Hakjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat hij z'n sokken kwijt is en Jeroen wel schoenen met hakjes aan mag
Na ParaBrotha hebben we nu ParaPeter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:29 schreef wicky. het volgende:
Bart is niet bij de crematie geweest volgens peterhoe dan ?!
idd het was 21-10 er is dus massaal gestemd, heb ook gehoord dat het mobiele netwerk er ff uitlagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Danny het volgende:
[..]
da's omdat de opdracht van jeroen ten einde was en de kijker met grote meerderheid heeft beslist dat dat ding dan zsm terug hoort te komen.
zeg!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Flow3r het volgende:
ik hoop dat peter Jeroen een paar vette tikken verkoopt![]()
![]()
![]()
Hahaha ge-wel-dig dit ,wat een aktie op de vroege middagquote:
Dat weet ik, maar weet hij dat ook of denkt hij nu dat zijn traantjes effect hebben gesorteerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Danny het volgende:
[..]
da's omdat de opdracht van jeroen ten einde was en de kijker met grote meerderheid heeft beslist dat dat ding dan zsm terug hoort te komen.
Mijn sentiment stem heeft iequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar weet hij dat ook of denkt hij nu dat zijn traantjes effect hebben gesorteerd.
Hij wil zijn colbertje, en zijn gel, en zijn haar, en ze hebben aan zijn aansteker gezeten, en Jeroen mocht lekker naar een crematie en hij niet, en hij heeft bolle tenen, en hij wil schoenen met hakken, en, en, en, ....quote:
het is niet verboden om aanstekers te jatten, toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
geweldig, jeroen zou zo die aansteker weer jatten
Volgens mij bedoelde ze, dat die aansteker weg moestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Danny het volgende:
omg, ze zeggen gewoon dat z'n opdracht geslaagd is
Maar Pim heeft het lef niet gehad om het hardop tegen de groep uit te sprekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef siep86 het volgende:
naar mijn idee is het ook niet geslaagd de opdracht voor Jeroen, pim wist het namelijk!
Met dwangbuis?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:35 schreef Dementor het volgende:
Robert komt vandaag langs.
Hij heeft toch vandaag alweer 3 sigaretten op?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef wicky. het volgende:
[..]
Lijkt er wel op jahij ken lekker veel hebben *not*
Hij had toch 4 maanden voorwaardelijkquote:
Spuitjequote:
vind eline 3 keer niks, maar in deze heb je gelijk, ze troost hem echt en zegt lieve dingen tegen hem, nee 1 puntje voor elinequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef Pek het volgende:
Waar Marielin van een afstandje Peter probeert te helpen met een: "Je kan het jonge!", geeft Eline hem wat hij echt nodig heeft, een schouder om te janken. Wat een poepie is het toch
Oehhh dat is bar!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
O jee, hij "wordt blind voor zijn ogen".![]()
maar jeroen mocht zijn dekmantel niet kwijtraken, als 1 iemand het weet is het toch niet geslaagd? Nou ja aan Pim heb je nietsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar Pim heeft het lef niet gehad om het hardop tegen de groep uit te spreken
Achter de handquote:
hij zit niet voor niks in de bunker, je kunt verwachten dta dit soort dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef siep86 het volgende:
ik begrijp het wel. Jeroen mag zijn nette kleding houden na de crematie terwijl peter geen eens sokken wordt gegund en daarbij wordt alles steeds weggejat en treitert Jeroen hem steeds. Snap wel dat je dan op een gegeven moment knapt.
Jeroen wordt getroost zelfs door peter over de crematie en Jeroen kan dan niet respect tonen en kappen Peter op de kast te jagen. Ze moeten elkaar juist steunen.
Ik zeg post voor peter, de rest heeft gister gehad. Even een lichtpuntje voor hem
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oehhh dat is bar!!
Gelukkig wordt hij niet doof in zijn oren, dan zijn helemaal de rapen gaar
ja en straks moet hij weer naar buiten zijn single promoten "ik kan niet zonder mijn gel"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:29 schreef snetje het volgende:
[..]
ja maar meer omdat hij nu met een kale kop rondloopt
daar wil Peter niet mee praten want dat is geen echtequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:32 schreef Toverheks het volgende:
moet Robert de Psyg niet ff komen voor Peter, vind het toch wel beetje zielig hoor, klein beetje maar.
Hij wil gewoon zijn MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:39 schreef snetje het volgende:
[..]
daar wil Peter niet mee praten want dat is geen echte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |