quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat hij z'n sokken kwijt is en Jeroen wel schoenen met hakjes aan mag
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou, dat werkt bij mij alleen maar averechts
En dat hij voor geweldpleging al een voorwaardelijke celstraf open heeft staanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef FuTilE het volgende:
"Iemand slaan is m'n aard niet"
Oh, vandaar dat je je al 2 weken zit in te houden om hem niet tot pulp te slaan
Gaat echt niet gebeuren. Hij gebruikt dat slaan-verhaal gewoon om te verhullen dat ie al dagen op het punt staat om in huilen uit te barsten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Flow3r het volgende:
ik hoop dat peter Jeroen een paar vette tikken verkoopt![]()
![]()
![]()
En maar niet snappen waarom hij steeds niet door de final screening kwamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
Peter: al 2 weken slik ik alles, maar met woorden ben ik niet zo sterk weet je. . .
ja maar meer omdat hij nu met een kale kop rondlooptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef Stefan het volgende:
Is Peter nu ingestort omdat ie niet kon roken
Maar vond je dat ook sterk?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef snetje het volgende:
Peter is met woorden niet zo sterk zegt tie.. hier op FOK ging hij toch aardig tekeer?
Hakjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat hij z'n sokken kwijt is en Jeroen wel schoenen met hakjes aan mag
Na ParaBrotha hebben we nu ParaPeter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:29 schreef wicky. het volgende:
Bart is niet bij de crematie geweest volgens peterhoe dan ?!
idd het was 21-10 er is dus massaal gestemd, heb ook gehoord dat het mobiele netwerk er ff uitlagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Danny het volgende:
[..]
da's omdat de opdracht van jeroen ten einde was en de kijker met grote meerderheid heeft beslist dat dat ding dan zsm terug hoort te komen.
zeg!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Flow3r het volgende:
ik hoop dat peter Jeroen een paar vette tikken verkoopt![]()
![]()
![]()
Hahaha ge-wel-dig dit ,wat een aktie op de vroege middagquote:
Dat weet ik, maar weet hij dat ook of denkt hij nu dat zijn traantjes effect hebben gesorteerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Danny het volgende:
[..]
da's omdat de opdracht van jeroen ten einde was en de kijker met grote meerderheid heeft beslist dat dat ding dan zsm terug hoort te komen.
Mijn sentiment stem heeft iequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar weet hij dat ook of denkt hij nu dat zijn traantjes effect hebben gesorteerd.
Hij wil zijn colbertje, en zijn gel, en zijn haar, en ze hebben aan zijn aansteker gezeten, en Jeroen mocht lekker naar een crematie en hij niet, en hij heeft bolle tenen, en hij wil schoenen met hakken, en, en, en, ....quote:
het is niet verboden om aanstekers te jatten, toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
geweldig, jeroen zou zo die aansteker weer jatten
Volgens mij bedoelde ze, dat die aansteker weg moestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Danny het volgende:
omg, ze zeggen gewoon dat z'n opdracht geslaagd is
Maar Pim heeft het lef niet gehad om het hardop tegen de groep uit te sprekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef siep86 het volgende:
naar mijn idee is het ook niet geslaagd de opdracht voor Jeroen, pim wist het namelijk!
Met dwangbuis?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:35 schreef Dementor het volgende:
Robert komt vandaag langs.
Hij heeft toch vandaag alweer 3 sigaretten op?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef wicky. het volgende:
[..]
Lijkt er wel op jahij ken lekker veel hebben *not*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |