En gelijk staat ie onderaan!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:13 schreef Danny het volgende:
fase 1 van de 'stem-jeroen-eruit-actie' is zojuist voltooid
Waarom niet eens een paar dagen Jeroen de pispaal laten zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik had er duidelijk aanstekers en lucifers ingezet, maar het briefje is daarna nog door de handen van een ander gegaan.![]()
Maar goed aangezien Jeroen de kookplaat niet kan verwijderen loopt de opdracht nog steeds.
hebben ze van de week ook niet echt opgelet toen peter de kookplaat al gebruikte voor zn sigaret.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:18 schreef logicc123 het volgende:
Tja eigenlijk heeft de redactie gewoon een fout gemaakt. Zij gingen ervanuit dat er niet gerookt kon worden als alle lucifers en aanstekers uit de bunker waren. Nu pas denken ze voor het eerst aan het kooktoestel, en schakelen ze dat snel uit. Om hun eigen fout recht te brijen. Beter was gewoon toegeven dat ze de opdracht niet goed doordacht hadden..
Op deze manier wordt het dus wel een treitershow.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:18 schreef logicc123 het volgende:
Tja eigenlijk heeft de redactie gewoon een fout gemaakt. Zij gingen ervanuit dat er niet gerookt kon worden als alle lucifers en aanstekers uit de bunker waren. Nu pas denken ze voor het eerst aan het kooktoestel, en schakelen ze dat snel uit. Om hun eigen fout recht te brijen. Beter was gewoon toegeven dat ze de opdracht niet goed doordacht hadden..
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waarom niet eens een paar dagen Jeroen de pispaal laten zijn?
Heeft hij zeker verdient !
Laat andere ook eens geheime opdrachten laten toen en niet steeds die onbetrouwbare en nare kop!!
Helaas klopt dat , maar als alle make up weg moet is daar marilien ook de dupe van, dus denk gewoon dat de rokers een dubbele handicap hebben mbt het verblijf in een rls waarin de streamers enige invloed hebben, als ze een beetje hadden nagedacht was het wel te voorspellen geweest.Levert in ieder geval leuke beelden op (vind ik dan he)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor rokers wel![]()
Voor Marielin en Peter dus weer
Wat een kul om het op Jeroen af te gevenb, hij is gewoon middels een poll aangewezen hiervoor door, jawel, de streamers!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waarom niet eens een paar dagen Jeroen de pispaal laten zijn?
Heeft hij zeker verdient !
Laat andere ook eens geheime opdrachten laten toen en niet steeds die onbetrouwbare en nare kop!!
Zie je wel, ik ben niet gekquote:
Dat vuur was geen verspilling, ze waren water aan het kokenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:20 schreef 5thencounter het volgende:
Bart blért net dat energiemisbruik wordt gestraft..
Duidelijk voor de vuurdiscussie dus...
[ afbeelding ]
Als ze elkaar gaan treiteren dan moeten ze dat lekker doen als ze dat willen, ookal is het niet logisch.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op deze manier wordt het dus wel een treitershow.
Een beetje langzaam misschienquote:
hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fuckin' kaneel, ik had nog last van mijn verdoving (tandarts) dus ik beet bijna op mijn tong en lip terwijl ik die zooi probeerde door te slikken.
Michel? Je heet geen Jimbo?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:22 schreef Jimbo het volgende:
ik heb me net officieel opgegevendementor check ji jde mail even
HOI MICHEL ACCOUNT LOGOUT Je hebt nog 4 credits
Meer credits nodig? Je bericht is met succes ontvangen.
We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Klop, ze kunnen dus alleen roken met een soort van goeie reden...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vuur was geen verspilling, ze waren water aan het koken
quote:
ja, ik hem 'm naar een cumulatief van 0 punten gestemd. en marielin heb ik nog even opgekrikt naar 1000.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |