Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat mag idd gewoon, vind het alleen een vrij vreemde manier op je punt te maken.
"Jullie doen het fout, hier een zak met geld!"
En het concept is dat wij mogen kiezen hoe het daar gaat, dat wij kiezen of het gezellig wordt of een treiterspel, veel mensen stemmen sadistisch dus wordt het meer een treiterspel.
Zoals het nu gaat is gewoon het concept, het is door de kijker zo gekozen.
Ik baal er van dat de complete stand door 1 iemand met veel geld bepaald kan worden, ik heb geen ¤100,- per dag over om te stemmen, dus ik ben gewoon uitgesloten v/d stemming, net zoals 95% hier.
Maar goed, ook dat zijn regels, neemt niet weg dat ik er van baal alleen dat er nu een heleboel mensen de dupe worden van "jouw punt".
Ik vind dat er voor iedereen gelijke dingen mogelijk moeten zijn, ik ga niet zeggen dat 1 van de bewoners niet benadeeld mag worden omdat dat ook een onderdeel van het spel is. als roker zijnde ben je dan net iets makkelijker te pakken als een niet roker, maar ik wil jeroen ook wel eens zien zonder bier en eline zonder enige vorm van make up oid. de enige die niet echt te pakken is is pim en die voegt dan ook echt niets toe aan het spel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Het feit dat Marielin vandaag zowel de fanmail krijgt als de biefstuk als de snoep vertelt toch dat we niet willen dat ze benadeeld wordt?
Tijd voor een nieuwe sticker aan de muur!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef Toverheks het volgende:
en we kunnen er kort of lang over lullen, dit is gewoon de roker pesten niks meer niks minder.
marielinquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:56 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
Marielin: 777
Pim: 568
Peter: 510
Eline: 501
Jeroen: -58
Bij de aanmelding stond: ben je een verwoed roker, geef je dan niet op.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef Toverheks het volgende:
en we kunnen er kort of lang over lullen, dit is gewoon de roker pesten niks meer niks minder.
IK BEN HET HELEMAAL MET JE EENSquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook niet tegen de opdracht an sich, maar tegen het manipuleren door de redactie.
Extra biertje, opeens een pakje peuken, spullen niet teruggeven, creativiteit mag opeens niet meer etc,
En telkens als ze een poll houden blijkt dat ze ZELF de verkeerde keuze gemaakt hadden.
Poll of de spullen terugmoeten na de opdracht?
JA
Poll of ze als overlevers creatief mogen zijn en de kookplaat mogen gebruiken om een peuk aan te steken?
JA
Nou nog een poll of ze zich moeten houden aan de melding dat Jeroen 007-af zou zijn als hij ontmaskerd zou worden.
De redactie bedenkt continu manipulatieve dingen die de meerderheid kennelijk NIET wil. Misschien dat ze daar eens lering uit moeten trekken.
Het feit dat Marielin vandaag zowel de fanmail krijgt als de biefstuk als de snoep vertelt toch dat we niet willen dat ze benadeeld wordt?
Het enige wat jij doet is streamers met een andere favo op kosten jagen. Mooi statement, daar ben je vrij in, maar je vult alleen maar de zakken van B en B. Ook het aantal stemmen op Pim blijf ik frappant vinden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:56 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
Met al dat geīnvesteerde geld, en heel FOK achter je , kan je jezelf niet beter inkopen bij B&B, of je eigenlijk FOK bunker beginnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:56 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn ze dan toch gecast? Was de spoeling zo dun, of hoopte men op leuke afkick-TVquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bij de aanmelding stond: ben je een verwoed roker, geef je dan niet op.
ja, en over een uur moeten de aanstekers weer terug, dus die andere poll is zinloos. tenzij ze die nu al afkappen en direct doorgeven dat de kookplaat gebruikt mag worden.quote:
maar het is toch zo, gisteravond die sigaretten en nu weer geen vuur, vind het ook niet origineel zo om een roker op die manier op de kast te krijgen. moet dit *kijkcijfers* opleveren dat we moeten wachten tot Peter door het lint gaat??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe sticker aan de muur!
[ afbeelding ]
En daarbij heeft de kijker gewoon hier voor gekozen, er waren ook opties om de roker met rust te laten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
laten we hopen dat ie verhongerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:00 schreef chevygirl het volgende:
peter in staking? hij wil nx eten of drinken
mssn worden ze gesponserd door stivoroquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar het is toch zo, gisteravond die sigaretten en nu weer geen vuur, vind het ook niet origineel zo om een roker op die manier op de kast te krijgen. moet dit *kijkcijfers* opleveren dat we moeten wachten tot Peter door het lint gaat??
Terug? Je kunt er donder op zeggen dat daar een poll over komt. De opdracht van het verstoppen is dan slechts afgelopen. Teruggeven stond niet in de opdracht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, en over een uur moeten de aanstekers weer terug, dus die andere poll is zinloos. tenzij ze die nu al afkappen en direct doorgeven dat de kookplaat gebruikt mag worden.
ik heb al een ander concept in m'n hoofd zitten. mij kennende blijft het daar ook, tenzij er mensen zijn die de volledige realisering over willen nemenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:00 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Met al dat geīnvesteerde geld, en heel FOK achter je , kan je jezelf niet beter inkopen bij B&B, of je eigenlijk FOK bunker beginnen.
er staat al een poll of de aansteker terug moet. nagenoeg iedereen stemt uiteraard op ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Terug? Je kunt er donder op zeggen dat daar een poll over komt. De opdracht van het verstoppen is dan slechts afgelopen. Teruggeven stond niet in de opdracht.
Tsja, dát is omdat de ándere helft van het BunkerSpel op de Forums gespeeld wordt..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
En daarbij heeft de kijker gewoon hier voor gekozen, er waren ook opties om de roker met rust te laten.
Dat de redactie die optie er bij zet is geen reden om ze aan te vallen, blijkbaar wil de kijker dat ook, want het werd gekozen.
Maar goed, er zijn mensen die de redactie het gunt om fouten te maken aangezien dit gewoon de 1e keer is, en er zijn blijkbaar mensen die elk klein foutje (wat achteraf 9v/d10 keer wordt rechtgetrokken) keihard willen afstraffen om wat voor reden dan ook.
Jammer.
Maar goed, ik heb andere dingen te doen nu, zal het laten rusten
hear hearquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ben het me je eens en vind dit ook een kinderachtige actie, mijn mening.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat mag idd gewoon, vind het alleen een vrij vreemde manier op je punt te maken.
"Jullie doen het fout, hier een zak met geld!"
En het concept is dat wij mogen kiezen hoe het daar gaat, dat wij kiezen of het gezellig wordt of een treiterspel, veel mensen stemmen sadistisch dus wordt het meer een treiterspel.
Zoals het nu gaat is gewoon het concept, het is door de kijker zo gekozen.
Ik baal er van dat de complete stand door 1 iemand met veel geld bepaald kan worden, ik heb geen ¤100,- per dag over om te stemmen, dus ik ben gewoon uitgesloten v/d stemming, net zoals 95% hier.
Maar goed, ook dat zijn regels, neemt niet weg dat ik er van baal alleen dat er nu een heleboel mensen de dupe worden van "jouw punt".
vind ik een goeie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:02 schreef chevygirl het volgende:
[..]
mssn worden ze gesponserd door stivoro
De Kolenmijn! Acht mensen in een ingestorte kolenmijn, geen make-up en douche, alleen roet, stof en modder. Eens per dag komt er een mandje met water, brood en een stuk salami door de schacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb al een ander concept in m'n hoofd zitten. mij kennende blijft het daar ook, tenzij er mensen zijn die de volledige realisering over willen nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |