* Maanvis ziet het al voor zich.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is de redactie hoor. ik stem slechts en dat mag gewoon lijkt me zo. Al wil ik er 10.000 euro in steken. redactie kan zelf wel bepalen wanneer ze het oorspronkelijke concept weer denken te gaan hanteren
bieR !quote:
Een extra scherm aansluiten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
* Maanvis ziet het al voor zich.
Links een scherm met internetbankieren erop dat op auto-refresh staat.
Rechts een a4-tje met het concept.
Bram kijkt links, Bram kijkt rechts.. Wat zou hij doen?
Ik denk niet dat dit programma winstgevend is/was hoor. Of ze moeten alles van sponsors hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat mag idd gewoon, vind het alleen een vrij vreemde manier op je punt te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is de redactie hoor. ik stem slechts en dat mag gewoon lijkt me zo. Al wil ik er 10.000 euro in steken. redactie kan zelf wel bepalen wanneer ze het oorspronkelijke concept weer denken te gaan hanteren
die zal zn rekening wel zien stijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is niet eeerlijk!!1!quote:
Tenzij iedere bewoner iemand zo gek heeft gekregenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:49 schreef Jimbo het volgende:
ik denk nogsteeds dat als je 10.000 winnen kan en iemand voor 5000 in totaal je op je laat stemmen datj e zo 5k in je zak steekt zonder ook maar iets te doen
zoals ik net al zei.
ja, nog even en ze pakken mn gel af !! ahhh neequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is niet eeerlijk!!1!![]()
En dat wil de Bunker in
dan word het weer interresantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tenzij iedere bewoner iemand zo gek heeft gekregen.
Het ligt natuurlijk ook maar net aan de keuzemogelijkheden die je krijgt voorgeschoteld. Daarmee is het concept in elke richting te duwen. Onder het lege mom 'Jij bepaalt!'.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef NrTH het volgende:
En het concept is dat wij mogen kiezen hoe het daar gaat, dat wij kiezen of het gezellig wordt of een treiterspel, veel mensen stemmen sadistisch dus wordt het meer een treiterspel.
Zoals het nu gaat is gewoon het concept, het is door de kijker zo gekozen.
delen ze dan toch welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:51 schreef tjeez3 het volgende:
Gun marilien nu lucifer Peter is gewoon en zielig mannetje en die mag wat mij betreft wel ff zonder vuur blijven
Klopt. Ik ben ook niet tegen de opdracht an sich, maar tegen het manipuleren door de redactie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:26 schreef Maanvis het volgende:
Niet vergete, we hebben uiteindelijk wel zelf voor ene opdracht voor jeroen gekozen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:51 schreef Stefan het volgende:
Hoe is het sinds gistermiddag gegaan? Ik was sinds gistermiddag met FOK!radio bezig
Ging het goed met Jeroens crematie het was gezellig
Hoelaat gingen ze slapen? uurtje of 12
Was de opdracht gelukt? ja geloof het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |