Waarom dat dan weer???quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
ze mogen de kookplaat gebruiken. dat houdt automatisch in dat jeroen's opdracht is mislukt.
Maar als talpa een online reality soap wil maken hebben ze fok echt wel als grote concurrent hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er lopen genoeg mensen rond op FOK! die in het mediawereldje werken of er contact mee hebben, en die je wellicht willen helpen. Maargoed, je kunt er donder op zeggen dat als dit een redelijk succes wordt dat Talpa het idee dan overneemt en perfectioneert.
Ik ben allang gekapt met het stemmen op dit soort onzin polls....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:03 schreef Danny het volgende:
[..]
er staat al een poll of de aansteker terug moet. nagenoeg iedereen stemt uiteraard op ja.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
heel fijn want ik deel je meningquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef NrTH het volgende:
Ah ik heb toch niet wat anders te doen, ik blijf jullie lekker lastigvallen dus
het lijkt me geweldig, ik zou er zelfs vrijwillig aan mee willen werkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
neem aan dat je eigen bedoelt, maar vind het een goed idee.
Wat een eng mannetje ben je ook he. Er stond toch niet in de opdracht dat ie de kookplaat moest weghalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
ze mogen de kookplaat gebruiken. dat houdt automatisch in dat jeroen's opdracht is mislukt.
In de opdracht stond alles waar je vuur mee kan maken in de bunker...... zie hun eigen nieuwsfeedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:12 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Wat een eng mannetje ben je ook he. Er stond toch niet in de opdracht dat ie de kookplaat moest weghalen.
Er stond lucifers en aantekers.
ja echt wel opdracht mislukt ze zeiden al heel vaak dat jeroen dat had gedaan dus mislukt in mijn ogenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
de regie heeft de opdracht niet goed in elkaar gezet, maar ja, aan die kookplaat ontkom je nu niet meer, wat mij betreft is de opdracht dan ook geslaagd. Wat redelijkerwijs kon heeft Jeroen gedaan en daarmee klaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:12 schreef NrTH het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Net was het niet goed dat ze dat niet mochten gebruiken, nu mogen ze het wel en is het weer niet goed.
toen jeroen er gisteren niet was was het ook leuke tvquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:12 schreef bunkerman het volgende:
peter is gewoon een sukkeltje ....met jeroen heb je tenminste leuke tv..........
Daarom moeten beiden ook erin blijven, heerlijk toch zo'n Peter die overal op inhapt..........quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:12 schreef bunkerman het volgende:
peter is gewoon een sukkeltje ....met jeroen heb je tenminste leuke tv..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |