Zit er wel in.. het BB6-Jeroen-effect, aan het eind doet de braverd het altijd goed bij stemmend volkje...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Met Pim als lachende derde.... hoeft niets te doen, hoeft zich niet te laten zien.... De winnaar van TB is al bekend.
omdat dit niet het concept is waar ik me op verheugd had. ik ben niet voor niets op een gegeven moment ook bij DGK afgehaakt.quote:
ik heb ze ook niet gebruikt, ik bedoel dannyquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Belachelijk bedrag! Jemig zeg, spelletje spelen en af en toe wat credits okë maar dit gaat wel heel ver.
Wrang, erg wrang.quote:
en we hebben braaf naar danny geluisterd en op jeroen gestemd om de geheime opdracht uit te voerenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wat een kul om het op Jeroen af te gevenb, hij is gewoon middels een poll aangewezen hiervoor door, jawel, de streamers!
dat zou net zo kinderachtig zijn als de rokers verbieden creatief te zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:30 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je best veel mach hé, als jij de bunker op fok.nl boycot verliezen ze 50% van de streamers
stilquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zit er wel in.. het BB6-Jeroen-effect, aan het eind doet de braverd het altijd goed bij stemmend volkje...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wrang, erg wrang.
B&B: Danny, zullen wij eens lekker op je hoofd gaan schijten?
Danny: Flikker op man!
B&B: Haha, we doen het toch!
Danny: Okay dan, hier heb je 137 euro, maar ik ben het er niet mee eens tis maar dat je het weet!
B&B:
Zoals gezegd... kleine stemmers worden compleet uitgesloten....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Belachelijk bedrag! Jemig zeg, spelletje spelen en af en toe wat credits okë maar dit gaat wel heel ver.
en dan smijt je er zo'n maf bedrag ertegenaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat dit niet het concept is waar ik me op verheugd had. ik ben niet voor niets op een gegeven moment ook bij DGK afgehaakt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wrang, erg wrang.
B&B: Danny, zullen wij eens lekker op je hoofd gaan schijten?
Danny: Flikker op man!
B&B: Haha, we doen het toch!
Danny: Okay dan, hier heb je 137 euro, maar ik ben het er niet mee eens tis maar dat je het weet!
B&B:
dat was een heel andere opdracht. de opdracht die erin ging zou de FOK!opdracht worden. Uiteindelijk werd hij wel zo genoemd, maar was het concept helemaal anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
en we hebben braaf naar danny geluisterd en op jeroen gestemd om de geheime opdracht uit te voeren![]()
En nu vraagt diezelfde Danny ons om Jeroen eruit te stemmen![]()
Dat is wel even wat anders.quote:BOILING POINT
Net als bij de gelijknamige variant op MTV gaat het erom dat de medebewoners niet hun geduld verliezen.
1 overlever wordt ingelicht (moet even naar de febo ofzo) dat hij zal worden voorgetrokken de komende 24 uur. Zodra iemand naar de febo belt om beklag te doen is de opdracht mislukt.
Als de voorgetrokken overlever aan de anderen op welke wijze ook kenbaar maakt dat er opzet in het spel is is de opdracht mislukt en moeten de bewoners de helft van hun rantsoen van de volgende dag inleveren. Die extra straf is om de verwenoverlever te ontmoedigen de boel te verlinken.
Er wordt de bewoners meegedeeld dat alleen die persoon warm mag douchen voor 10 minuten.
Hij of zij krijgt een hoofdkussen om te slapen.
Hij of zij krijgt extra peuken of bier.
Hij of zij krijgt een luxe-artikel.
Etc.
Bij het slagen van de opdracht krijgen de bewoners elk een hoofdkussen voor op bed, een dubbel rantsoen boodschappen en een avondje film kijken (iets leuks en ouds, bv porky's. The day after past beter in de sfeer van het concept, maar is voor de kijker saaier dan lachende bewoners), inclusief bier, limonade en popcorn.
Dit wordt vooraf ALLEEN aan de undercover bewoner verteld.
dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:25 schreef tjeez3 het volgende:
vind het erg kinderachtig als mensen nu Jeroen hier op gaan afrekenen, tis duidelijk dat de redactie een spel aan het spelen is waar ze jeroen voor gebruiken, maar goed jeroen laat zich er ook erg graag voor gebruiken natuurlijk.
Owww financieel zal het al geslaagd zijn. De streamers zullen met een kater blijven zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:33 schreef D. het volgende:
Tja, voor mij is na het toekennen van fanmail bergafwaards gegaan en is het moeilijk de redactie nog serieus te nemen dus als dit project niet slaagt hebben ze het vooral aan zichzelf te danken.
Aan de andere kant denk ik dat ze juist zichzelf (en vooral het concept) verraden hebben om er financieel beter van te worden, dus de kans dat het wel slaagt is daarme groter geworden
Precies weer een blunder dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:18 schreef logicc123 het volgende:
Tja eigenlijk heeft de redactie gewoon een fout gemaakt. Zij gingen ervanuit dat er niet gerookt kon worden als alle lucifers en aanstekers uit de bunker waren. Nu pas denken ze voor het eerst aan het kooktoestel, en schakelen ze dat snel uit. Om hun eigen fout recht te brijen. Beter was gewoon toegeven dat ze de opdracht niet goed doordacht hadden..
Jawel. het is nog steeds leuk entertainment en dat hoeft dus helemaal niet veel te kosten...ik sta iig nog steeds op ¤8,-..en vermaak me er wel mee...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en dan smijt je er zo'n maf bedrag ertegenaan?
als je het niet leuk vind kijk je gewoon niet lijkt mij dus.
ik vind het wel gaaf en denk best nog meer mensen.
eens, maar dat neemt niet weg dat het is gegaan zoals je op dat moment wildequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was een heel andere opdracht. de opdracht die erin ging zou de FOK!opdracht worden. Uiteindelijk werd hij wel zo genoemd, maar was het concept helemaal anders.
Dit zou de opdracht zijn:
[..]
Dat is wel even wat anders.
dat zou erg korte-termijn denken zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:33 schreef tjeez3 het volgende:
![]()
[..]
![]()
die hopen natuurlijk dat er meer mensen uit boosheid gaan stemmen
Niet getreurd, ik heb het flauwe vermoeden dat er hier constant mensen uit het talpa.tv domein meelezen, wachtend om toe te slaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat dit niet het concept is waar ik me op verheugd had. ik ben niet voor niets op een gegeven moment ook bij DGK afgehaakt.
De redactie is hartstikke blij met de manier waarop Danny de redactie "terug wil pakken", niemand steekt er zoveel geld in als hij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
eens, maar dat neemt niet weg dat het is gegaan zoals je op dat moment wildeOk, jij had een andere opdracht voor ogen, maar toch, men heeft braaf op jeroen gestemd en nu moet ie er daarom uit. Jeroen voert ook alleen maar opdrachten uit die de redactie bedenkt.
Als je een punt wilt maken naar de redactie dan kan dat toch ook op een andere manier, zonder jeroen daarvoor op te offeren?
Mooi ben het ook niet eens met hoe het nu gaatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, ik hem 'm naar een cumulatief van 0 punten gestemd. en marielin heb ik nog even opgekrikt naar 1000.
Inderdaad, prima om een punt te maken maar niet ten koste van Jeroenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef NrTH het volgende:
[..]
De redactie is hartstikke blij met de manier waarop Danny de redactie "terug wil pakken", niemand steekt er zoveel geld in als hij.
Jammer alleen dat hij het ook voor ons allemaal aan het verpesten is nu.
hoeveel % krijgt danny ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
en we hebben braaf naar danny geluisterd en op jeroen gestemd om de geheime opdracht uit te voeren![]()
En nu vraagt diezelfde Danny ons om Jeroen eruit te stemmen![]()
Het zou me niet verbazen als iemand anders straks met dit concept aan de haal gaat. De gouden kooi hangt al vol met camera's...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik heb het flauwe vermoeden dat er hier constant mensen uit het talpa.tv domein meelezen, wachtend om toe te slaan.
Ik denk dat de bedoeling is dat wij nu ook allemaal in de buidel tasten en er tegenin gaan stemmenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef NrTH het volgende:
[..]
De redactie is hartstikke blij met de manier waarop Danny de redactie "terug wil pakken", niemand steekt er zoveel geld in als hij.
je wilt mod worden : ?quote:
Maf bedrag?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en dan smijt je er zo'n maf bedrag ertegenaan?
DGK2quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:40 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als iemand anders straks met dit concept aan de haal gaat. De gouden kooi hangt al vol met camera's...
Nog steeds zo boos?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:39 schreef tjeez3 het volgende:
Peter is zo boos dat hij zelfs geen ei wil
zijn probleemquote:
dat is de redactie hoor. ik stem slechts en dat mag gewoon lijkt me zo. Al wil ik er 10.000 euro in steken. redactie kan zelf wel bepalen wanneer ze het oorspronkelijke concept weer denken te gaan hanterenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef NrTH het volgende:
[..]
dat moeten ze helemaal niet, de streamer bepaalt datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:40 schreef Danny het volgende:
overigens moet je nu stemmen of de aansteker terug moet na de opdracht.
Ze WETEN dat ze dat moeten doen omdat dat eerlijk is, maar TOCH nog even proberen te forceren dat de rokers nog even geziekt kunnen worden.
leuk idee: een villa vol camera's en dan mensen er in zetten voor een paar jaar wie het langste blijft zitten wint.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:40 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als iemand anders straks met dit concept aan de haal gaat. De gouden kooi hangt al vol met camera's...
als t prijzengeld wat meer is dan 10k ben ik best bereid daar mn festivallen voor te missenquote:
Het moet ten koste gaan van iemand en dat het Jeroen is moet je de redactie verwijtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Inderdaad, prima om een punt te maken maar niet ten koste van Jeroen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |