quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, ik hem 'm naar een cumulatief van 0 punten gestemd. en marielin heb ik nog even opgekrikt naar 1000.
Heeft het niet meer zin om dat op een exitdag te doen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, ik hem 'm naar een cumulatief van 0 punten gestemd. en marielin heb ik nog even opgekrikt naar 1000.
dan moeten ze dat zeggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:22 schreef Marrije het volgende:
Terecht dat die kookplaat is uitgezet, tis gewoon niet de bedoeling dat er wordt gerookt.
dat is het risico wat je neemt door er als roker in te gaan ... had Bobby er nog ingezeten had tie er keihard om gelachen..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor rokers wel![]()
Voor Marielin en Peter dus weer
hahahahaha wat een geweldige geldverspilling, maar goed als meer mensen dit doen komt er misschien wel een deel 2 dus daar hoop ik op.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef Danny het volgende:
[..]
geloof me dat ik daar rekening mee houd. wat ik nu doe is vooral een ontmoedigingsbeleid.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:26 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft het niet meer zin om dat op een exitdag te doen?
weg 137euroquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen zal ik dan niet meer kijken, dus tenzij er een ander zo gek is te doen wat ik doe gaat de winstprognose voor deel 2 niet gehaald worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:27 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
hahahahaha wat een geweldige geldverspilling, maar goed als meer mensen dit doen komt er misschien wel een deel 2 dus daar hoop ik op.
okquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:27 schreef Danny het volgende:
[..]
geloof me dat ik daar rekening mee houd. wat ik nu doe is vooral een ontmoedigingsbeleid.
Met Pim als lachende derde.... hoeft niets te doen, hoeft zich niet te laten zien.... De winnaar van TB is al bekend.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef Danny het volgende:
[..]
dan had je op de andere moeten stemmen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waarom niet eens een paar dagen Jeroen de pispaal laten zijn?
Heeft hij zeker verdient !
Laat andere ook eens geheime opdrachten laten toen en niet steeds die onbetrouwbare en nare kop!!
waarom niet kijken naar deel 2?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:28 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen zal ik dan niet meer kijken, dus tenzij er een ander zo gek is te doen wat ik doe gaat de winstprognose voor deel 2 niet gehaald worden.
Eigenlijk heb je best veel mach hé, als jij de bunker op fok.nl boycot verliezen ze 50% van de streamersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:28 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen zal ik dan niet meer kijken, dus tenzij er een ander zo gek is te doen wat ik doe gaat de winstprognose voor deel 2 niet gehaald worden.
Belachelijk bedrag! Jemig zeg, spelletje spelen en af en toe wat credits okë maar dit gaat wel heel ver.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |