Daarvoor woonden jullie in een hotel?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Daantje323 het volgende:
we wonen nu een aantal maanden thuis
Adopteer er 1.quote:ik wil wel graag een kindje....
Dat dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:28 schreef Shivo het volgende:
Mensen die 'kindje' en 'babytje' schrijven zouden niet aan kinderen moeten beginnen; die realizeren zich niet wat de consequenties van kinderen zijn.
Eensch maar dan wel realiseren graag.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:28 schreef Shivo het volgende:
Mensen die 'kindje' en 'babytje' schrijven zouden niet aan kinderen moeten beginnen; die realizeren zich niet wat de consequenties van kinderen zijn.
ah toch nog iemand met gezond helder verstandquote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Daantje323 het volgende:
De ene keer zegt hij het kan niet samen met de hond, dan kan het niet financieel...en noem maar op.
Wat je moet doen?? In wodansnaam, waar denk jij mee bezig te zijn? Dit is typisch een van die dingen die je allebei moet wilen; zo niet, geen kind.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Daantje323 het volgende:
Hallo,
Ik ben 20 jaar en heb bijna 4 jaar een relatie.
Ik wil graag een kindje maar hij de eerste 5 jaar niet.
Eerst zei hij altijd van wel maar we wonen nu een aantal maanden thuis en is hij van gedachten veranderd.
De ene keer zegt hij het kan niet samen met de hond, dan kan het niet financieel...en noem maar op.
Ik heb al aangegeven dat als je het echt wilt dat het altijd wel goed komt.
Maar toch wil hij het niet....wat moet ik hier nu aan doen....??? ik wil wel graag een kindje....
Gistere zat hij met het babytje van me vriendin op schoot en dat vond ie super leuk,,,en keek mij steeds aan.
Help!!!!
X
Daarom: relatie met een jongere meidquote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef wise het volgende:
Kijk daar begint het al.
Vriendinnetje heeft zo'n koter, en dan wil menig vrouw er ook 1. EN omdat het leuk lijkt is al helemaal!!!
9 op de 10 mannen hoeven zo;n kind helemaal niet. En al helemaal niet als ze in de bloei van hun leven zijn. Lees 18 tot 28,
Meiden van 20 die schreeuwen om een kind.
Moet je niet iets opbouwen van geld en een carrière? Of mag de man dat doen om je te onderhouden.
Ik geef je vriend groot gelijk.
Nouja, het is op zich wel zo dat tienerzwangerschappen op vmbo's meer voorkomen dan op vwo's en dat hoger opgeleiden gewoon meer problemen zien en veel meer het zekere voor het onzekere willen nemen. Speelt wel mee in de stereotypenbeeldvormingquote:Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef Troel het volgende:
Zeker uit onzin hierheen geschopt ofzo? Wat een stomme opmerkingen allemaal
(Nouja, niet allemaal, sommige zijn wel degelijk zinnig)
Ze zijn niet allemaal even sympathiek geformuleerd, maar ik ben het eigenlijk wel volledig eens met de strekking.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef Troel het volgende:
Zeker uit onzin hierheen geschopt ofzo? Wat een stomme opmerkingen allemaal
(Nouja, niet allemaal, sommige zijn wel degelijk zinnig)
Vriend erin luizen en stiekem zwanger worden?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal even sympathiek geformuleerd, maar ik ben het eigenlijk wel volledig eens met de strekking.
Lees het sarcasme in die postsquote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Vriend erin luizen en stiekem zwanger worden?
Fuck, ik hoop wel dat TS sarcasme snapt, da'lijk hebben we haar nog op ideeën gebrachtquote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Begrijpend lezen betekent hier dat je ook het forum een beetje moet kennenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Strak plan! Zeg effe wanneer TS op tv komtquote:Op maandag 11 mei 2009 16:14 schreef Sjeen het volgende:
Misschien kan TS eens mee doen aan Baby te huur
Ik ben het met je eens hoor, maar dat kan op zoveel verschillende manieren gebracht wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Lees het sarcasme in die posts
Nee, gebaseerd op de OP denk ik dat TS er goed aan doet eerst zelfs iets volwassener te worden, alvorens aan zoiets definitiefs als een kind te beginnen...
No offense: maar had je toen een vaste baan en vaste relatie?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:46 schreef samsuus het volgende:
Wat een reacties allemaal.....
Ik heb verder geen tips voor TS, je moe het beide willen, je vriend is er dus niet aan toe. Niet pushen.
Overigens kreeg ik op mn 18e al de eerste ben nu 24 en bezig om zwanger te raken van de derde. Ik was er gewoon al aan toe, heb nergens spijt van en een super leuk leven.
Ja TS, wat meer achtergrondinfo zou wel kunnen zorgen voor gerichtere antwoorden..quote:Op maandag 11 mei 2009 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Dat het niet samen kan met een hond is natuurlijk grote onzin.
Maar waarom wacht je niet nog een paar jaar? Dan heb jij tijd om te sparen zodat jullie financieel ruimer zitten, want een kind is niet goedkoop.
En heb(ben) jij/jullie je school wel af?
En wat wil je gaan doen als het kindje er is? Zelf thuis blijven? Of ga je (door) werken? En waar laat je jullie kind dan? Heb je daar al over nagedacht?
Ik ben getrouwd en had toen een vaste baan ja, opgezegd omdat ik thuis wilde blijven bij mijn kind. Toen de oudste naar school ging heb ik weer buitenshuis gewerkt en toen de jongste kwam ben ik als gastouder gaan werken.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
No offense: maar had je toen een vaste baan en vaste relatie?
Hoe kan je in godsnaam spijt hebben van een kind? Dat kan niet maar of het verstandig was toen der tijd is wat anders. En je argument "ik was er aan toe" vind ik niet echt sterk. Je wou een kind omdat het leuk leek net zoals TS.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:46 schreef samsuus het volgende:
Wat een reacties allemaal.....
Ik heb verder geen tips voor TS, je moe het beide willen, je vriend is er dus niet aan toe. Niet pushen.
Overigens kreeg ik op mn 18e al de eerste ben nu 24 en bezig om zwanger te raken van de derde. Ik was er gewoon al aan toe, heb nergens spijt van en een super leuk leven.
Ik denk dat je prima spijt kan hebben van een kind. Als je ziet wat je er allemaal voor moet inleveren.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:13 schreef Hardrebel het volgende:
Hoe kan je in godsnaam spijt hebben van een kind? Dat kan niet maar of het verstandig was toen der tijd is wat anders. En je argument "ik was er aan toe" vind ik niet echt sterk. Je wou een kind omdat het leuk leek net zoals TS.
Niet alle gevallenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:38 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ik denk dat je prima spijt kan hebben van een kind. Als je ziet wat je er allemaal voor moet inleveren.
Nu vind ik dat je er meer voor terugkrijgt dan je inlevert. Maar niet iedereen ziet het zo
En iemand van 30 neemt ook een kind omdat het idee er is dat het een toevoeging is aan het leven.
Dus ik denk dat de reden "er aan toe zijn" prima is.
Je moet het alleen waar kunnen maken, de verzorging etc van het kind.
En ik denk dat in de meeste gevallen dat iemand van 20 die mogelijkheden minder heeft.
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
Nou Rockabella, ik vind je wel streng hoor! Sommigen kleden hun mening minder soepel in, maar maken wel een punt of starten een discussie op. Komt het omdat het OUD is? In R&P zie ik vaak dergelijke reacties en die mogen gewoon blijven staan.. Ik snap je punt wel, maar het is wat rigoreus naar mijn mening..
En dat is nou net een van de problemenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:04 schreef RockabeIIa het volgende:
er continu gehamerd wordt op de leeftijd van TS. Dat ziet ze zelf niet als een probleem
Denk jij dat het financieel kan en waarom?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Daantje323 het volgende:
Hallo,
Eerst zei hij altijd van wel maar we wonen nu een aantal maanden thuis en is hij van gedachten veranderd.
Maar toch wil hij het niet....wat moet ik hier nu aan doen....??? ik wil wel graag een kindje....
Gistere zat hij met het babytje van me vriendin op schoot en dat vond ie super leuk,,,en keek mij steeds aan.
Help!!!!
X
Ja, euh... Ik was 20 toen ik zwanger raakte en mij is het allemaal príma af gegaan hoor. Vroeger was het doodnormaal om op jonge leeftijd een gezinnetje te hebben of was dat toen ook allemaal zwakzinnig? Dan waren je voorouders allemaal sociaal zwak...quote:Op maandag 11 mei 2009 15:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ok, 20, en dan al kinderen. Sociaal zwak dus. Mooi hoor, maar niet van mijn belastingcenten.
Vroeger volgde je ook geen opleiding en kon je op die leeftijd zelfvoorzienend zijn. Dat is niet meer zo. Om die reden zijn het in de regel ook alleen de asocialen of de vrouwen met een veel oudere/vermogende man die op die leeftijd kinderen (kunnen) krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, euh... Ik was 20 toen ik zwanger raakte en mij is het allemaal príma af gegaan hoor. Vroeger was het doodnormaal om op jonge leeftijd een gezinnetje te hebben of was dat toen ook allemaal zwakzinnig? Dan waren je voorouders allemaal sociaal zwak...
Is daar iets op tegen?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Vroeger volgde je ook geen opleiding en kon je op die leeftijd zelfvoorzienend zijn. Dat is niet meer zo. Om die reden zijn het in de regel ook alleen de asocialen of de vrouwen met een veel oudere/vermogende man die op die leeftijd kinderen (kunnen) krijgen.
Nou nee hoor. Maar dit betreft wel een minderheid.quote:
Deze mensen hebben het niet moeilijk, deze mensen maken een verkeerde keuze. Anderen daar voor laten opdraaien is pas asociaal. Eigen verantwoordelijkheid enzo/quote:Maargoed, als je zo bezorgd bent om je geld en geen belasting wilt betalen om voor je medemens te zorgen. Emigreer dan lekker naar een land waar ze niet voor je zorgen als je het moeilijk hebt. Over asociaal gesproken
3 is helemaal geen keuze, dat doe je toch niet ?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef MamsX het volgende:
Wil hij niet dan heb je imho een paar keuzes.
1. niets doen, en hopen op een ja in de toekomst.
2. Relatie stopzetten als je zeker wilt weten dat het een ja is en hij die niet kan geven
3. niet luisteren naar hem en vals spelen.
ik vind de enige juiste keuzes 1 of 2
Oh okee. Toevallig val ik eronder. We schelen ongeveer zeven jaar. Maargoed, we werken nu allebei parttime. Gaat goed zo.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Maar dit betreft wel een minderheid.
Mja, misschien. Maar wie zegt dat ze er over tien jaar wel/ meer aan toe zijn? En soms ( lees: sóms ) is het echt per ongeluk. Dan vind ik het dus prima dat er een vangnet is.quote:[..]
Deze mensen hebben het niet moeilijk, deze mensen maken een verkeerde keuze. Anderen daar voor laten opdraaien is pas asociaal. Eigen verantwoordelijkheid enzo/
Whahaha jij hebt overduidleijk geen kinderen!! "omdat het leuk leek" echt een reden om een kind op de wereld te zetten :Squote:Op maandag 11 mei 2009 18:13 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam spijt hebben van een kind? Dat kan niet maar of het verstandig was toen der tijd is wat anders. En je argument "ik was er aan toe" vind ik niet echt sterk. Je wou een kind omdat het leuk leek net zoals TS.
Ik neem internet altijd heel serieus.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:43 schreef MamsX het volgende:
Denk je dat ik 3 als een serieuze keuze er bij neer zet?
En toch zijn er heus wel vrouwen die zo iets zullen doen!
Zie je. Mja, ik merk wel dat ik soms raar wordt aangekeken omdat ik 'nu al' een kind heb. We zijn gelukkig zo. Jij, ik, die anderen..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Ticootje het volgende:
paradijsvogeltje, je bent niet de enige met een oudere man hoor. Ik scheel ook behoorlijk met mijn man en ik ken nog wel wat OUDers die ook wat meer jaren schelen met hun partner. Zo vreemd is het inderdaad niet.
en wacht MINSTENS 10 jaar.quote:
idd en dan binnen no-time trouwen en kinderen maken en dan over 6 jaar lekker scheiden. Mooiquote:Op maandag 11 mei 2009 23:02 schreef Scorpie het volgende:
Zoek een vent die wel vader wil worden.
Ben dit nou een paar keer tegen gekomen in dit topic over ''redenen'', maar wat zijn volgens jullie dan goeie en geoorloofde redenen om een kind te nemen? Waarom moet je redenen hebben? Sommige mensen willen een kind, sommige mensen willen het nog niet. Ik wil ook kinderen, maar nu nog niet, want; ik ben er nog niet aan toe. En waarom niet? Omdat ik nog studeer, omdat mijn vriend nog studeerd, omdat we nog niet eens samenwonen, omdat we het ons nog niet zouden kunnen veroorloven, enz enz.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:00 schreef marcel-o het volgende:
@ TS
Ik zou me eerst eens af gaan vragen wat de precieze redenen zijn dat je een kind wilt.
"ik wil het graag"
"een goede vriendin heeft er een, zoow lief"
"ik ben er aan toe"
vind ik gewoon geen goede redenen.
Als je goede redenen met woorden kan benoemen en t financieel mogelijk is, zou k er eens over na gaan denken.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef marcel-o het volgende:
20 is erg jongdan ga je voor elk weekend en paar doordeweekse dagen oppas regelenomdat je zo graag moet feesten.
Ik heb de indruk dat er veel vrouwen zijn die een kind als een soort veredelde pop zien. Kinderen brengen heel veel verplichtingen en verantwoordelijkheden met zich mee. Ze kosten ook een godsvermogen aan geld, 100.000 euro tot de 18de jaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef wise het volgende:
Kijk daar begint het al.
Vriendinnetje heeft zo'n koter, en dan wil menig vrouw er ook 1. EN omdat het leuk lijkt is al helemaal!!!
9 op de 10 mannen hoeven zo;n kind helemaal niet. En al helemaal niet als ze in de bloei van hun leven zijn. Lees 18 tot 28,
Meiden van 20 die schreeuwen om een kind.
Moet je niet iets opbouwen van geld en een carrière? Of mag de man dat doen om je te onderhouden.
Ik geef je vriend groot gelijk.
Klopt, en als je als man zijnde je vrouwtje 19 of 20 is en dan al kinderen wil!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat er veel vrouwen zijn die een kind als een soort veredelde pop zien. Kinderen brengen heel veel verplichtingen en verantwoordelijkheden met zich mee. Ze kosten ook een godsvermogen aan geld, 100.000 euro tot de 18de jaar.
Dus als je echt kinderen wilt, begin er dan nu al voor te sparen ipv je geld uit te geven met shoppen.
Kinderen nemen is een egoïstische daad op zich.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:28 schreef Hardrebel het volgende:
je WILT een kind omdat het je leuk lijkt?
Wat een motivatie om een kind te krijgen zeg![]()
Of beter gezegd, ze willen graag dat manlief de centen gaat verdienen zodat mama lekker huismoeder kan zijn en met het plebs ( de babies in dit geval ) kan spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:18 schreef THEFXR het volgende:
ik krijg altijd een rotgevoel als een vrouw zegt, dat ze kinderen willen.
Ze moeten eigenlijk zeggen, ik wil een gezin!
Het komt wel cru over, maar er zit een kern van waarheid, ik draai de zaken vaker om.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Of beter gezegd, ze willen graag dat manlief de centen gaat verdienen zodat mama lekker huismoeder kan zijn en met het plebs ( de babies in dit geval ) kan spelen.
Uiteraard schets ik hier nogal een eenzijdige situatie, me dunkt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:11 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Kinderen nemen is een egoïstische daad op zich.
ja leuk, laat r opdringerig doen, goed voor de relatiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:44 schreef boyv het volgende:
Kijk je kan het ook subtiel aanpakken en de pil een tijd niet slikken. Vervolgens na de verloop van de tijd waarin abortus nog is toegestaan doe je 'zomaar' even een zwangerschapstest en laat je het aan je vriend zien, kan alleen maar goed aflopen!
eigenlijk snij je daar een heel goed onderwerp aan, want inderdaad zal ze naar alle waarschijnlijkheid niet in aanmerking komen voor een adoptie, maar als ze zwanger zou willen worden terwijl dat niet onder geschikte omstandigheden is en terwijl de partner dat absoluut niet wil en zo ongeveer alle alarmbellen af zouden moeten gaan dan kan dat wel zomaar, toch wel raar eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:04 schreef marcel-o het volgende:
Als TS graag een kind wilt, kan ze ook adopteren.
maargoed dat is niet haar eigen kindwant ja, wie wilt er nou een kind van n ander, ookal heeft die niks te eten ivm al te veel mensen .
vraag me af of een 20 jarig mokkeltje toestemming krijgt
Alsof haar vriend dáárop zit te wachten!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:04 schreef marcel-o het volgende:
maargoed dat is niet haar eigen kindwant ja, wie wilt er nou een kind van n ander, ookal heeft die niks te eten ivm al te veel mensen .
Dat dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:37 schreef wijsneus het volgende:
Whatever the reason, een kind nemen is een beslissing die je SAMEN neemt. Als hij niet wil, dien je dat te respecteren -of- je moet je gaan afvragen of 'een kindje willen' je relatie waard is.
Verder persoonlijk: alleen al het feit dat ik je dit hier moet uitleggen zegt mij al dat je met je twintigste levensjaar absoluut niet klaar bent voor een kind.
Oh, die komt binnenkort wel terug met een topic:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef Luxuria het volgende:
Waarom reageren jullie nog? TS komt toch niet meer terug.
Ze heeft niet meer ingelogd sinds ze het topic geopent heeft
-edit-quote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Daantje323 het volgende:
Hallo,
Help!!!!
X
TS is waarschijnlijk teruggerend naar het Viva of Yes forum waar ze wel begrepen wordt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef Luxuria het volgende:
Waarom reageren jullie nog? TS komt toch niet meer terug.
Ze heeft niet meer ingelogd sinds ze het topic geopent heeft
waarom neem je anders in hemelsnaam een kind?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:28 schreef Hardrebel het volgende:
je WILT een kind omdat het je leuk lijkt?
Wat een motivatie om een kind te krijgen zeg![]()
je neemt geen kinderen, je krijgt kinderen, godswil.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:45 schreef Kornovichvb het volgende:
[..]
waarom neem je anders in hemelsnaam een kind?
Dit is sarcastisch bedoeld, hoop ik.quote:je neemt geen kinderen, je krijgt kinderen, godswil.
Misschien kan ze het topic niet meer vinden?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:27 schreef bluuf het volgende:
Dit topic had potentie.... totdat bleek dat dit weereens zo'n topic is waarin de TS niet meer reageert na het plaatsen van de OP.
Post dan niet als je toch niet van plan bent om te reageren als de antwoorden die je krijgt je niet bevallen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, die komt binnenkort wel terug met een topic:
Ik heb expres mijn pil niet geslikt, nu ben ik zwanger en is mijn vriend weg.
Als het nemen zou zijn, dan zou het zo moeten zijn dat je beslist "ik wil een kind" en 9 maanden later is het er. Dat is helaas niet zo, dus je beslist wellicht dat je kinderen WILT, maar het is maar de vraag of je ze zult KRIJGEN. Als je kinderen NEEMT, dan ben je een pedo en hoor je in het gevang.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch bedoeld, hoop ik.
kinderen kan je niet krijgen. Er zijn nog altijd 2 mensen voor nodig voor het verwekken. dit wordt "bewust" gedaan. dus nemen.
Die dingen ontstaan niet spontaan![]()
er wordt onnodig flink geknipt hier![]()
whehe bijdehandquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Als het nemen zou zijn, dan zou het zo moeten zijn dat je beslist "ik wil een kind" en 9 maanden later is het er. Dat is helaas niet zo, dus je beslist wellicht dat je kinderen WILT, maar het is maar de vraag of je ze zult KRIJGEN. Als je kinderen NEEMT, dan ben je een pedo en hoor je in het gevang.
aldus Van Dalequote:krij·gen 4 ontvangen: een cadeau ~
Ga eens terug naar het topic dat hier wel voor bedoeld isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Als het nemen zou zijn, dan zou het zo moeten zijn dat je beslist "ik wil een kind" en 9 maanden later is het er. Dat is helaas niet zo, dus je beslist wellicht dat je kinderen WILT, maar het is maar de vraag of je ze zult KRIJGEN. Als je kinderen NEEMT, dan ben je een pedo en hoor je in het gevang.
't Is een relkloon, helder licht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:27 schreef bluuf het volgende:
Dit topic had potentie.... totdat bleek dat dit weereens zo'n topic is waarin de TS niet meer reageert na het plaatsen van de OP.
Post dan niet als je toch niet van plan bent om te reageren als de antwoorden die je krijgt je niet bevallen.
Wat studeer je danquote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
(...) Ik wil ook kinderen, maar nu nog niet, want; ik ben er nog niet aan toe. En waarom niet? Omdat ik nog studeer, omdat mijn vriend nog studeerd, omdat we nog niet eens samenwonen, omdat we het ons nog niet zouden kunnen veroorloven, enz enz.
Wat ik hiermee wil zeggen is, dat je om verschillende redenen er nog niet aan toe kan zijn. Als TS aangeeft er wél aan toe te zijn, (...) waarom zou dit dan geen goede reden zijn?
Een kind willen en een kind nemen (ja nemen, niet krijgen) zijn 2 verschillende dingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:45 schreef Kornovichvb het volgende:
[..]
waarom neem je anders in hemelsnaam een kind?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:04 schreef marcel-o het volgende:
Dat dus, en dat is imho echt het understatement van de eeuw.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:09 schreef WRH het volgende:
[..]
eigenlijk snij je daar een heel goed onderwerp aan, want inderdaad zal ze naar alle waarschijnlijkheid niet in aanmerking komen voor een adoptie, maar als ze zwanger zou willen worden terwijl dat niet onder geschikte omstandigheden is en terwijl de partner dat absoluut niet wil en zo ongeveer alle alarmbellen af zouden moeten gaan dan kan dat wel zomaar, toch wel raar eigenlijk.
Ik zag jou naam, El chica dél fuego? makes no sense!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:56 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat dus, en dat is imho echt het understatement van de eeuw.
Eigenlijk zouden mensen als TS.. of voor mijn part iedereen, wat mij betreft verplicht gesteriliseerd moeten worden, tot ze kunnen bewijzen dat ze genoeg middelen hebben om een kind te kunnen krijgen en onderhouden etc![]()
Als mensen ergens over vallen in mijn naam is het de 'el' die niet vrouwelijk is maar mannelijk en dus niet congrueert met chica.*quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik zag jou naam, El chica dél fuego? makes no sense!
Nou del impliceert dat je nu in brand staatquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Als mensen ergens over vallen in mijn naam is het de 'el' die niet vrouwelijk is maar mannelijk en dus niet congrueert met chica.*
Wat is er met 'del' ?
* waar ik overigens een prima verklaring/reden voor heb, maar die zal ik hier niet uit de doeken doen.
En een spreekwoordelijke betekenis daarvan is uberhaupt niet mogelijk?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nou del impliceert dat je nu in brand staat
ja je bedoelt zeg maar 'girl on fire' / die uitdrukking?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
En een spreekwoordelijke betekenis daarvan is uberhaupt niet mogelijk?
Heeft mijn advies toch nog nut gehad. Lekker alimentatie vangen en aan de hero gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, die komt binnenkort wel terug met een topic:
Ik heb expres mijn pil niet geslikt, nu ben ik zwanger en is mijn vriend weg.
Gewoon een kuttopic en een hoax.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:01 schreef LintuxCx het volgende:
Laatste bezoek: 3 dagen, 2 uur geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Stoppen maar, mensen. TS is al lang afgehaakt omdat ze niet de reacties kreeg waar ze op hoopte.Waarschijnlijk is ze al gestopt met de pil en is ze over een klein jaar alleenstaand moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Je weet dat een sterilisatie, zeker bij een vrouw, in principe onomkeerbaar is hè?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:56 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat dus, en dat is imho echt het understatement van de eeuw.
Eigenlijk zouden mensen als TS.. of voor mijn part iedereen, wat mij betreft verplicht gesteriliseerd moeten worden, tot ze kunnen bewijzen dat ze genoeg middelen hebben om een kind te kunnen krijgen en onderhouden etc![]()
Inderdaad, beter is het om alle vrouwen verplicht maandelijks in de buik te schoppen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je weet dat een sterilisatie, zeker bij een vrouw, in principe onomkeerbaar is hè?
Dat is ook de reden dat het verdomt lastig is om op jonge leeftijd die operatie vrijwillig te ondergaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |