ze zouden dan liever samenwerken met fokquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:11 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Maar als talpa een online reality soap wil maken hebben ze fok echt wel als grote concurrent hoor.
Maar tuurlijk hoort de kookplaat wegjatten daar niet bij, dan kunnen ze niks meer met hun eten/boodschappen en hebben we binnenkort een vrij dode streamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef knorretje het volgende:
[..]
In de opdracht stond alles waar je vuur mee kan maken in de bunker...... zie hun eigen nieuwsfeed
niet als het aan danny ligtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef Tessio het volgende:
[..]
Daarom moeten beiden ook erin blijven, heerlijk toch zo'n Peter die overal op inhapt..........
Vertel! Wanneer werd het boeiend dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef chevygirl het volgende:
[..]
toen jeroen er gisteren niet was was het ook leuke tv
Nee. Juist gelukt... want ze hoeven zich niet meer druk te maken en te gaan zoeken om aanstekers want ze hebben de kookplaat. De kookplaat was al eeder buiten gesloten door de redactie. Al met al weer een grote bullshit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
ze mogen de kookplaat gebruiken. dat houdt automatisch in dat jeroen's opdracht is mislukt.
Hellemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef Toverheks het volgende:
en we kunnen er kort of lang over lullen, dit is gewoon de roker pesten niks meer niks minder.
met de nadruk op doodquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar tuurlijk hoort de kookplaat wegjatten daar niet bij, dan kunnen ze niks meer met hun eten/boodschappen en hebben we binnenkort een vrij dode stream
wat nu als Peter een extra kussen zou krijgen of sterker nog een lekker donsen dekbedje ... denk je nu echt dat Eline, Pim en Jeroen daar wakker van liggen? die zouden het hem juist gunnen.. dat heet groepsgevoel..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar het is toch zo, gisteravond die sigaretten en nu weer geen vuur, vind het ook niet origineel zo om een roker op die manier op de kast te krijgen. moet dit *kijkcijfers* opleveren dat we moeten wachten tot Peter door het lint gaat??
Er stond alles wat vuur maakt, toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:12 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Wat een eng mannetje ben je ook he. Er stond toch niet in de opdracht dat ie de kookplaat moest weghalen.
Er stond lucifers en aantekers.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nog een Liedje...![]()
Steamers bedánkt Steamers bedankt!! StreamersStreamers Streamers Bedááánkt!!!!
hoe maak je vuur met een kookplaat dan??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef knorretje het volgende:
[..]
In de opdracht stond alles waar je vuur mee kan maken in de bunker...... zie hun eigen nieuwsfeed
ze mogen allemaal nog iets hebben dan staan ze weer gelijk alleen jeroen niet dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef snetje het volgende:
[..]
wat nu als Peter een extra kussen zou krijgen of sterker nog een lekker donsen dekbedje ... denk je nu echt dat Eline, Pim en Jeroen daar wakker van liggen? die zouden het hem juist gunnen.. dat heet groepsgevoel..
ze hadden na het einde van de opdracht om 12 uur weer gewoon kunnen eten etc. hij was gewoon minder creatief dan de anderen (en hij had de kookplaat er niet uit hoeven te jatten om toch te kunnen, sabbotage was voldoende (knoppen er af etc)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar tuurlijk hoort de kookplaat wegjatten daar niet bij, dan kunnen ze niks meer met hun eten/boodschappen en hebben we binnenkort een vrij dode stream
veel gepraat, weinig actiequote:
in de poll wel, in de opdracht die jeroen kreeg niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:16 schreef NrTH het volgende:
[..]
Niet in de poll over deze opdracht, daar stond alleen aanstekers en lucifers.
Nee hoor voor die geheime opdracht van jeroen, stond er alles wat vuur maakt. Dus opdracht mislukt, naar mijn idee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:16 schreef NrTH het volgende:
[..]
Niet in de poll over deze opdracht, daar stond alleen aanstekers en lucifers.
daarom ook..brengt leuke streams.daarom snap ik deze topic titel ook niet ........omdat danny jeroen niet leuk vind moeten we hem er maar uitstemmen?.....dacht het niet gooi er wel 1000 credits tegenaan om hem(jeroen)erin te houden.........quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef Tessio het volgende:
[..]
Daarom moeten beiden ook erin blijven, heerlijk toch zo'n Peter die overal op inhapt..........
En de twee meiden wil je houden voor de tietencaps, dus Pim moet eruit. Of The Force moet hem nu echt naar The Dark Side trekken, maar ik zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef Tessio het volgende:
[..]
Kijk! Zo willen we Bart en Bram het zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef bunkerman het volgende:
[..]
daarom ook..brengt leuke streams.daarom snap ik deze topic titel ook niet ........omdat danny jeroen niet leuk vind moeten we hem er maar uitstemmen?.....dacht het niet gooi er wel 1000 credits tegenaan om hem(jeroen)erin te houden.........
dus het gehele spel wordt bepaald door rijke streamersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef bunkerman het volgende:
[..]
daarom ook..brengt leuke streams.daarom snap ik deze topic titel ook niet ........omdat danny jeroen niet leuk vind moeten we hem er maar uitstemmen?.....dacht het niet gooi er wel 1000 credits tegenaan om hem(jeroen)erin te houden.........
Dan nog stond er in de poll alléén aanstekers en lucifers.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef knorretje het volgende:
[..]
ze hadden na het einde van de opdracht om 12 uur weer gewoon kunnen eten etc. hij was gewoon minder creatief dan de anderen (en hij had de kookplaat er niet uit hoeven te jatten om toch te kunnen, sabbotage was voldoende (knoppen er af etc)
die sigaret brand toch ??? het was de bedoeling dat ze niet konden roken.. anders was het dichtnaaien van de broek, nagels lakken, bemazelen etc wel gestemd) kookplaat werkt natuurlijk ergens hetzelfde als de sigarettenaansteker in de autoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:16 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
hoe maak je vuur met een kookplaat dan??
je leest zijn post niet goed, hij had het over de poll, niet over de opdrachtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef Debbie1977 het volgende:
[..]
Nee hoor voor die geheime opdracht van jeroen, stond er alles wat vuur maakt. Dus opdracht mislukt, naar mijn idee.
op een poll kun je maar 1 keer stemmen, behalve de exitpolls. Dus alleen de exit kan bepaald worden door rijke mensen jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef chevygirl het volgende:
[..]
dus het gehele spel wordt bepaald door rijke streamers
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef chevygirl het volgende:
[..]
dus het gehele spel wordt bepaald door rijke streamers
De enige die hier beter van wordt is/zijn degenen die hier aan verdienen............was dat Danny zijn bedoeling soms?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef bunkerman het volgende:
[..]
heb uit voorzorg nog even gestemd. ga je gang.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef bunkerman het volgende:
[..]
jawel want ze moeten creatief zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan nog stond er in de poll alléén aanstekers en lucifers.
Ze hadden zoals hier boven stond ook kortsluiting kunnen maken bij een papiertje, of iets in de magnetron gooien wat in de fik vliegt, lijkt me allemaal niet de bedoeling.
Jullie zijn nu gewoon aan het zoeken naar dingen om tegen de redactie in te gaan, vrij kinderachtig.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef bunkerman het volgende:
[..]
Oh oke, verkeerd gelezen van mij. Sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
je leest zijn post niet goed, hij had het over de poll, niet over de opdracht
Idd, en de poll is wat door de kijker is bepaald, wat er op dat briefje naar Jeroen toe gaat niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
je leest zijn post niet goed, hij had het over de poll, niet over de opdracht
ja dat klopt maar om dan te zeggen dat een kookplaat zorgt voor vuur?????? dan moeten ook alle stopcontacten weg want die zorgen dan ook voor vuur, en hoe ga je stroom in de voorraadkast leggen????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef knorretje het volgende:
[..]
die sigaret brand toch ??? het was de bedoeling dat ze niet konden roken.. anders was het dichtnaaien van de broek, nagels lakken, bemazelen etc wel gestemd) kookplaat werkt natuurlijk ergens hetzelfde als de sigarettenaansteker in de auto
Spjkers op laag water zoeken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan nog stond er in de poll alléén aanstekers en lucifers.
Ze hadden zoals hier boven stond ook kortsluiting kunnen maken bij een papiertje, of iets in de magnetron gooien wat in de fik vliegt, lijkt me allemaal niet de bedoeling.
Jullie zijn nu gewoon aan het zoeken naar dingen om tegen de redactie in te gaan, vrij kinderachtig.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:
[..]
heb uit voorzorg nog even gestemd. ga je gang.
de hele opdracht had er niet moeten zijn. Er is duidelijk gezegd dat hij TOT HIJ ONTMASKERD ZOU WORDEN opdrachten zou ontvangen. Hij is gisteravond ontmaskerd VOORDAT hij deze opdracht kreeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
ja dat klopt maar om dan te zeggen dat een kookplaat zorgt voor vuur?????? dan moeten ook alle stopcontacten weg want die zorgen dan ook voor vuur, en hoe ga je stroom in de voorraadkast leggen????
Daar gaat Eline vast wel een oplossing voor bedenken!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
ja dat klopt maar om dan te zeggen dat een kookplaat zorgt voor vuur?????? dan moeten ook alle stopcontacten weg want die zorgen dan ook voor vuur, en hoe ga je stroom in de voorraadkast leggen????
dat is volgens mij de uitspraak die ik al heelveel gelezen heb hierquote:
Eline heeft haar beer..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:16 schreef Quinty. het volgende:
[..]
ze mogen allemaal nog iets hebben dan staan ze weer gelijk alleen jeroen niet dus
hahahahaha daar ben ik ook bang voor dat ze met een schepnetje de stroom gaat vangen of ietsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar gaat Eline vast wel een oplossing voor bedenken!
geeft niksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:21 schreef Debbie1977 het volgende:
[..]
Oh oke, verkeerd gelezen van mij. Sorry
Hij is niet ontmaskerd, er zijn vermoedens, maar niemand heeft hem ontmaskerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:24 schreef Danny het volgende:
[..]
de hele opdracht had er niet moeten zijn. Er is duidelijk gezegd dat hij TOT HIJ ONTMASKERD ZOU WORDEN opdrachten zou ontvangen. Hij is gisteravond ontmaskerd VOORDAT hij deze opdracht kreeg.
lees je even in in BB1 t/m 6, de bus 1+2, DGK etc.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:25 schreef Tessio het volgende:
Dat het op NL er zo aan toe kan gaan dat wist ik, hier had ik dat niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |