Hij had toch 4 maanden voorwaardelijkquote:
Spuitjequote:
vind eline 3 keer niks, maar in deze heb je gelijk, ze troost hem echt en zegt lieve dingen tegen hem, nee 1 puntje voor elinequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef Pek het volgende:
Waar Marielin van een afstandje Peter probeert te helpen met een: "Je kan het jonge!", geeft Eline hem wat hij echt nodig heeft, een schouder om te janken. Wat een poepie is het toch
Oehhh dat is bar!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
O jee, hij "wordt blind voor zijn ogen".![]()
maar jeroen mocht zijn dekmantel niet kwijtraken, als 1 iemand het weet is het toch niet geslaagd? Nou ja aan Pim heb je nietsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar Pim heeft het lef niet gehad om het hardop tegen de groep uit te spreken
Achter de handquote:
hij zit niet voor niks in de bunker, je kunt verwachten dta dit soort dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef siep86 het volgende:
ik begrijp het wel. Jeroen mag zijn nette kleding houden na de crematie terwijl peter geen eens sokken wordt gegund en daarbij wordt alles steeds weggejat en treitert Jeroen hem steeds. Snap wel dat je dan op een gegeven moment knapt.
Jeroen wordt getroost zelfs door peter over de crematie en Jeroen kan dan niet respect tonen en kappen Peter op de kast te jagen. Ze moeten elkaar juist steunen.
Ik zeg post voor peter, de rest heeft gister gehad. Even een lichtpuntje voor hem
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oehhh dat is bar!!
Gelukkig wordt hij niet doof in zijn oren, dan zijn helemaal de rapen gaar
ja en straks moet hij weer naar buiten zijn single promoten "ik kan niet zonder mijn gel"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:29 schreef snetje het volgende:
[..]
ja maar meer omdat hij nu met een kale kop rondloopt
daar wil Peter niet mee praten want dat is geen echtequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:32 schreef Toverheks het volgende:
moet Robert de Psyg niet ff komen voor Peter, vind het toch wel beetje zielig hoor, klein beetje maar.
Hij wil gewoon zijn MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:39 schreef snetje het volgende:
[..]
daar wil Peter niet mee praten want dat is geen echte
toch is het niet gek dat het je even teveel wordt in een setting als dit. Zag je bij BB en DGK ook vaak genoegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij zit niet voor niks in de bunker, je kunt verwachten dta dit soort dingen gebeuren.
take it en ga verder.
winer.
Ach, bij SBS6 is dat waarschijnlijk dagelijkse kost.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:39 schreef Maanvis het volgende:
Ook lekker voor je toekomst, vertellen op streams dat je ooit een werkgever hebt geslagen.
eens eens eens!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:37 schreef Poezewoes het volgende:
Van mij mag Peter Jeroen een goeie ram voor zijn harses geven, enge stiekemert en nog voorgetrokken worden door de regie (kotssmilie)
ongetwijfeld, maar gaan huilen omdat je je pakje niet aanmag is echt onzin in mijn ogen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:40 schreef siep86 het volgende:
[..]
toch is het niet gek dat het je even teveel wordt in een setting als dit. Zag je bij BB en DGK ook vaak genoeg
Eline is een bikkel! en kaneel vreten kan ze ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef Pek het volgende:
Waar Marielin van een afstandje Peter probeert te helpen met een: "Je kan het jonge!", geeft Eline hem wat hij echt nodig heeft, een schouder om te janken. Wat een poepie is het toch
Dat is een hele goeie kwaliteit van haarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:40 schreef tonja het volgende:
Het is Eline aardig gelukt om Peter te kalmeren.
En jeroen heeft zelf verteld gister dat hij zijn vriendin had gesproken en gehoord had van een vriend dat eline hem eng vond. Dus hij heeft wel dingen gehoord over het spel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jeroen is van het begin tot het eind door Bart begeleid en ze hebben amper een woord gewisseld.
Hooguit wat instructies tijdens het uitstappen en gedurende de dienst heeft Bart hem afgeschermd voor invloeden van buitenaf.
En hoe! Al giechelend!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Eline is een bikkel! en kaneel vreten kan ze ook
oh nou dan mag peter wel verder doordraaien, als hij zo een kans niet grijpt, want als ik het goed zie loopt het echt vandaag of morgen verkeerd af, die gaat rossen hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:39 schreef snetje het volgende:
[..]
daar wil Peter niet mee praten want dat is geen echte
Ja hoor, maar niet om zo iets belachelijks als sokjes en schoenen met hakjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Alsof niet iedereen het recht heeft er even goed door heen te zitten....
Walgelijke reacties hier...
Robert is helemaal niet nodig!quote:
Weet je wat walgelijk is? Vinden dat het cremeren van een goede vriend een VOORRECHT is, en zelfs verkondigen dat je dat VOORRECHT eigenlijk niet had moeten GUNNEN.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Gooi maar een poll online, koop ik er speciaal credits voorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef mazaru het volgende:
Hij wil sigaretten van de streamers.
Nieuw hier?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Dat je er even dooheen zit, ok. Maar wat ie allemaal uitkraamtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Iderdaad Pim heeft het geraden en marielin hoorde ik ook al zeggen jeroen heeft hem.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef siep86 het volgende:
naar mijn idee is het ook niet geslaagd de opdracht voor Jeroen, pim wist het namelijk!
Dat is zijn belevingswereld en daar heb je maar respect voor te hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet om zo iets belachelijks als sokjes en schoenen met hakjes
ik zie dit niet als janken om een sigaretje. het is alles bij mekaar gewoon ff. Ik barst ook weleens uit om iets stoms maar dan gaat het gewoon om iets anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar gaan huilen omdat je je pakje niet aanmag is echt onzin in mijn ogen.
dit is de gouden kooi niet
die sokken zijn niet terug gekomen van de wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
maar wat is er met die sokken dan? die zijn afgepakt ofzo?
wat betreft de kleren van jeroen heeft hij wel gelijk natuurlijk. Hoeft-ie niet om te janken natuurlijk, maar toch.
Zo te zien heb ik wat polls gemistquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
wat betreft de kleren van jeroen heeft hij wel gelijk natuurlijk. Hoeft-ie niet om te janken natuurlijk, maar toch.
respect voor Eline ja...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie kwaliteit van haar.
ja ja ..en dan straks heel schijnheilig je avater aanpassen naar deze?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:37 schreef Poezewoes het volgende:
Van mij mag Peter Jeroen een goeie ram voor zijn harses geven, enge stiekemert en nog voorgetrokken worden door de regie (kotssmilie)
Niet mee terug gekomen met de was, net zoals dat vorige keer bij Eline het geval was.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
Eens. Die kleding moet weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
wat betreft de kleren van jeroen heeft hij wel gelijk natuurlijk.
De vieze was komt niet terug, ze kunnen boven niet wassen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Danny het volgende:
Ik blijf maar polls missen.quote:
Gebeurt dat nu?quote:
iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef NrTH het volgende:
Met een beetje janken kan je veel voor elkaar krijgen daar, jammer dat de regie daar zo intrapt.
regels zijn regels, daar moet iedereen zich aan houden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef NrTH het volgende:
Met een beetje janken kan je veel voor elkaar krijgen daar, jammer dat de regie daar zo intrapt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:47 schreef snetje het volgende:
[..]
ja ja ..en dan straks heel schijnheilig je avater aanpassen naar deze?
[ afbeelding ]
Maakt toch niet uit. Hij laat z'n emoties gaan... emoties die ie heeft opgebouwd in het spel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat je er even dooheen zit, ok. Maar wat ie allemaal uitkraamt
Toen Eline haar sokken niet had gekregen v/d was duurde het een week voor ze terug kwamen, ze had gewoon moeten gaan janken blijkbaar, waren ze er meteen achterna gegaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef siep86 het volgende:
[..]
regels zijn regels, daar moet iedereen zich aan houden.
dus als jij er even doorheen zit ga je ook dreigen met slaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Ze mogen zelf wassen, als ze het daarna maar niet voor de camera hangen. Toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou. . .ze moeten laten zien wat ze hebben, maar het mag niet voor een camera gehangen worden
We hebben een hater!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
nee genoeg is genoeg met dat getreiter dat moet ook eens een keer ophouden die jeroen is een zuiger ik haat die vent!!!!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef tjeez3 het volgende:
o god peter probeert zichzelf te verdrinken in het wasbakje
Dat inleveren van die kleding vind ik niet meer dan logisch. Was bedoeld om tijdens de crematie van Ferry te dragen, niet om vervolgens in The Bunker te dragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
Guttegut, Jeroen moet zijn colbertje en hakjes inleveren.... Peter staat nog steeds te janken?
Het pesten van Jeroen val best mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
nee genoeg is genoeg met dat getreiter dat moet ook eens een keer ophouden die jeroen is een zuiger ik haat die vent!!!!
peter heeft nog geen sokken hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Toen Eline haar sokken niet had gekregen v/d was duurde het een week voor ze terug kwamen, ze had gewoon moeten gaan janken blijkbaar, waren ze er meteen achterna gegaan.
Exact, jemig, was dan af en toe ff wat op de hand en zeik niet zo, best te overleven toch.quote:
Vorige week lukte 't 'm ook al, met elke dag een pakkie peukenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef NrTH het volgende:
Ja. Ik vind deze dip van Peter helemaal niet bijzonder of zwak.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef akveor het volgende:
Pim is beveiliging maar dan undercover .. die springt er straks wel tussen mocht het nodig zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:44 schreef tonja het volgende:
Die Pim neemt echt alleen maar ruimte in daar he. Wat een vreselijk oninteressant figuur is dat toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |