Dat dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:37 schreef wijsneus het volgende:
Whatever the reason, een kind nemen is een beslissing die je SAMEN neemt. Als hij niet wil, dien je dat te respecteren -of- je moet je gaan afvragen of 'een kindje willen' je relatie waard is.
Verder persoonlijk: alleen al het feit dat ik je dit hier moet uitleggen zegt mij al dat je met je twintigste levensjaar absoluut niet klaar bent voor een kind.
Oh, die komt binnenkort wel terug met een topic:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef Luxuria het volgende:
Waarom reageren jullie nog? TS komt toch niet meer terug.
Ze heeft niet meer ingelogd sinds ze het topic geopent heeft
-edit-quote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Daantje323 het volgende:
Hallo,
Ik ben 20 jaar en heb bijna 4 jaar een relatie.
Ik wil graag een kindje maar hij de eerste 5 jaar niet.
Eerst zei hij altijd van wel maar we wonen nu een aantal maanden thuis en is hij van gedachten veranderd.
De ene keer zegt hij het kan niet samen met de hond, dan kan het niet financieel...en noem maar op.
Ik heb al aangegeven dat als je het echt wilt dat het altijd wel goed komt.
Maar toch wil hij het niet....wat moet ik hier nu aan doen....??? ik wil wel graag een kindje....
Gistere zat hij met het babytje van me vriendin op schoot en dat vond ie super leuk,,,en keek mij steeds aan.
Help!!!!
X
TS is waarschijnlijk teruggerend naar het Viva of Yes forum waar ze wel begrepen wordt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef Luxuria het volgende:
Waarom reageren jullie nog? TS komt toch niet meer terug.
Ze heeft niet meer ingelogd sinds ze het topic geopent heeft
waarom neem je anders in hemelsnaam een kind?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:28 schreef Hardrebel het volgende:
je WILT een kind omdat het je leuk lijkt?
Wat een motivatie om een kind te krijgen zeg![]()
je neemt geen kinderen, je krijgt kinderen, godswil.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:45 schreef Kornovichvb het volgende:
[..]
waarom neem je anders in hemelsnaam een kind?
Dit is sarcastisch bedoeld, hoop ik.quote:je neemt geen kinderen, je krijgt kinderen, godswil.
Misschien kan ze het topic niet meer vinden?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:27 schreef bluuf het volgende:
Dit topic had potentie.... totdat bleek dat dit weereens zo'n topic is waarin de TS niet meer reageert na het plaatsen van de OP.
Post dan niet als je toch niet van plan bent om te reageren als de antwoorden die je krijgt je niet bevallen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, die komt binnenkort wel terug met een topic:
Ik heb expres mijn pil niet geslikt, nu ben ik zwanger en is mijn vriend weg.
Als het nemen zou zijn, dan zou het zo moeten zijn dat je beslist "ik wil een kind" en 9 maanden later is het er. Dat is helaas niet zo, dus je beslist wellicht dat je kinderen WILT, maar het is maar de vraag of je ze zult KRIJGEN. Als je kinderen NEEMT, dan ben je een pedo en hoor je in het gevang.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch bedoeld, hoop ik.
kinderen kan je niet krijgen. Er zijn nog altijd 2 mensen voor nodig voor het verwekken. dit wordt "bewust" gedaan. dus nemen.
Die dingen ontstaan niet spontaan![]()
er wordt onnodig flink geknipt hier![]()
whehe bijdehandquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Als het nemen zou zijn, dan zou het zo moeten zijn dat je beslist "ik wil een kind" en 9 maanden later is het er. Dat is helaas niet zo, dus je beslist wellicht dat je kinderen WILT, maar het is maar de vraag of je ze zult KRIJGEN. Als je kinderen NEEMT, dan ben je een pedo en hoor je in het gevang.
aldus Van Dalequote:krij·gen 4 ontvangen: een cadeau ~
Ga eens terug naar het topic dat hier wel voor bedoeld isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Als het nemen zou zijn, dan zou het zo moeten zijn dat je beslist "ik wil een kind" en 9 maanden later is het er. Dat is helaas niet zo, dus je beslist wellicht dat je kinderen WILT, maar het is maar de vraag of je ze zult KRIJGEN. Als je kinderen NEEMT, dan ben je een pedo en hoor je in het gevang.
't Is een relkloon, helder licht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:27 schreef bluuf het volgende:
Dit topic had potentie.... totdat bleek dat dit weereens zo'n topic is waarin de TS niet meer reageert na het plaatsen van de OP.
Post dan niet als je toch niet van plan bent om te reageren als de antwoorden die je krijgt je niet bevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |