quote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef marcel-o het volgende:
20 is erg jongdan ga je voor elk weekend en paar doordeweekse dagen oppas regelenomdat je zo graag moet feesten.
Ik heb de indruk dat er veel vrouwen zijn die een kind als een soort veredelde pop zien. Kinderen brengen heel veel verplichtingen en verantwoordelijkheden met zich mee. Ze kosten ook een godsvermogen aan geld, 100.000 euro tot de 18de jaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef wise het volgende:
Kijk daar begint het al.
Vriendinnetje heeft zo'n koter, en dan wil menig vrouw er ook 1. EN omdat het leuk lijkt is al helemaal!!!
9 op de 10 mannen hoeven zo;n kind helemaal niet. En al helemaal niet als ze in de bloei van hun leven zijn. Lees 18 tot 28,
Meiden van 20 die schreeuwen om een kind.
Moet je niet iets opbouwen van geld en een carrière? Of mag de man dat doen om je te onderhouden.
Ik geef je vriend groot gelijk.
Klopt, en als je als man zijnde je vrouwtje 19 of 20 is en dan al kinderen wil!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat er veel vrouwen zijn die een kind als een soort veredelde pop zien. Kinderen brengen heel veel verplichtingen en verantwoordelijkheden met zich mee. Ze kosten ook een godsvermogen aan geld, 100.000 euro tot de 18de jaar.
Dus als je echt kinderen wilt, begin er dan nu al voor te sparen ipv je geld uit te geven met shoppen.
Kinderen nemen is een egoïstische daad op zich.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:28 schreef Hardrebel het volgende:
je WILT een kind omdat het je leuk lijkt?
Wat een motivatie om een kind te krijgen zeg![]()
Of beter gezegd, ze willen graag dat manlief de centen gaat verdienen zodat mama lekker huismoeder kan zijn en met het plebs ( de babies in dit geval ) kan spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:18 schreef THEFXR het volgende:
ik krijg altijd een rotgevoel als een vrouw zegt, dat ze kinderen willen.
Ze moeten eigenlijk zeggen, ik wil een gezin!
Het komt wel cru over, maar er zit een kern van waarheid, ik draai de zaken vaker om.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Of beter gezegd, ze willen graag dat manlief de centen gaat verdienen zodat mama lekker huismoeder kan zijn en met het plebs ( de babies in dit geval ) kan spelen.
Uiteraard schets ik hier nogal een eenzijdige situatie, me dunkt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:11 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Kinderen nemen is een egoïstische daad op zich.
ja leuk, laat r opdringerig doen, goed voor de relatiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:44 schreef boyv het volgende:
Kijk je kan het ook subtiel aanpakken en de pil een tijd niet slikken. Vervolgens na de verloop van de tijd waarin abortus nog is toegestaan doe je 'zomaar' even een zwangerschapstest en laat je het aan je vriend zien, kan alleen maar goed aflopen!
eigenlijk snij je daar een heel goed onderwerp aan, want inderdaad zal ze naar alle waarschijnlijkheid niet in aanmerking komen voor een adoptie, maar als ze zwanger zou willen worden terwijl dat niet onder geschikte omstandigheden is en terwijl de partner dat absoluut niet wil en zo ongeveer alle alarmbellen af zouden moeten gaan dan kan dat wel zomaar, toch wel raar eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:04 schreef marcel-o het volgende:
Als TS graag een kind wilt, kan ze ook adopteren.
maargoed dat is niet haar eigen kindwant ja, wie wilt er nou een kind van n ander, ookal heeft die niks te eten ivm al te veel mensen .
vraag me af of een 20 jarig mokkeltje toestemming krijgt
Alsof haar vriend dáárop zit te wachten!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:04 schreef marcel-o het volgende:
Als TS graag een kind wilt, kan ze ook adopteren.
maargoed dat is niet haar eigen kindwant ja, wie wilt er nou een kind van n ander, ookal heeft die niks te eten ivm al te veel mensen .
vraag me af of een 20 jarig mokkeltje toestemming krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |