dat dusquote:
Maar dáár kan Jeroen niks aan doen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Danny het volgende:
[..]
En ze ZAGEN dat de deur open ging en iemand Jeroen dat pakje peuken gaf.
Dan heeft hij gewoon dik gefaald.
je bedoelt peter ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:42 schreef Marrije het volgende:
Jeroen: hij heeft nu bijna niks meer te verliezen, zn gel is ie kwijt, zn haar is ie kwijt, zn sigaretten. . .
QQ babyquote:
het klopt natuurlijk niet dat de beloning geheim moest blijven. De redactie kan toch gewoon een brief + de beloning de bunker in laten komen. Met daarin het bericht dat de geheime opdracht geslaagd is.Hun fout is geweest dat ze de sigaretten in het geheim wouden geven aan Jeroen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze hoorden Jeroen zeggen dat hij voor zijn geheime opdracht een pakje peuken wilde hebben. En ze ZAGEN dat de deur open ging en iemand Jeroen dat pakje peuken gaf.
Dan heeft hij gewoon dik gefaald. Dat is wat anders dan blind roepen dat er misschien weleens iemand een geheime opdracht kan hebben.
Ik vond het echt jammer dat Bobby de dupe moest worden van het plan om renate erin te houden. Dat meen ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja oke Danny, maar daar laat je zo'n goede speler als Jeroen dan toch niet de dupe van worden?
Dat vind ik dan echt jammer, dat meen ik.
er had ook een optie moeten staan....ja alleen voor jeroen....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:51 schreef Maanvis het volgende:
Wtf is dit nou weer voor poll? Waarom 2 opties voor 'nee'.. zo werk je het percentage 'ja' stemmers wel in de hand!
Hardere aanpak nodig?
* Ja, dit is The Bunker
* Nee, op dit moment niet
* Nee, dit scheelt ze een vliegreis
Mooi zo. En verder maakt het niet uit wie eruit moet, als het Jeroen maar niet is. Wat dacht je van Pim. Alle ballen op PIIIIIIIIMquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
[..]
heb ik nog wel wat credits om de boel weer gelijk te trekken hoor
Alleen blijft dan de vraag wie ik feitelijk de exit gun en of die keuze in dank wordt afgenomen weet ik ook niet.
Jeroen is gewoon zoveel beter... dat de rest er schriel bij afsteekt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja oke Danny, maar daar laat je zo'n goede speler als Jeroen dan toch niet de dupe van worden?
Dat vind ik dan echt jammer, dat meen ik.
Danny, ik ga geen mensen oproepen om tegen jou in te gaan, ik ga liever zelf met jou de discussie aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is het mooie van FOK!. Je hoeft het helemaal niet met me eens te zijn. Begin je eigen actie, roep mensen op tegen me in te gaan, bestook ze met mailtjes dat ze het geweldig doen. Nogmaals; het is geen theekransje. Het kan trouwens retegezellig zijn als mensen lekker fel de discussie aangaan
Hij is gefrustreerd en ik snap dat best. Jeroen is ontmaskerd en er wordt geen gevolg aan gegeven. Jeroen kraait victorie met backup van de regie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:53 schreef Woepsje het volgende:
Het volgende waar Peter om kan gaan zeiken, zijn sokken. En dan de toon waarop hij het zegt tegen de regie. Wat zal die jongen het in het echte leven vaak moeilijk hebben zeg.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi zo. En verder maakt het niet uit wie eruit moet, als het Jeroen maar niet is. Wat dacht je van Pim. Alle ballen op PIIIIIIIIM
Rustig Jim, je stem slaat helemaal over.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:52 schreef Jimbo het volgende:
ik bne opgerot dus
en ja ! hardere aanpak, hier doe ik zelfs een stem voor veneuken
Nee het was "Alle overlevers, zender check!"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Er werd iets omgeroepen over "alle bewoners" en "lege batterijen". Dat was toch het code-signaal voor Jeroen in de opdacht !
Hij is niet tijdens z'n opdracht ontmaskerd, maar tijdens het krijgen v/d beloning, dat is niet zijn fout en stond tevens niet in de opdracht dat dat geheim moest blijven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is gefrustreerd en ik snap dat best. Jeroen is ontmaskerd en er wordt geen gevolg aan gegeven. Jeroen kraait victorie met backup van de regie.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt, maar nu maakt de redactie het ze moeilijk op een manier waarbij ze elkaar gaan tegenwerken.
OK, dank je.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Nee het was "Alle overlevers, zender check!"
Die - stemmen zijn van Danny hoor, die heeft net voor 100 euro+ , negatief op Jeroen gestemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef Micha164 het volgende:
Als je het heel theoretisch bekijkt, hebben de overige 4 overlevers met elkaar meer stemmen/achterban dan Jeroen alleen. Dit zou dus moeten resulteren in een behoorlijk aantal minstemmen voor Jeroen. En dat gebeurt dus ook.
Wel cool om te zien dat de streamer dus de čcht strateeg is
Nee, want die minstemmen komen voor 95% van 1 persoon, net zoals de +stemmen van Marielin op dit moment.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef Micha164 het volgende:
Als je het heel theoretisch bekijkt, hebben de overige 4 overlevers met elkaar meer stemmen/achterban dan Jeroen alleen. Dit zou dus moeten resulteren in een behoorlijk aantal minstemmen voor Jeroen. En dat gebeurt dus ook.
Wel cool om te zien dat de streamer dus de čcht strateeg is
Het zijn geheime opdrachten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hij is niet tijdens z'n opdracht ontmaskerd, maar tijdens het krijgen v/d beloning, dat is niet zijn fout en stond tevens niet in de opdracht dat dat geheim moest blijven.
IND !!, heb ik net ookal gezegd maar niemand hoort mijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hij is niet tijdens z'n opdracht ontmaskerd, maar tijdens het krijgen v/d beloning, dat is niet zijn fout en stond tevens niet in de opdracht dat dat geheim moest blijven.
Indien men kiest voor een hardere aanpak, zullen de polls ook die richting op gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:54 schreef Danny het volgende:
Vragen over onduidelijke pollopties konden hier zei huub:
Hardere aanpak nodig?
Ja, dit is The Bunker
Nee, op dit moment niet
Nee, dit scheelt ze een vliegreis
Wat wordt bedoeld met 'hardere aanpak'?
Dat men het op dit moment wat de streamer betreft het erg makkelijk heeft maar men het wel best vind zo.quote:
Graag duidelijkheid voordat straks gezegd wordt dat we er zelf voor gekozen hebben
Wat wordt bedoeld met optie 3?
Dat is ook de bedoeling.quote:En ik mag HOPEN dat beide nee opties bij elkaar worden opgeteld. Nee is namelijk Nee, ongeacht de reden.
niet alleen die van marielin.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:59 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee, want die minstemmen komen voor 95% van 1 persoon, net zoals de +stemmen van Marielin op dit moment.
Dat is toch niet relevant. YOU control the Bunker. Wie er al of niet blij is is niet het probleem van de betalende kijker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
en of die keuze in dank wordt afgenomen weet ik ook niet.
Gewoon jezelf herhalen, of desnoods in CAPS gaan tikken, doet de hoofdbaas van Fok! hier ook om z'n punt er door te krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:00 schreef logicc123 het volgende:
[..]
IND !!, heb ik net ookal gezegd maar niemand hoort mij
Ongetwijfeld, maar daar heb ik geen kijk op.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vond het echt jammer dat Bobby de dupe moest worden van het plan om renate erin te houden. Dat meen ik.
Dit is de beste manier om de regie e.e.a. duidelijk te maken imo. (ja, ik kan ze bellen, maar zoals gezegd; ik ben vooral KIJKER en wil in die hoedanigheid het spel beleven). Als ze stoppen met het imo manipulatieve gedrag heb ik nog wel wat credits om de boel weer gelijk te trekken hoor
Alleen blijft dan de vraag wie ik feitelijk de exit gun en of die keuze in dank wordt afgenomen weet ik ook niet.
Geheim is geheim, tijdens en erna. De anderen hebben hem duidelijk ontmaskerd en dat terwijl hij nog een geheime opdracht te gaan had.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:00 schreef NrTH het volgende:
[..]
De opdracht is idd geheim, maar z'n opdracht was al klaar.
De beloning krijgen is iets anders.
Ok, dus een ja-stem heeft geen directe gevolgen, behalve dat toekomstige polls 'harder' gaan zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:00 schreef Dementor het volgende:
Indien men kiest voor een hardere aanpak, zullen de polls ook die richting op gaan.
In de opdracht stond nergens dat de opdracht na slagen nog geheim moest zijn, hij moest spullen jatten en in de kist leggen voor een bepaalde tijd, dat heeft hij gedaan en succesvol volbracht, opdracht klaar en gelukt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Geheim is geheim, tijdens en erna. De anderen hebben hem duidelijk ontmaskerd en dat terwijl hij nog een geheime opdracht te gaan had.
Een beloning ontvangen is toch geen geheime opdracht!!!!, (ookal wou de redactie dit in het geheim doe, fout van ze dus)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Geheim is geheim, tijdens en erna. De anderen hebben hem duidelijk ontmaskerd en dat terwijl hij nog een geheime opdracht te gaan had.
Ja zo is het.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Ok, dus een ja-stem heeft geen directe gevolgen, behalve dat toekomstige polls 'harder' gaan zijn?
Uiteraard.quote:Ik neem aan dat er bij elke poll gewoon de optie blijft om tegen te stemmen?
Dat is aan jullie.quote:En betekent het dat er helemaal geen polls voor extraatjes meer komen?
Hoezo, blijft? Ik heb genoeg polls gezien waar je niet tegen iets kon stemmen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef Danny het volgende:
Ik neem aan dat er bij elke poll gewoon de optie blijft om tegen te stemmen?
Waarom is dan iedereen afzonderlijk ingefluisterd dat er iemand met een geheime opdracht rondliep.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:04 schreef NrTH het volgende:
[..]
In de opdracht stond nergens dat de opdracht na slagen nog geheim moest zijn, hij moest spullen jatten en in de kist leggen voor een bepaalde tijd, dat heeft hij gedaan en succesvol volbracht, opdracht klaar en gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |