Het meest spectaculaire wat hij doet is zijn been op zijn knie leggen en er weer af halen. Ik vrees dat het daarbij zal blijven ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef FuTilE het volgende:
Toch ben ik nog benieuwd naar die dark side van Pim.
Ik verwacht nu al een paar uur dat 'ie vanuit het niets opspringt en op luide toon een gruntversie van een nummer van Barry Manilow ten gehore brengt, of iets van die strekking.
vind ik ook, dus Jeroen moet maar stoppen met zijn kinderachtige actiesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit toch naar een RLS te kijken en niet naar een peuterklas
Waarom?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef Chanel5 het volgende:
Nu moet Jeroen wel nee zeggen, als hem gevraagd werd de aansteker weg te pakken....
Huub is toch naar bed of naar huize?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ssst! Dadelijk blert de een of de ander weer door die mike.
Mandyquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef FuTilE het volgende:
Ik verwacht nu al een paar uur dat 'ie vanuit het niets opspringt en op luide toon een gruntversie van een nummer van Barry Manilow ten gehore brengt, of iets van die strekking.
fantastisch goed planquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:12 schreef Debbie1977 het volgende:
Misschien leuk om eens iedereen alcohol te geven behalve jeroen. Kijken hoe die dat oppakt.
Ja, inderdaad. Pim zou een goede badmeester zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Het meest spectaculaire wat hij doen is zijn been op zijn knie leggen en er weer af halen. Ik vrees dat het daarbij zal blijven ook
Dat durft de redactie niet, want die zijn bang Jeroen tegen hen te krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:12 schreef Debbie1977 het volgende:
Misschien leuk om eens iedereen alcohol te geven behalve jeroen. Kijken hoe die dat oppakt.
Naar huis niet. Naar bed zou kunnen.quote:
Ik neem aan dat een onderdeel van zijn dip is dat er geen aansteker was. Jeroen vraagt aan hem als je in opdracht iets zou moeten doen zou je dat dan doen, de meiden zeiden ja en Jeroen zei dat hij dat niet zou doen.quote:
Goeie zet van Jeroen om sigaretten te vragen. Maar hadden de bewoners geen lijstje gemaakt met persoonlijk items waar uit gekozen moest worden. Een niet roker die sigaretten op z'n lijstje zet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef evaxsis het volgende:
en weer heeft Jeroen het voor elkaar 1 biertje te kopen voor 2 peuken voor Peter en 2 peuken voor Marielin
eigenlijk wel jammer dat Bobby daar vannacht mee kwam want nu ga je toch een beetje zitten wachten op dat momentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef FuTilE het volgende:
wanneer is er feesie ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:14 schreef Flow3r het volgende:
feessie voor iedereen behalve voor jeroen, die moet in de isoleer
Dat vind ik eigenlijk een heel goed idee. Onze bunker alcoholicus het eens moeilijk maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:12 schreef Debbie1977 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |