Daarvoor woonden jullie in een hotel?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Daantje323 het volgende:
we wonen nu een aantal maanden thuis
Adopteer er 1.quote:ik wil wel graag een kindje....
Dat dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:28 schreef Shivo het volgende:
Mensen die 'kindje' en 'babytje' schrijven zouden niet aan kinderen moeten beginnen; die realizeren zich niet wat de consequenties van kinderen zijn.
Eensch maar dan wel realiseren graag.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:28 schreef Shivo het volgende:
Mensen die 'kindje' en 'babytje' schrijven zouden niet aan kinderen moeten beginnen; die realizeren zich niet wat de consequenties van kinderen zijn.
ah toch nog iemand met gezond helder verstandquote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Daantje323 het volgende:
De ene keer zegt hij het kan niet samen met de hond, dan kan het niet financieel...en noem maar op.
Wat je moet doen?? In wodansnaam, waar denk jij mee bezig te zijn? Dit is typisch een van die dingen die je allebei moet wilen; zo niet, geen kind.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Daantje323 het volgende:
Hallo,
Ik ben 20 jaar en heb bijna 4 jaar een relatie.
Ik wil graag een kindje maar hij de eerste 5 jaar niet.
Eerst zei hij altijd van wel maar we wonen nu een aantal maanden thuis en is hij van gedachten veranderd.
De ene keer zegt hij het kan niet samen met de hond, dan kan het niet financieel...en noem maar op.
Ik heb al aangegeven dat als je het echt wilt dat het altijd wel goed komt.
Maar toch wil hij het niet....wat moet ik hier nu aan doen....??? ik wil wel graag een kindje....
Gistere zat hij met het babytje van me vriendin op schoot en dat vond ie super leuk,,,en keek mij steeds aan.
Help!!!!
X
Daarom: relatie met een jongere meidquote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef wise het volgende:
Kijk daar begint het al.
Vriendinnetje heeft zo'n koter, en dan wil menig vrouw er ook 1. EN omdat het leuk lijkt is al helemaal!!!
9 op de 10 mannen hoeven zo;n kind helemaal niet. En al helemaal niet als ze in de bloei van hun leven zijn. Lees 18 tot 28,
Meiden van 20 die schreeuwen om een kind.
Moet je niet iets opbouwen van geld en een carrière? Of mag de man dat doen om je te onderhouden.
Ik geef je vriend groot gelijk.
Nouja, het is op zich wel zo dat tienerzwangerschappen op vmbo's meer voorkomen dan op vwo's en dat hoger opgeleiden gewoon meer problemen zien en veel meer het zekere voor het onzekere willen nemen. Speelt wel mee in de stereotypenbeeldvormingquote:Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef Troel het volgende:
Zeker uit onzin hierheen geschopt ofzo? Wat een stomme opmerkingen allemaal
(Nouja, niet allemaal, sommige zijn wel degelijk zinnig)
Ze zijn niet allemaal even sympathiek geformuleerd, maar ik ben het eigenlijk wel volledig eens met de strekking.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef Troel het volgende:
Zeker uit onzin hierheen geschopt ofzo? Wat een stomme opmerkingen allemaal
(Nouja, niet allemaal, sommige zijn wel degelijk zinnig)
Vriend erin luizen en stiekem zwanger worden?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal even sympathiek geformuleerd, maar ik ben het eigenlijk wel volledig eens met de strekking.
Lees het sarcasme in die postsquote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Vriend erin luizen en stiekem zwanger worden?
Fuck, ik hoop wel dat TS sarcasme snapt, da'lijk hebben we haar nog op ideeën gebrachtquote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Begrijpend lezen betekent hier dat je ook het forum een beetje moet kennenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Strak plan! Zeg effe wanneer TS op tv komtquote:Op maandag 11 mei 2009 16:14 schreef Sjeen het volgende:
Misschien kan TS eens mee doen aan Baby te huur
Ik ben het met je eens hoor, maar dat kan op zoveel verschillende manieren gebracht wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Lees het sarcasme in die posts
Nee, gebaseerd op de OP denk ik dat TS er goed aan doet eerst zelfs iets volwassener te worden, alvorens aan zoiets definitiefs als een kind te beginnen...
No offense: maar had je toen een vaste baan en vaste relatie?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:46 schreef samsuus het volgende:
Wat een reacties allemaal.....
Ik heb verder geen tips voor TS, je moe het beide willen, je vriend is er dus niet aan toe. Niet pushen.
Overigens kreeg ik op mn 18e al de eerste ben nu 24 en bezig om zwanger te raken van de derde. Ik was er gewoon al aan toe, heb nergens spijt van en een super leuk leven.
Ja TS, wat meer achtergrondinfo zou wel kunnen zorgen voor gerichtere antwoorden..quote:Op maandag 11 mei 2009 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Dat het niet samen kan met een hond is natuurlijk grote onzin.
Maar waarom wacht je niet nog een paar jaar? Dan heb jij tijd om te sparen zodat jullie financieel ruimer zitten, want een kind is niet goedkoop.
En heb(ben) jij/jullie je school wel af?
En wat wil je gaan doen als het kindje er is? Zelf thuis blijven? Of ga je (door) werken? En waar laat je jullie kind dan? Heb je daar al over nagedacht?
Ik ben getrouwd en had toen een vaste baan ja, opgezegd omdat ik thuis wilde blijven bij mijn kind. Toen de oudste naar school ging heb ik weer buitenshuis gewerkt en toen de jongste kwam ben ik als gastouder gaan werken.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
No offense: maar had je toen een vaste baan en vaste relatie?
Hoe kan je in godsnaam spijt hebben van een kind? Dat kan niet maar of het verstandig was toen der tijd is wat anders. En je argument "ik was er aan toe" vind ik niet echt sterk. Je wou een kind omdat het leuk leek net zoals TS.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:46 schreef samsuus het volgende:
Wat een reacties allemaal.....
Ik heb verder geen tips voor TS, je moe het beide willen, je vriend is er dus niet aan toe. Niet pushen.
Overigens kreeg ik op mn 18e al de eerste ben nu 24 en bezig om zwanger te raken van de derde. Ik was er gewoon al aan toe, heb nergens spijt van en een super leuk leven.
Ik denk dat je prima spijt kan hebben van een kind. Als je ziet wat je er allemaal voor moet inleveren.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:13 schreef Hardrebel het volgende:
Hoe kan je in godsnaam spijt hebben van een kind? Dat kan niet maar of het verstandig was toen der tijd is wat anders. En je argument "ik was er aan toe" vind ik niet echt sterk. Je wou een kind omdat het leuk leek net zoals TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |