van liggen? die zouden het hem juist gunnen.. dat heet groepsgevoel..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar het is toch zo, gisteravond die sigaretten en nu weer geen vuur, vind het ook niet origineel zo om een roker op die manier op de kast te krijgen. moet dit *kijkcijfers* opleveren dat we moeten wachten tot Peter door het lint gaat??
Er stond alles wat vuur maakt, toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:12 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Wat een eng mannetje ben je ook he. Er stond toch niet in de opdracht dat ie de kookplaat moest weghalen.
Er stond lucifers en aantekers.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nog een Liedje...![]()
Steamers bedánkt Steamers bedankt!! StreamersStreamers Streamers Bedááánkt!!!!
hoe maak je vuur met een kookplaat dan??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef knorretje het volgende:
[..]
In de opdracht stond alles waar je vuur mee kan maken in de bunker...... zie hun eigen nieuwsfeed
ze mogen allemaal nog iets hebben dan staan ze weer gelijk alleen jeroen niet dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef snetje het volgende:
[..]
wat nu als Peter een extra kussen zou krijgen of sterker nog een lekker donsen dekbedje ... denk je nu echt dat Eline, Pim en Jeroen daar wakker van liggen? die zouden het hem juist gunnen.. dat heet groepsgevoel..
ze hadden na het einde van de opdracht om 12 uur weer gewoon kunnen eten etc. hij was gewoon minder creatief dan de anderen (en hij had de kookplaat er niet uit hoeven te jatten om toch te kunnen, sabbotage was voldoende (knoppen er af etc)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar tuurlijk hoort de kookplaat wegjatten daar niet bij, dan kunnen ze niks meer met hun eten/boodschappen en hebben we binnenkort een vrij dode stream
veel gepraat, weinig actiequote:
in de poll wel, in de opdracht die jeroen kreeg niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:16 schreef NrTH het volgende:
[..]
Niet in de poll over deze opdracht, daar stond alleen aanstekers en lucifers.
Nee hoor voor die geheime opdracht van jeroen, stond er alles wat vuur maakt. Dus opdracht mislukt, naar mijn idee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:16 schreef NrTH het volgende:
[..]
Niet in de poll over deze opdracht, daar stond alleen aanstekers en lucifers.
daarom ook..brengt leuke streams.daarom snap ik deze topic titel ook niet ........omdat danny jeroen niet leuk vind moeten we hem er maar uitstemmen?.....dacht het niet gooi er wel 1000 credits tegenaan om hem(jeroen)erin te houden.........quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef Tessio het volgende:
[..]
Daarom moeten beiden ook erin blijven, heerlijk toch zo'n Peter die overal op inhapt..........
En de twee meiden wil je houden voor de tietencaps, dus Pim moet eruit. Of The Force moet hem nu echt naar The Dark Side trekken, maar ik zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef Tessio het volgende:
[..]
Kijk! Zo willen we Bart en Bram het zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef bunkerman het volgende:
[..]
daarom ook..brengt leuke streams.daarom snap ik deze topic titel ook niet ........omdat danny jeroen niet leuk vind moeten we hem er maar uitstemmen?.....dacht het niet gooi er wel 1000 credits tegenaan om hem(jeroen)erin te houden.........
dus het gehele spel wordt bepaald door rijke streamersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef bunkerman het volgende:
[..]
daarom ook..brengt leuke streams.daarom snap ik deze topic titel ook niet ........omdat danny jeroen niet leuk vind moeten we hem er maar uitstemmen?.....dacht het niet gooi er wel 1000 credits tegenaan om hem(jeroen)erin te houden.........
Dan nog stond er in de poll alléén aanstekers en lucifers.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef knorretje het volgende:
[..]
ze hadden na het einde van de opdracht om 12 uur weer gewoon kunnen eten etc. hij was gewoon minder creatief dan de anderen (en hij had de kookplaat er niet uit hoeven te jatten om toch te kunnen, sabbotage was voldoende (knoppen er af etc)
die sigaret brand toch ??? het was de bedoeling dat ze niet konden roken.. anders was het dichtnaaien van de broek, nagels lakken, bemazelen etc wel gestemd) kookplaat werkt natuurlijk ergens hetzelfde als de sigarettenaansteker in de autoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:16 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
hoe maak je vuur met een kookplaat dan??
je leest zijn post niet goed, hij had het over de poll, niet over de opdrachtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef Debbie1977 het volgende:
[..]
Nee hoor voor die geheime opdracht van jeroen, stond er alles wat vuur maakt. Dus opdracht mislukt, naar mijn idee.
op een poll kun je maar 1 keer stemmen, behalve de exitpolls. Dus alleen de exit kan bepaald worden door rijke mensen jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef chevygirl het volgende:
[..]
dus het gehele spel wordt bepaald door rijke streamers
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef chevygirl het volgende:
[..]
dus het gehele spel wordt bepaald door rijke streamers
De enige die hier beter van wordt is/zijn degenen die hier aan verdienen............was dat Danny zijn bedoeling soms?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef bunkerman het volgende:
[..]
heb uit voorzorg nog even gestemd. ga je gang.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef bunkerman het volgende:
[..]
jawel want ze moeten creatief zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan nog stond er in de poll alléén aanstekers en lucifers.
Ze hadden zoals hier boven stond ook kortsluiting kunnen maken bij een papiertje, of iets in de magnetron gooien wat in de fik vliegt, lijkt me allemaal niet de bedoeling.
Jullie zijn nu gewoon aan het zoeken naar dingen om tegen de redactie in te gaan, vrij kinderachtig.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef bunkerman het volgende:
[..]
Oh oke, verkeerd gelezen van mij. Sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
je leest zijn post niet goed, hij had het over de poll, niet over de opdracht
Idd, en de poll is wat door de kijker is bepaald, wat er op dat briefje naar Jeroen toe gaat niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
je leest zijn post niet goed, hij had het over de poll, niet over de opdracht
ja dat klopt maar om dan te zeggen dat een kookplaat zorgt voor vuur?????? dan moeten ook alle stopcontacten weg want die zorgen dan ook voor vuur, en hoe ga je stroom in de voorraadkast leggen????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef knorretje het volgende:
[..]
die sigaret brand toch ??? het was de bedoeling dat ze niet konden roken.. anders was het dichtnaaien van de broek, nagels lakken, bemazelen etc wel gestemd) kookplaat werkt natuurlijk ergens hetzelfde als de sigarettenaansteker in de auto
Spjkers op laag water zoeken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze hadden zoals hier boven stond ook kortsluiting kunnen maken bij een papiertje, of iets in de magnetron gooien wat in de fik vliegt, lijkt me allemaal niet de bedoeling.
Jullie zijn nu gewoon aan het zoeken naar dingen om tegen de redactie in te gaan, vrij kinderachtig.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:
[..]
heb uit voorzorg nog even gestemd. ga je gang.
de hele opdracht had er niet moeten zijn. Er is duidelijk gezegd dat hij TOT HIJ ONTMASKERD ZOU WORDEN opdrachten zou ontvangen. Hij is gisteravond ontmaskerd VOORDAT hij deze opdracht kreeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
ja dat klopt maar om dan te zeggen dat een kookplaat zorgt voor vuur?????? dan moeten ook alle stopcontacten weg want die zorgen dan ook voor vuur, en hoe ga je stroom in de voorraadkast leggen????
Daar gaat Eline vast wel een oplossing voor bedenken!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
ja dat klopt maar om dan te zeggen dat een kookplaat zorgt voor vuur?????? dan moeten ook alle stopcontacten weg want die zorgen dan ook voor vuur, en hoe ga je stroom in de voorraadkast leggen????
dat is volgens mij de uitspraak die ik al heelveel gelezen heb hierquote:
Eline heeft haar beer..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:16 schreef Quinty. het volgende:
[..]
ze mogen allemaal nog iets hebben dan staan ze weer gelijk alleen jeroen niet dus
hahahahaha daar ben ik ook bang voor dat ze met een schepnetje de stroom gaat vangen of ietsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar gaat Eline vast wel een oplossing voor bedenken!
geeft niksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:21 schreef Debbie1977 het volgende:
[..]
Oh oke, verkeerd gelezen van mij. Sorry
Hij is niet ontmaskerd, er zijn vermoedens, maar niemand heeft hem ontmaskerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:24 schreef Danny het volgende:
[..]
de hele opdracht had er niet moeten zijn. Er is duidelijk gezegd dat hij TOT HIJ ONTMASKERD ZOU WORDEN opdrachten zou ontvangen. Hij is gisteravond ontmaskerd VOORDAT hij deze opdracht kreeg.
lees je even in in BB1 t/m 6, de bus 1+2, DGK etc.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:25 schreef Tessio het volgende:
Dat het op NL er zo aan toe kan gaan dat wist ik, hier had ik dat niet verwacht.
er is twee keer HEEL duidelijk gezegd dat hij de geheime opdrachten krijgt, EN hij heeft het zelf meerdere keren bevestigd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hij is niet ontmaskerd, er zijn vermoedens, maar niemand heeft hem ontmaskerd.
Er is volgens mij ook gewoon gestemd dat Jeroen nog een opdracht zou krijgen, dus de nieuwe opdracht hoort er wel degelijk te zijn, er is voor gestemd, het is wat de kijker wil.
Ik heb gisteravond thuis even zitten kijken en volgens mij ontmaskerde Jeroen zichzelf toch echt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef NrTH het volgende:
Hij is niet ontmaskerd, er zijn vermoedens, maar niemand heeft hem ontmaskerd.
mee eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
that's it. bel jij de telegraaf of bel ik? We moeten het niet NOG meer met elkaar eens gaan zijn...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond thuis even zitten kijken en volgens mij ontmaskerde Jeroen zichzelf toch echt.
Ik ook niet, valt me tegen....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:25 schreef Tessio het volgende:
Dat het op NL er zo aan toe kan gaan dat wist ik, hier had ik dat niet verwacht.
Dat heb ik dan gemist, maar dan nog, zolang het niet wordt gemeld aan de redactie blijven het mijn inziens vermoedens.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:27 schreef Danny het volgende:
[..]
er is twee keer HEEL duidelijk gezegd dat hij de geheime opdrachten krijgt, EN hij heeft het zelf meerdere keren bevestigd.
ik stop mijn credits maar in de spaarpotten van mijn kids ..lijkt me een beter planquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:
[..]
heb uit voorzorg nog even gestemd. ga je gang.
ik geef je niet graag gelijk, maar dat dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:27 schreef Danny het volgende:
[..]
lees je even in in BB1 t/m 6, de bus 1+2, DGK etc.
We zijn fanatiek en geven heel erg om onze rls. En zeiken op de febo hoort daar gewoon bij
Ja vind ik ook op het moment dat hij die sigaretten kreeg en werd ondekt is hij ontmaskerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:24 schreef Danny het volgende:
[..]
de hele opdracht had er niet moeten zijn. Er is duidelijk gezegd dat hij TOT HIJ ONTMASKERD ZOU WORDEN opdrachten zou ontvangen. Hij is gisteravond ontmaskerd VOORDAT hij deze opdracht kreeg.
Ik heb ook helemaal niets tegen het zeiken op de Febo, maar nu laat je een speler de dupe worden van de acties van de regie. En daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:27 schreef Danny het volgende:
[..]
We zijn fanatiek en geven heel erg om onze rls. En zeiken op de febo hoort daar gewoon bij
Ach, er wordt vergeten dat als iemand een rijke achterban heeft het Jeroen wel is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:31 schreef Tessio het volgende:
Ik stel voor dat alle tellertjes weer op 0 gaan, beginnen we weer opnieuw en sturen we Danny op vakantie.
Nah nee, toch maar niet.........is te gemakkelijk..............![]()
ze geloofde hem in eerste instantie alleen nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond thuis even zitten kijken en volgens mij ontmaskerde Jeroen zichzelf toch echt.
Ik blijf erbij dat de aansteker optie niet thuis hoorde in deze poll. De andere waren, erg leuk, tegen iedereen gericht. Door deze optie erbij te zetten konden specifiek 2 mensen gepakt worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef knorretje het volgende:
[..]
die sigaret brand toch ??? het was de bedoeling dat ze niet konden roken.. anders was het dichtnaaien van de broek, nagels lakken, bemazelen etc wel gestemd) kookplaat werkt natuurlijk ergens hetzelfde als de sigarettenaansteker in de auto
dan wil ik mijn geld terugquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:31 schreef Tessio het volgende:
Ik stel voor dat alle tellertjes weer op 0 gaan, beginnen we weer opnieuw en sturen we Danny op vakantie.
Nah nee, toch maar niet.........is te gemakkelijk..............![]()
met de opdracht Boiling Point was het ook Jeroen geworden en had hij ook sneaky een pakje sigaretten gekregen .... dus ik snap heel je punt nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Hier gaat het gelukkig wel met wat meer argumentatie gepaard. En je mag hier discussiëren.quote:
zou je haast gaan denken jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:25 schreef bunkerman het volgende:
danny heeft 50.000 aan credits gekregen van de bunkercrew om ons mensen op te fokken om maar te stemmen.........soort jeroen aktie ..........lol
Ja und? Dan nog heeft ie zichzelf ontmaskerd. En in tweede instantie geloofden ze hem trouwens wel?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Jimbo het volgende:
ze geloofde hem in eerste instantie alleen niet
Nu nog degenen die hier een beetje in door slaan, mijn inziens.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is volgens mij de uitspraak die ik al heelveel gelezen heb hier
Ik krijg steeds meer het gevoel dat hij eigenlijk gewoon graag zelf in de redactie had willen zitten, maar omdat hij dat niet zit dat hij er dan maar tegenaan gaat schoppen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef snetje het volgende:
[..]
met de opdracht Boiling Point was het ook Jeroen geworden en had hij ook sneaky een pakje sigaretten gekregen .... dus ik snap heel je punt niet
ja inderdaadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef 5thencounter het volgende:
En waar ligt het breekpunt van de NIET rokers...
[ afbeelding ]
niet doen, gewoon de redactie bestoken met mailtjes dat ze het goed doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat hij eigenlijk gewoon graag zelf in de redactie had willen zitten, maar omdat hij dat niet zit dat hij er dan maar tegenaan gaat schoppen.
Begin me er echt aan te storen, aan dat kinderachtige gedrag.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ach, er wordt vergeten dat als iemand een rijke achterban heeft het Jeroen wel is.
Als er 1 iemand mensen thuis heeft zitten die hem zo weer omhoog kunnen stemmen is hij het wel gelukkig.
Misschien het verstandigst wel jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet doen, gewoon de redactie bestoken met mailtjes dat ze het goed doen
Ja en nee, niet echt ontmaskerd, ze hebben niet gezegd jij hebt als geheime opdracht , al het vuur weg halen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is het mooie van FOK!. Je hoeft het helemaal niet met me eens te zijn. Begin je eigen actie, roep mensen op tegen me in te gaan, bestook ze met mailtjes dat ze het geweldig doen. Nogmaals; het is geen theekransje. Het kan trouwens retegezellig zijn als mensen lekker fel de discussie aangaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:35 schreef NrTH het volgende:
Begin me er echt aan te storen, aan dat kinderachtige gedrag.
Volgens MI5 definities ben je dan allang ontmaskerd heur.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:43 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ja en nee, niet echt ontmaskerd, ze hebben niet gezegd jij hebt als geheime opdracht , al het vuur weg halen.
Die manier waarop jij mensen ontmaskerd , maakt geheime opdrachten bij voorbaat al kansloos.
Dan zegt Peter bijvoorbeeld, ik verdenk jullie er allemaal van een geheime opdracht te hebben. Dan is iedereen die een geheime opdracht heeft ontmaskerd volgens jouw.
Ze hoorden Jeroen zeggen dat hij voor zijn geheime opdracht een pakje peuken wilde hebben. En ze ZAGEN dat de deur open ging en iemand Jeroen dat pakje peuken gaf.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:43 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ja en nee, niet echt ontmaskerd, ze hebben niet gezegd jij hebt als geheime opdracht , al het vuur weg halen.
Die manier waarop jij mensen ontmaskerd , maakt geheime opdrachten bij voorbaat al kansloos.
Dan zegt Peter bijvoorbeeld, ik verdenk jullie er allemaal van een geheime opdracht te hebben. Dan is iedereen die een geheime opdracht heeft ontmaskerd volgens jouw.
Ja oke Danny, maar daar laat je zo'n goede speler als Jeroen dan toch niet de dupe van worden?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:27 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt, maar nu maakt de redactie het ze moeilijk op een manier waarbij ze elkaar gaan tegenwerken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Stefan het volgende:
Ik volg de discussie aan de zijlijn maar heb 1 vraag: ik dacht dat het concept van de bunker was dat WIJ ze het moeilijk zouden maken en dat ZIJ dan samen zouden gaan werken.
Het is bijna een scene uit Johnny Englishquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze hoorden Jeroen zeggen dat hij voor zijn geheime opdracht een pakje peuken wilde hebben. En ze ZAGEN dat de deur open ging en iemand Jeroen dat pakje peuken gaf.
Dan heeft hij gewoon dik gefaald. Dat is wat anders dan blind roepen dat er misschien weleens iemand een geheime opdracht kan hebben.
dat dusquote:
Maar dáár kan Jeroen niks aan doen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Danny het volgende:
[..]
En ze ZAGEN dat de deur open ging en iemand Jeroen dat pakje peuken gaf.
Dan heeft hij gewoon dik gefaald.
je bedoelt peter ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:42 schreef Marrije het volgende:
Jeroen: hij heeft nu bijna niks meer te verliezen, zn gel is ie kwijt, zn haar is ie kwijt, zn sigaretten. . .
QQ babyquote:
het klopt natuurlijk niet dat de beloning geheim moest blijven. De redactie kan toch gewoon een brief + de beloning de bunker in laten komen. Met daarin het bericht dat de geheime opdracht geslaagd is.Hun fout is geweest dat ze de sigaretten in het geheim wouden geven aan Jeroen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze hoorden Jeroen zeggen dat hij voor zijn geheime opdracht een pakje peuken wilde hebben. En ze ZAGEN dat de deur open ging en iemand Jeroen dat pakje peuken gaf.
Dan heeft hij gewoon dik gefaald. Dat is wat anders dan blind roepen dat er misschien weleens iemand een geheime opdracht kan hebben.
Ik vond het echt jammer dat Bobby de dupe moest worden van het plan om renate erin te houden. Dat meen ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja oke Danny, maar daar laat je zo'n goede speler als Jeroen dan toch niet de dupe van worden?
Dat vind ik dan echt jammer, dat meen ik.
er had ook een optie moeten staan....ja alleen voor jeroen....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:51 schreef Maanvis het volgende:
Wtf is dit nou weer voor poll? Waarom 2 opties voor 'nee'.. zo werk je het percentage 'ja' stemmers wel in de hand!
Hardere aanpak nodig?
* Ja, dit is The Bunker
* Nee, op dit moment niet
* Nee, dit scheelt ze een vliegreis
Mooi zo. En verder maakt het niet uit wie eruit moet, als het Jeroen maar niet is. Wat dacht je van Pim. Alle ballen op PIIIIIIIIMquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
[..]
heb ik nog wel wat credits om de boel weer gelijk te trekken hoor
Alleen blijft dan de vraag wie ik feitelijk de exit gun en of die keuze in dank wordt afgenomen weet ik ook niet.
Jeroen is gewoon zoveel beter... dat de rest er schriel bij afsteekt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja oke Danny, maar daar laat je zo'n goede speler als Jeroen dan toch niet de dupe van worden?
Dat vind ik dan echt jammer, dat meen ik.
Danny, ik ga geen mensen oproepen om tegen jou in te gaan, ik ga liever zelf met jou de discussie aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is het mooie van FOK!. Je hoeft het helemaal niet met me eens te zijn. Begin je eigen actie, roep mensen op tegen me in te gaan, bestook ze met mailtjes dat ze het geweldig doen. Nogmaals; het is geen theekransje. Het kan trouwens retegezellig zijn als mensen lekker fel de discussie aangaan
Hij is gefrustreerd en ik snap dat best. Jeroen is ontmaskerd en er wordt geen gevolg aan gegeven. Jeroen kraait victorie met backup van de regie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:53 schreef Woepsje het volgende:
Het volgende waar Peter om kan gaan zeiken, zijn sokken. En dan de toon waarop hij het zegt tegen de regie. Wat zal die jongen het in het echte leven vaak moeilijk hebben zeg.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi zo. En verder maakt het niet uit wie eruit moet, als het Jeroen maar niet is. Wat dacht je van Pim. Alle ballen op PIIIIIIIIM
Rustig Jim, je stem slaat helemaal over.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:52 schreef Jimbo het volgende:
ik bne opgerot dus
en ja ! hardere aanpak, hier doe ik zelfs een stem voor veneuken
Nee het was "Alle overlevers, zender check!"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Er werd iets omgeroepen over "alle bewoners" en "lege batterijen". Dat was toch het code-signaal voor Jeroen in de opdacht !
Hij is niet tijdens z'n opdracht ontmaskerd, maar tijdens het krijgen v/d beloning, dat is niet zijn fout en stond tevens niet in de opdracht dat dat geheim moest blijven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is gefrustreerd en ik snap dat best. Jeroen is ontmaskerd en er wordt geen gevolg aan gegeven. Jeroen kraait victorie met backup van de regie.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt, maar nu maakt de redactie het ze moeilijk op een manier waarbij ze elkaar gaan tegenwerken.
OK, dank je.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Nee het was "Alle overlevers, zender check!"
Die - stemmen zijn van Danny hoor, die heeft net voor 100 euro+ , negatief op Jeroen gestemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef Micha164 het volgende:
Als je het heel theoretisch bekijkt, hebben de overige 4 overlevers met elkaar meer stemmen/achterban dan Jeroen alleen. Dit zou dus moeten resulteren in een behoorlijk aantal minstemmen voor Jeroen. En dat gebeurt dus ook.
Wel cool om te zien dat de streamer dus de ècht strateeg is
Nee, want die minstemmen komen voor 95% van 1 persoon, net zoals de +stemmen van Marielin op dit moment.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef Micha164 het volgende:
Als je het heel theoretisch bekijkt, hebben de overige 4 overlevers met elkaar meer stemmen/achterban dan Jeroen alleen. Dit zou dus moeten resulteren in een behoorlijk aantal minstemmen voor Jeroen. En dat gebeurt dus ook.
Het zijn geheime opdrachten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hij is niet tijdens z'n opdracht ontmaskerd, maar tijdens het krijgen v/d beloning, dat is niet zijn fout en stond tevens niet in de opdracht dat dat geheim moest blijven.
IND !!, heb ik net ookal gezegd maar niemand hoort mijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hij is niet tijdens z'n opdracht ontmaskerd, maar tijdens het krijgen v/d beloning, dat is niet zijn fout en stond tevens niet in de opdracht dat dat geheim moest blijven.
Indien men kiest voor een hardere aanpak, zullen de polls ook die richting op gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:54 schreef Danny het volgende:
Vragen over onduidelijke pollopties konden hier zei huub:
Hardere aanpak nodig?
Ja, dit is The Bunker
Nee, op dit moment niet
Nee, dit scheelt ze een vliegreis
Wat wordt bedoeld met 'hardere aanpak'?
Dat men het op dit moment wat de streamer betreft het erg makkelijk heeft maar men het wel best vind zo.quote:
Graag duidelijkheid voordat straks gezegd wordt dat we er zelf voor gekozen hebben
Wat wordt bedoeld met optie 3?
Dat is ook de bedoeling.quote:En ik mag HOPEN dat beide nee opties bij elkaar worden opgeteld. Nee is namelijk Nee, ongeacht de reden.
niet alleen die van marielin.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:59 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee, want die minstemmen komen voor 95% van 1 persoon, net zoals de +stemmen van Marielin op dit moment.
Dat is toch niet relevant. YOU control the Bunker. Wie er al of niet blij is is niet het probleem van de betalende kijker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
en of die keuze in dank wordt afgenomen weet ik ook niet.
Gewoon jezelf herhalen, of desnoods in CAPS gaan tikken, doet de hoofdbaas van Fok! hier ook om z'n punt er door te krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:00 schreef logicc123 het volgende:
[..]
IND !!, heb ik net ookal gezegd maar niemand hoort mij
Ongetwijfeld, maar daar heb ik geen kijk op.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vond het echt jammer dat Bobby de dupe moest worden van het plan om renate erin te houden. Dat meen ik.
Dit is de beste manier om de regie e.e.a. duidelijk te maken imo. (ja, ik kan ze bellen, maar zoals gezegd; ik ben vooral KIJKER en wil in die hoedanigheid het spel beleven). Als ze stoppen met het imo manipulatieve gedrag heb ik nog wel wat credits om de boel weer gelijk te trekken hoor
Alleen blijft dan de vraag wie ik feitelijk de exit gun en of die keuze in dank wordt afgenomen weet ik ook niet.
Geheim is geheim, tijdens en erna. De anderen hebben hem duidelijk ontmaskerd en dat terwijl hij nog een geheime opdracht te gaan had.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:00 schreef NrTH het volgende:
[..]
De opdracht is idd geheim, maar z'n opdracht was al klaar.
De beloning krijgen is iets anders.
Ok, dus een ja-stem heeft geen directe gevolgen, behalve dat toekomstige polls 'harder' gaan zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:00 schreef Dementor het volgende:
Indien men kiest voor een hardere aanpak, zullen de polls ook die richting op gaan.
In de opdracht stond nergens dat de opdracht na slagen nog geheim moest zijn, hij moest spullen jatten en in de kist leggen voor een bepaalde tijd, dat heeft hij gedaan en succesvol volbracht, opdracht klaar en gelukt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Geheim is geheim, tijdens en erna. De anderen hebben hem duidelijk ontmaskerd en dat terwijl hij nog een geheime opdracht te gaan had.
Een beloning ontvangen is toch geen geheime opdracht!!!!, (ookal wou de redactie dit in het geheim doe, fout van ze dus)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Geheim is geheim, tijdens en erna. De anderen hebben hem duidelijk ontmaskerd en dat terwijl hij nog een geheime opdracht te gaan had.
Ja zo is het.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Ok, dus een ja-stem heeft geen directe gevolgen, behalve dat toekomstige polls 'harder' gaan zijn?
Uiteraard.quote:Ik neem aan dat er bij elke poll gewoon de optie blijft om tegen te stemmen?
Dat is aan jullie.quote:En betekent het dat er helemaal geen polls voor extraatjes meer komen?
Hoezo, blijft? Ik heb genoeg polls gezien waar je niet tegen iets kon stemmen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef Danny het volgende:
Ik neem aan dat er bij elke poll gewoon de optie blijft om tegen te stemmen?
Waarom is dan iedereen afzonderlijk ingefluisterd dat er iemand met een geheime opdracht rondliep.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:04 schreef NrTH het volgende:
[..]
In de opdracht stond nergens dat de opdracht na slagen nog geheim moest zijn, hij moest spullen jatten en in de kist leggen voor een bepaalde tijd, dat heeft hij gedaan en succesvol volbracht, opdracht klaar en gelukt.
Oef, ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die vliegreis niet.
ALLE BALLEN OP PIIIIIHIIIIIIIIM !!!!1111!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
Gewoon jezelf herhalen, of desnoods in CAPS gaan tikken, doet de hoofdbaas van Fok! hier ook om z'n punt er door te krijgendit is een grapje hoor Danny (k)
[..]
Ongetwijfeld, maar daar heb ik geen kijk op.
Dan stem je in dat geval niet, scheelt je weer credits.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo, blijft? Ik heb genoeg polls gezien waar je niet tegen iets kon stemmen.
Snoep voor NIEMAND
Fanmail voor NIEMAND
Biefstuk voor NIEMAND
jee weer met je eens ,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:54 schreef Danny het volgende:
Vragen over onduidelijke pollopties konden hier zei huub:
Hardere aanpak nodig?
Ja, dit is The Bunker
Nee, op dit moment niet
Nee, dit scheelt ze een vliegreis
Wat wordt bedoeld met 'hardere aanpak'?
Graag duidelijkheid voordat straks gezegd wordt dat we er zelf voor gekozen hebben
Wat wordt bedoeld met optie 3?
En ik mag HOPEN dat beide nee opties bij elkaar worden opgeteld. Nee is namelijk Nee, ongeacht de reden.
met een hardere aanpak is de kans groot dat Danny en zijn gevolg Jeroen eruit gaan stemmen, want Jeroen pakt de boel dan ook harder aan en dan wordt het te veel DGK2 volgens sommigen.quote:
Cryptische omschrijvingen werken echt niet op de vierkante centimeter. 'Laat ze toch lekker vakantie vieren'.quote:
Zodat ze tijdens de opdracht hem hadden kunnen ontmaskeren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom is dan iedereen afzonderlijk ingefluisterd dat er iemand met een geheime opdracht rondliep.
Oja het bad!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cryptische omschrijvingen werken echt niet op de vierkante centimeter. 'Laat ze toch lekker vakantie vieren'.
En ja graag! Neem ik mijn bikini mee.
Dat Bobby eruit moest vond ik ook heel jammer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vond het echt jammer dat Bobby de dupe moest worden van het plan om renate erin te houden. Dat meen ik.
Dit is de beste manier om de regie e.e.a. duidelijk te maken imo. (ja, ik kan ze bellen, maar zoals gezegd; ik ben vooral KIJKER en wil in die hoedanigheid het spel beleven). Als ze stoppen met het imo manipulatieve gedrag heb ik nog wel wat credits om de boel weer gelijk te trekken hoor
ah! daar hebben de man van de cryptische omschrijvingenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef Micha164 het volgende:
Serieus? Dit is toch ongelooflijk!!!quote:
Maakt niet uit, Herr Dementor, ik heb ook geen credits. (hint hint)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan stem je in dat geval niet, scheelt je weer credits.
Maar ik neem het mee Herr Maanvis.
Basketcasequote:
Goed hoor. Ze moet winnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:08 schreef Micha164 het volgende:
Wel gruwlijk om te zien dat marielin op 1 staat...
En hij wil nog steed Jeroen een stoot verkopenquote:
jeroen houdt dit het langst vol van allemaal, jeroen zit niet te janken om een gesprekje, dat is Peterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:11 schreef Micha164 het volgende:
Jeroen gaat dit niet lang volhouden...
Ik vind ook dat jeroen er gewoon uit moet.
liever vandaag als morgen
Ja iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
jeroen houdt dit het langst vol van allemaal, jeroen zit niet te janken om een gesprekje, dat is Peter
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
jeroen houdt dit het langst vol van allemaal, jeroen zit niet te janken om een gesprekje, dat is Peter
Het lijkt wel of ie een tarrel in zijn nek heeftquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:11 schreef NrTH het volgende:
[ afbeelding ]
Die "moedervlek".. doe je sjaaltje maar weer om Peter
Zeurt ze thuis ook zoveel?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:08 schreef Micha164 het volgende:
Wel gruwlijk om te zien dat marielin op 1 staat...
Ik heb een vermoeden dat ze weer als eerste gaat eindigen![]()
In tegenstelling tot Pim gaat zij er wèl helemaal voor!
Sore loser, die Peter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:14 schreef mazaru het volgende:
Peter: "Ik had hem die crematie niet moeten gunnen."
dat zijn de jankertsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:14 schreef Micha164 het volgende:
Ik ben bang dat de streamer jeroen niet volhoudt...
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
De meeste streamers vinden Jeroen toch echt het tofst hier hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:14 schreef Micha164 het volgende:
Ik ben bang dat de streamer jeroen niet volhoudt...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |