Goed ingetogen gesproken vond ik het ja.... he shit ben ik zelfs nog positief over je ook.quote:
Vooral dat je zomaar kunt opgeven. Het kost je hooguit de eer. Maar verder geen consequenties als het verliezen van een borg oid. B en B hebben daar niets voor ingebouwd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
blijf het zeggen.... 1 ruimte is killing imo
1 ruimte is helemaal niet zo killing als de horizon altijd in zicht is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
blijf het zeggen.... 1 ruimte is killing imo
En de prijzenpot is natuurlijk niet van een niveau dat de hebberigheid van de mens heel erg triggeredquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Vooral dat je zomaar kunt opgeven. Het kost je hooguit de eer. Maar verder geen consequenties als het verliezen van een borg oid. B en B hebben daar niets voor ingebouwd.
Ik kan me nog herinneren dat jouw vader (Theo geloof ik) zei dat je heimwee over is zodra je weer thuis bent. Vond ik wel een hele ware uitspraak, simpel maar waar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heimwee is een rare emotie, sommige mensen hebben het nooit, sommige mensen s middags na de lunch al
Nee, dat is veel te rustig voor Danny... Als er nou wat meer gevloek en getier te horen was, okquote:
Ik denk dat die heel verstandig in zijn eigen bedje ligt te knorren.....quote:
Nee ook dat. Ik zou eigenlijk wel een tussenstandje willen waar de totale prijzen pot nu op staat inclusief credits. Alles is toch open? Dus een tellertje op de site zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:46 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En de prijzenpot is natuurlijk niet van een niveau dat de hebberigheid van de mens heel erg triggered
Kun je toch redelijk goed zien/uitrekenen in die statistieken van mij? Die Polls brengen niet zoveel op volgens mij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee ook dat. Ik zou eigenlijk wel een tussenstandje willen waar de totale prijzen pot nu op staat inclusief credits. Alles is toch open? Dus een tellertje op de site zou wel leuk zijn.
Nog altijd de dramaqueenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat die heel verstandig in zijn eigen bedje ligt te knorren.....
wat ik nu trouwens ook ga doen want een reactie op mijn bericht zal ik wel niet krijgen![]()
Nee, die wilde eerst naast Renate liggenquote:
Neequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
wat ik nu trouwens ook ga doen want een reactie op mijn bericht zal ik wel niet krijgen![]()
Polls gemiddeld een 40?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je toch redelijk goed zien/uitrekenen in die statistieken van mij? Die Polls brengen niet zoveel op volgens mij.
BB ers zage echt niemand DGK telt niet,quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:51 schreef bosb het volgende:
Wat ik mij vandaag af begon te vragen, zou de heimwee niet kunnen komen door het constante gevoel heel dicht bij de buitenwereld te zijn. Ze kunnen de regie/productie bijna letterlijk horen (ze horen de hond blaffen), worden na één keer piepen naar boven geroepen en kennen boven veel mensen bij naam. DGK even daargelaten heb ik bij BB altijd het idee gehad dat ze echt amper iemand zagen buiten de mede bewoners, daar werden ze minder snel naar de buitenwereld gehaald voor een gesprekje bij heimwee en was er voor mijn gevoel veel meer afstand van de buitenwereld.
Waarschijnlijk ligt dit aan de transparantie van de bunker, maar dit lijkt wel tot gevolg te hebben dat ze sneller naar buiten willen..
Totaal bestede stemmen is 20.305 en er is ongeveer ¤ 6.091,5 aan uit gegeven. Dit met enige marge, want eerste vijf stemmen zijn gratis, ik ga uit van 30 cent (bij meer aanschaf tegelijkertijd zijn ze goedkoper) en met het gedoe van zaterdag zit er wel wat fout en de Polls zitten er niet inquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Polls gemiddeld een 40?
Maar een tellertje zou ik wel makkelijker vinden dan alles zelf uit te rekenen. Of jij moet je geroepen voelen?
Nee hoor, het is gewoon omdat ze minder gebonden zijn aan wurgcontracten, publieke opinie en geen uitzicht hebben op een prijzenpot die daadwerkelijk hun leven kan veranderen. Daar hebben de horizon, geroezemoes en de urban noise van Woensel-west waarschijnlijk vrij weinig mee te maken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:51 schreef bosb het volgende:
Wat ik mij vandaag af begon te vragen, zou de heimwee niet kunnen komen door het constante gevoel heel dicht bij de buitenwereld te zijn. Ze kunnen de regie/productie bijna letterlijk horen (ze horen de hond blaffen), worden na één keer piepen naar boven geroepen en kennen boven veel mensen bij naam. DGK even daargelaten heb ik bij BB altijd het idee gehad dat ze echt amper iemand zagen buiten de mede bewoners, daar werden ze minder snel naar de buitenwereld gehaald voor een gesprekje bij heimwee en was er voor mijn gevoel veel meer afstand van de buitenwereld.
Waarschijnlijk ligt dit aan de transparantie van de bunker, maar dit lijkt wel tot gevolg te hebben dat ze sneller naar buiten willen..
quote:
quote:
Grappig dat je zegt dat DGK niet telt, maargoed die privacy kan idd slopend zijn, niet even alleen douchen, de enige plek van privacy is het toilet (en dan ga jij zeggen dat ze de zender aan moeten latenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
BB ers zage echt niemand DGK telt niet,
the Bunker is idd enorm transparant. Denk niet dat het door de buitenwereld komen .Ik denk dat de ontberingen en 1 ruimte echt meetellen. Geen privacy voor jezelf is echt een hel. Constant 13 graden voelt ook niet echt lekker denk ik
Is het precies bekend dan hoeveel % daarvan naar de prijzenpot gaat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je toch redelijk goed zien/uitrekenen in die statistieken van mij? Die Polls brengen niet zoveel op volgens mij.
1 cent per stem dacht ik? Er zit dus ongeveer 200 euro in die potquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Is het precies bekend dan hoeveel % daarvan naar de prijzenpot gaat?
Wurgcontracten zouden idd ook best een rol kunnen spelen. Ze kunnen hier bijna alles zeggen doen en laten wat ze zelf willen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon omdat ze minder gebonden zijn aan wurgcontracten, publieke opinie en geen uitzicht hebben op een prijzenpot die daadwerkelijk hun leven kan veranderen. Daar hebben de horizon, geroezemoes en de urban noise van Woensel-west waarschijnlijk vrij weinig mee te maken.
Ik verbaas me over het feit dat jij heel verbolgen bent over iets dat je niet volgtquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
nee joh... in tegendeel... zat me gewoon weer eens te verbazen hier.....
En feitelijk kunnen ze vertrekken wanneer ze willen. Het psychologische effect van -¤2500 op de prijzenpot is eigenlijk overschat door de producenten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:00 schreef bosb het volgende:
[..]
Wurgcontracten zouden idd ook best een rol kunnen spelen. Ze kunnen hier bijna alles zeggen doen en laten wat ze zelf willen.
RRaawrrrr... Kittyfight!quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik verbaas me over het feit dat jij heel verbolgen bent over iets dat je niet volgt
Maar dan ook een 'we still love huubtopic' voor de groupiesquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:05 schreef snetje het volgende:
en ik mag hopen nu dat het geschop tegen Huub nu ook ff gaat dimmen ..hij zit er nu als crew lid en niet als Huub zelf .... mocht iemand daar nog problemen mee hebben stel ik voor een topic te openen met bv. "Huub heeft me pijn gedaan " en [ afbeelding ] het daar uit !!
Hmmm, ff reminder... Jij was een Brian-fan tijdens de DGK-sessies, toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan ook een 'we still love huubtopic' voor de groupies![]()
Overigens post hij hier op persoonlijke titel....
Mwah denk wel dat de 2500 op dit moment Amber erin houdt, ze wil dat de rest niet aandoen. Maargoed kijkend naar Renatie kom ik wel weer op dat contact met de buitenwereld, ze wilde weg, kreeg een gesprek, en rookte daar gelijk een sigaret (één van de redenen waarom ze weg wilde). Ze kreeg dan wel gelijk sigaretten mee voor alle rokers maargoed het feit dat het roepen om vertrek leidt tot een sigaret was voor mij het eerste teken van té direct contact met boven.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En feitelijk kunnen ze vertrekken wanneer ze willen. Het psychologische effect van -¤2500 op de prijzenpot is eigenlijk overschat door de producenten.
De kandidatenselectie, het tijdraam en de 'stakes', dat zijn factoren die men moet herevalueren bij een (eventuele) volgende Bunker, denk ik.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik verbaas me over het feit dat jij heel verbolgen bent over iets dat je niet volgt
Poster hangt nog steed boven mijn bedquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm, ff reminder... Jij was een Brian-fan tijdens de DGK-sessies, toch?
Hij heeft toch wel heel nadrukkelijk gezegd dat hij hier post als huub en niet als iets of iemand anders... Maar ben het verder helemaal met je eens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:05 schreef snetje het volgende:
ik snap overigens wel dat Jeroen Eline als bedmaatje knufmaat wou .... Marilien kwam al niet in aanmerking ... die liep constant af te luisteren met de vraag gaat hij nu wel of niet ? Amber ook niet ...zoneen wil backpakken en haalt zelfs anderhalfe week Bunker nog niet eens zonder familie![]()
Pim is in rouw met zijn eigen mislukte prestaties ... en Peter beurt je ook niet echt op met al zijn kisten variaties ....
Eline daarintegen is echt .... giegelig oke .... Calimero stemmetje oke ... maar ze is wel de enigste waarvan Jeroen nu denkt dat ze echt met hem meeleeft..iets wat hij nu nodig heeft ...
en ik mag hopen nu dat het geschop tegen Huub nu ook ff gaat dimmen ..hij zit er nu als crew lid en niet als Huub zelf .... mocht iemand daar nog problemen mee hebben stel ik voor een topic te openen met bv. "Huub heeft me pijn gedaan " en [ afbeelding ] het daar uit !!
ja oke ... ik heb gewoon geen zin om me 's morgens nog eens door alle COS te woelen ..om daar her en der misschien 2 a 3 berichtjes uit te halen van * Dotey ..die er wel toe doen ..... dat dus
wel een knappe kerel die Brian, enne een poster is ideaal, val je ook niet in slaap tijdens zijn monologenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Poster hangt nog steed boven mijn bed
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:05 schreef snetje het volgende:
ja oke ... ik heb gewoon geen zin om me 's morgens nog eens door alle COS te woelen ..om daar her en der misschien 2 a 3 berichtjes uit te halen van * Dotey ..die er wel toe doen ..... dat dus
En dat dus, ik word een beetje eng van mensen die mij even gaan voorschrijven hoe, wat en wanneer iets te postenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus ! ik word een beetje eng van mensen die mij even gaan voorschrijven hoe iets te verwerken ...
oke ! maar waarom zit iedereen zijn ongenoegen over de bunker dan tegen hem aan te schoppen ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan ook een 'we still love huubtopic' voor de groupies![]()
Overigens post hij hier op persoonlijke titel....
Ga nu maar gewoon streams kopen mutsquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:12 schreef FANN het volgende:![]()
[..]
daar heb je ook weer gelijk in, maar ik dacht, nah... effe kijken hoe het allemaal afgelopen is en
toen las ik dat hele drama en toen ging ik me een beetje kwaad zitten maken......
ik heb trouwens speciaal weer ingelogd om dit bericht te typen.......
IK SNAP MEZELF SOMS NIET !
let maar gewoon niet op mij.....en nu ga ik écht weg......
truste
thnx, wij zitten hier nog even lekker na te pratenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
menschen ik ben ook lekker plat, veels te laat weer he, zucht.
Huub succes vannacht en de rest natuurlijk ook, ga morgenmiddag hopelijk een paar leuke(re!) COSsen doorlezen![]()
neem er eentje van mij danquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
thnx, wij zitten hier nog even lekker na te praten
klopt, dat gaan we morgen in orde makenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
even tussendoor, ja ben zo weg, ik mis nog steeds de dagboek entries van dinsdag, of ben ik nou gek
Hij kon zich verbaal niet met jou meten, maar kwa denken en analytisch vermogen vond ik hem niet zo dom als de meeste hem toedichtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wel een knappe kerel die Brian, enne een poster is ideaal, val je ook niet in slaap tijdens zijn monologen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:11 schreef bosb het volgende:
[..]
Mwah denk wel dat de 2500 op dit moment Amber erin houdt, ze wil dat de rest niet aandoen. Maargoed kijkend naar Amber kom ik wel weer op dat contact met de buitenwereld, ze wilde weg, kreeg een gesprek, en rookte daar gelijk een sigaret (één van de redenen waarom ze weg wilde). Ze kreeg dan wel gelijk sigaretten mee voor alle rokers maargoed het feit dat het roepen om vertrek leidt tot een sigaret was voor mij het eerste teken van té direct contact met boven.
Wanneer sluiten jullie trouwens de opstaan-poll??quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
klopt, dat gaan we morgen in orde maken
Zeg Huub, hebben we nog niet wat geluiden van kerkklokken? Dan kan Jeroen er alvast wat aan wennenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
klopt, dat gaan we morgen in orde maken
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[..]
En dat dus, ik word een beetje eng van mensen die mij even gaan voorschrijven hoe, wat en wanneer iets te posten
ik vond hem zeker niet zo slechte kerel als veel mensen hem idd toedichtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij kon zich verbaal niet met jou meten, maar kwa denken en analytisch vermogen vond ik hem niet zo dom als de meeste hem toedichten
En verder kon ik me wel een beetje voorstellen dat hij soms wat agressief werd, met zo een etter als jou in z'n schaduw
morgen denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:20 schreef bosb het volgende:
[..]
Wanneer sluiten jullie trouwens de opstaan-poll??
En dan heb je het nog niet eens over externe factoren, zoals de streamers en je partners "in crime"quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Amber rookt niet.
Nee, het is niet zo makkelijk te verklaren. Een onzekere factor als Amber kan de hele boel op scherp zetten als er al twee mensen vertrokken zijn in week 1. Het reikt dieper dan dat. Het hele systeem van inzet en beloning is niet goed genoeg doordacht, waardoor er nu een bijna oncontroleerbare situatie is ontstaan (in ieder geval minder controleerbaar dan men zou willen). Gelukkig is dat nog niet helemaal zichtbaar bij de streamer, maar het zit er niet ver vanaf.
Uiteraard bedoelde ik Renate met die sigaret.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Amber rookt niet.
Nee, het is niet zo makkelijk te verklaren. Een onzekere factor als Amber kan de hele boel op scherp zetten als er al twee mensen vertrokken zijn in week 1. Het reikt dieper dan dat. Het hele systeem van inzet en beloning is niet goed genoeg doordacht, waardoor er nu een bijna oncontroleerbare situatie is ontstaan (in ieder geval minder controleerbaar dan men zou willen). Gelukkig is dat nog niet helemaal zichtbaar bij de streamer, maar het zit er niet ver vanaf.
Nah, breng ik jou ook eens aan het lachen, 't kan verkerenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:20 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Dat juist jij dit zegt.... hilarisch ik kom niet meer bij
![]()
Ja, tuurlijk... Laten we meteen een knuffeluurtje met marmotten inlassen, en recreatief zwemmen om de twee dagen. Het is immers niet niks om die 25 dagen door te komen zonder mentale kleerscheuren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:16 schreef schattie het volgende:
Om de spirit erin te houden is het invoeren van een bezoek(half)uurtje mss wel de oplossing.
Vraag het Huub, die klaarde ook helemaal op na een bezoekje in de kooi.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk... Laten we meteen een knuffeluurtje met marmotten inlassen, en recreatief zwemmen om de twee dagen. Het is immers niet niks om die 25 dagen door te komen zonder mentale kleerscheuren.
Nah idd....quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, breng ik jou ook eens aan het lachen, 't kan verkeren
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk... Laten we meteen een knuffeluurtje met marmotten inlassen, en recreatief zwemmen om de twee dagen. Het is immers niet niks om die 25 dagen door te komen zonder mentale kleerscheuren.
Maar Renate is er al lang en breed uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:22 schreef bosb het volgende:
[..]
Uiteraard bedoelde ik Renate met die sigaret.
Jij had vroeger toch een hitler-kat?quote:
Lijkt me dat ze, en met name jeroen, een vredige nacht (naast/tegen Eline) gegund wordt?? Of niet, Huub?quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, gaat er nog wat gebeuren of is het een vredige nacht?
tranen schieten toch in je broek na zo'n pot-gel scene?quote:
Jij had vroeger toch een FB trauma?quote:
Volgens Huub kan Jeroen het spel goed los koppelen van de echte wereld, dus gewoon gaan met die banaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:29 schreef bosb het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze, en met name jeroen, een vredige nacht (naast/tegen Eline) gegund wordt?? Of niet, Huub?
Eigenlijk zou jij in de volgende Bunker aflevering moeten Versaquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
tranen schieten toch in je broek na zo'n pot-gel scene?
Ehh... Geloof het wel, ja...quote:
Wie zegt dat ik daar ooit overheen gekomen benquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij had vroeger toch een FB trauma?
want?quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij in de volgende Bunker aflevering moeten Versa
Ze zegt van niet geloof ik.... Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:32 schreef akveor het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren mocht Amber er niet uitgestemd gaat worden? Krijgen we dan hetzelfde fiasco weer?
er staat niets op het programmaquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:29 schreef bosb het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze, en met name jeroen, een vredige nacht (naast/tegen Eline) gegund wordt?? Of niet, Huub?
Ja zie je welquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ehh... Geloof het wel, ja...
... Zal hem voor nostalgia's sake weer es in het leven roepen.....
HI_LA_RISCH...quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar ooit overheen gekomen ben![]()
1 Zijn na één maand alles streamers op de hoogte van het nieuws van de afgelopen jarenquote:
Oh leuk, ook maar even gedaan. Eline nu 32 stemmenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:10 schreef akveor het volgende:
8 uur spreekverbod voor:
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Eline
»Jeroen
21 Votes
»Eline
31 Votes
»Peter
9 Votes
»Pim
2 Votes
»Amber
7 Votes
»Marielin
4 Votes
Gnagna....
ik denk dat de motivatie anders weegt dan bijvoorbeeld andere rls in het verleden...quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:33 schreef Stefan het volgende:
Er is wel veel contact met boven, wmb is er teveel regie die het stuurt. maar goed, dit isn ook een pilot waarbij evenwicht gevonden moet worden. Maar als Amber er nu al uit wil ivm heimwee dan is dat wellicht te snel gecast. Net zoals Renate niet zonder peuken kon, dat stond al aangeven bij de aanmelding.
Wat ook meespeelt is de verveling. Ze hebben echt weinig om handen.
Aight, dan hou ik het ook voor gezien. Veel plezier nog allemaal en Huub, zoek nog wat producten in de voorraad van Johan V die over datum zijn, zijn ze blij meequote:
Als Brian geen jonge naieve meisjes naast of om hem heen heeft,is het prima..Ik weet nu even niet of ik op een stuiterbal of triggerbal zit nu..quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vond hem zeker niet zo slechte kerel als veel mensen hem idd toedichten![]()
alleen als hij bullshit verkondigde geloofde hij er heilig in, terwijl ik dondersgoed wist dat ik bullshit aan het verkopen was, maar ach. We hebben nog steeds leuk contact, t is geen slechte kerel
Ik hou het al geen dag normaal uit met mezelf, laat staan streamersquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1 Zijn na één maand alles streamers op de hoogte van het nieuws van de afgelopen jaren
2 Volgens mij kun jij wel een relletje veroorzaken
Het bedrag is ook niet zo hooh en er kan van alles meegebeuren. Lager ook. Dus dan denk je, lekker, de mazzel. Bij een villa staat er meer op het spel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat de motivatie anders weegt dan bijvoorbeeld andere rls in het verleden...
dit is 25 dagen en een hele andere opzet die mi iets vrijblijvends heeft waardoor ze snel af kunnen haken...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
HI_LA_RISCH...
Ik lig nog dubbel als ik mijn snelkoppling dubbelklik, wat een juweeltje:
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!
Ik weet het niet meer, maar ik mis wel meer usersquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:37 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Wie was het ook weer met de Exorcist-avatar? Die missen we ook nog in TBO.
Ja, precies... Maar hier schiet Fok! ook tekort. Ten tijde van BB1 waren er veel posters die best interessante psychologische experimenten aandroegen. Nu kan het (within limits), maar laat de streamende community het eigenlijk afweten....quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:33 schreef Stefan het volgende:
Wat ook meespeelt is de verveling. Ze hebben echt weinig om handen.
Heb flugie later met een meet niet in de kou laten staan heur, dat scheeltquote:
Whatever happened to Lobascaquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar ik mis wel meer users![]()
Hoor ik iemand op een landmijn stappen?quote:
dan gaat ze de isoleer in met 4 bokito's!quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:43 schreef Stefan het volgende:
Maar Amber wil eruit dus. En als ze eringestemd wordt?
Als je de Bunker op wil blazen, dan zou je haar wat plus stemmen moeten geven. De laatste, gaat vermoedelijk Peter worden, eruit en dan vertrekt Amber vast en zeker ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:43 schreef Stefan het volgende:
Maar Amber wil eruit dus. En als ze eringestemd wordt?
Als ik naar Bunkers kijk, wil ik ook op landmijnen stappenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoor ik iemand op een landmijn stappen?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hou het al geen dag normaal uit met mezelf, laat staan streamers
Je kunt het ook rustig een "dikke Bertha" noemenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die dan waarschijnlijk danig onder de indruk zijn van de fenomenale krentenbaard en angstig in een hoekje wachten op instructies.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan gaat ze de isoleer in met 4 bokito's!
ruk! moest een doekje pakken, spoog al m'n bier tegen m'n schermquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt het ook rustig een "dikke Bertha" noemen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ruk! moest een doekje pakken, spoog al m'n bier tegen m'n scherm![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt het ook rustig een "dikke Bertha" noemen
ah joh !! zoek een echte hobby .... ga puzzelen ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[..]
En dat dus, ik word een beetje eng van mensen die mij even gaan voorschrijven hoe, wat en wanneer iets te posten
dat wijselijk dat doet het hem ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm... Is dit inside knowledge van Fok!meetings waar ik (wijselijk) niet naartoe ga?
Hij heeft het zeker zwaar maar is gelukkig nu weer naar bed. (en ik ook zo)quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:07 schreef Rica het volgende:
De poll "Less fanmail, wie morgen?"
Kunnen jullie plies op Marielin stemmen?![]()
![]()
Dan wordt mijn briefje misschien doorgelaten.![]()
Slaap ze!quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Hij heeft het zeker zwaar maar is gelukkig nu weer naar bed. (en ik ook zo)
ja, de mensen slapenquote:Op donderdag 7 mei 2009 06:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Slaap ze!
Het is stil in de bunker trouwens....
zeker een uur, hij had het zwaar, heeft wat mensen opgeschreven die hij wilde uitnodigen voor de begrafenis, paar biertjes gedronken, wat nagedacht, beetje gehuild. Hij had het moeilijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey, Jeroen er even uit geweest? Ik mis de laatste tijd teveel
Dank je, ja, dat is wel primair waar de COS voor bedoeld is....quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Moet ik naast newsfeeds, schakelen in de regie nu ook nog FOK! gaan feeden?
Als je wil feeden, doe maar een kop koffie met een bruine boterhamquote:Op donderdag 7 mei 2009 06:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker een uur, hij had het zwaar, heeft wat mensen opgeschreven die hij wilde uitnodigen voor de begrafenis, paar biertjes gedronken, wat nagedacht, beetje gehuild. Hij had het moeilijk.
Moet ik naast newsfeeds, schakelen in de regie nu ook nog FOK! gaan feeden?
Mooi caps, dank je!quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:39 schreef Prospera het volgende:
Ik heb een paar caps op de streamverslagen gezet.
Of Jeroen heeft niet kunnen slapenquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:42 schreef Recce het volgende:
Tja, Eline heeft niet veel geslapen denk ikJeroen blijft het maar proberen.
Dat zou best kunnen, maar verdriet hebben om een overledene en daar troost voor zoeken is iets anders dan neuken, dacht ik.quote:
Is Roel er weer?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:11 schreef Nostalgist het volgende:
Begin de dag met een dansje biertje.....
Dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:19 schreef beequeen het volgende:
Jeroen geniet van het uitzicht.....de kont van Marielin.
Volgens mij is hij nog bezopen.
Kan ze dadelijk zitten mooi wezen als ze 8 uur haar mond moet houdenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:22 schreef beequeen het volgende:
Calimero heeft haar haar met warm water gewassen. Huh, dat was toch niet de bedoeling?
Nee, want het pakket wordt altijd aangevuldquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:22 schreef Kaat38 het volgende:
Kunnen we ze nu niet 1 dag alleen uien geven?
Mogen het ook 80 uur zijn!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:23 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ze dadelijk zitten mooi wezen als ze 8 uur haar mond moet houden
LOL, those were the days..... Op de stip met een biertje....quote:
Haar douche van de 48uur bonen ws???quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:22 schreef beequeen het volgende:
Calimero heeft haar haar met warm water gewassen. Huh, dat was toch niet de bedoeling?
Nope, er kwam warm water uit de keukenkraan. Dat klopt gewoon niet.quote:
en zingt 'een poll, een poll, tijd voor een poholl'quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:32 schreef D. het volgende:
Jeroen vraagt of ie de hele dag in bed mag blijven liggen
ff googlen op Bootz, de rest wijst zich vanzelfquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:32 schreef Kaat38 het volgende:
nikste brood! Uien!
enneh, blondt geschapen, hoe open ik een poll?
Hebben ze een fout gemaakt bij de redactie, en ik geef haar groot gelijk op dat water dan te gebruiken:)quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, er kwam warm water uit de keukenkraan. Dat klopt gewoon niet.
Ze zeurt alweer om tandpasta. Irri mens.
Merci beaucoup! Gelukt en hij staat erquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:33 schreef D. het volgende:
[..]
ff googlen op Bootz, de rest wijst zich vanzelf
Waar staat ie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Merci beaucoup! Gelukt en hij staat er
We kunnen het natuurlijk massaal via de boodschappenlijst gaan bestellenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:39 schreef blomst het volgende:
[..]
En tandpasta horen ze gewoon te krijgen.
Maar ook niemand die hem uit bed sleurt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:47 schreef blomst het volgende:
Jeroen heeft het voorelkaar, de slaapzakken moeten worden ingenomen.
Hoe leuk is deze en nu alleen nog maar uien bestellen he!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:47 schreef blomst het volgende:
Jeroen heeft het voorelkaar, de slaapzakken moeten worden ingenomen.
Precies no mercy, game on.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:49 schreef Danny het volgende:
terechte sanctie natuurlijk. Ik snap best dat hij down is, maar hij heeft er ook voor gekozen te blijven en dan hoort gewoon meedoen met de rest er gewoon bij.
ja groepsverantwoording, en Jeroen hoeft zeker nergens verantwoording voor af te leggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ook niemand die hem uit bed sleurt.
Niet vanavond?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:51 schreef akveor het volgende:
Vreemd trouwens dat ze Amber niet hebbebn verteld dat de exit pas zaterdag is.
Ik zeg: geef vanavond alleen Jeroen een slaapzak haha!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:52 schreef blomst het volgende:
[..]
ja groepsverantwoording, en Jeroen hoeft zeker nergens verantwoording voor af te leggen
Ik blijf er moeite mee hebben om het te geloven. Maar ja, dat zit dan ook wat in mijn aard.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:52 schreef Marrije het volgende:
Peter: je hebt toch ook eigen verantwoording
Jeroen: je hebt toch ook groepsverantwoording
Eline: ik denk dat niemand tegen jou gaat zeggen dat je het bed uit moet als je daar half verdrietig, half bezopen in bed ligt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zeg: geef vanavond alleen Jeroen een slaapzak haha!
Nee, maar alle bukerbewoners gaan er vanuit dat er vanavond een exit is, nl om de 5 dagen volgens de regels.quote:
Als ik Fok een beetje gevolgd heb niet.quote:
Precies, ik hoor al dagen niets andersquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, maar alle bukerbewoners gaan er vanuit dat er vanavond een exit is, nl om de 5 dagen volgens de regels.
Tja, ik heb Fok niet gevolgdquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ik Fok een beetje gevolgd heb niet.
mwoa ik snap dat hij het probeert. Heeft iemand ook maar één keer gezegd 'kom er nou uit anders zijn we straks de slaapzakken kwijt?'quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies no mercy, game on.
Ik blijf het een eikel vinden.
Vreemd trouwens dat ze Amber niet hebbebn verteld dat de exit pas zaterdag is.
licht uit, geen eten meer, herrie over de speakers, ....quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze kunnen toch ook gewoon die slaapzak NIET inleveren? Wat willen ze doen bij de regie, 112 bellen?
Om die reden 'durfde' ze niets te zeggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:56 schreef Danny het volgende:
En natuurlijk heeft Jeroen ook eigen verantwoordelijkheid, maar ze weten ook dat hij nog 3/4 dronken is en duidelijk het nieuws van gisteren nog niet heeft weten te verwerken.
Dat denk ik niet. Gisteren twijfelde ze alweer, en als de exit maar 2 dagen later is wil ze vast wel wachtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef beequeen het volgende:
Als Amber in de gaten krijgt dat er vandaag geen exit is, stapt ze volgens mij vanavond vrijwillig op.
dat zei ik ook, die loopt jankend de bunker uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef beequeen het volgende:
Als Amber in de gaten krijgt dat er vandaag geen exit is, stapt ze volgens mij vanavond vrijwillig op.
Ik zou het geen probleem vinden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef beequeen het volgende:
Omdat het een slappehap is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:58 schreef akveor het volgende:
Waarom schuift Jeroen het eigenlijk af op de groep? Beetje slap.
Waarom denkt Jeroen eigenlijk dat ie in een uitzonderingspositie zit? Hij heeft toch zelf aangegeven door te willen gaan met het spel. Natuurlijk heeft de groep een verantwoordelijkheid. Maar in eerste instantie heb je je eigen verantwoordelijkheid en hoor je het groepsbelang boven je eigen belang te zetten. Het is toch geen klein kind? Ik vind het de zoveelste afknapper wat Jeroen betrefd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:56 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa ik snap dat hij het probeert. Heeft iemand ook maar één keer gezegd 'kom er nou uit anders zijn we straks de slaapzakken kwijt?'
In een groepsstructuur hoort ook een sociale controle natuurlijk en als die ontbreekt krijg je inderdaad dat mensen in de gelegenheid worden gesteld dingen te doen die de groep als geheel benadelen. Ze klagen achteraf, terwijl ze eigenlijk vooraf moeten ingrijpen.
En natuurlijk heeft Jeroen ook eigen verantwoordelijkheid, maar ze weten ook dat hij nog 3/4 dronken is en duidelijk het nieuws van gisteren nog niet heeft weten te verwerken.
Gevalletje schuld van iedereen dit.
Ook schuld van de redactie, die hadden wel eerder de slaapzakken in kunnen nemen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:56 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa ik snap dat hij het probeert. Heeft iemand ook maar één keer gezegd 'kom er nou uit anders zijn we straks de slaapzakken kwijt?'
In een groepsstructuur hoort ook een sociale controle natuurlijk en als die ontbreekt krijg je inderdaad dat mensen in de gelegenheid worden gesteld dingen te doen die de groep als geheel benadelen. Ze klagen achteraf, terwijl ze eigenlijk vooraf moeten ingrijpen.
Gevalletje schuld van iedereen dit.
Juist helemaal mee eens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Ook schuld van de redactie, die hadden wel eerder de slaapzakken in kunnen nemen.
De anderen spelen het spel niet op het scherpst van de snede.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom denkt Jeroen eigenlijk dat ie in een uitzonderingspositie zit? Hij heeft toch zelf aangegeven door te willen gaan met het spel. Natuurlijk heeft de groep een verantwoordelijkheid. Maar in eerste instantie heb je je eigen verantwoordelijkheid en hoor je het groepsbelang boven je eigen belang te zetten. Het is toch geen klein kind? Ik vind het de zoveelste afknapper wat Jeroen betrefd.
Waarom zou ze twee dagen wachten. Het kost haar niets om vanavond te vertrekken. Daarbij een nacht zonder slaapzakken? De redactie speelt met vuur denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Gisteren twijfelde ze alweer, en als de exit maar 2 dagen later is wil ze vast wel wachten
Mooi, want het laatste wat de redactie moet doen is zich laten chanteren. Laat Amber maar opdonderen. Zonder geld uit de prijzenpot. Weten ze meteen hoe de vlag erbij hangt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom zou ze twee dagen wachten. Het kost haar niets om vanavond te vertrekken. Daarbij een nacht zonder slaapzakken? De redactie speelt met vuur denk ik.
Volgens mij wil ze niet afgaan door een vrijwillige exit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom zou ze twee dagen wachten. Het kost haar niets om vanavond te vertrekken. Daarbij een nacht zonder slaapzakken? De redactie speelt met vuur denk ik.
Als Amber eigenhandig de bunker verlaat gaat er toch 2500 euro van het geld af of niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi, want het laatste wat de redactie moet doen is zich laten chanteren. Laat Amber maar opdonderen. Zonder geld uit de prijzenpot. Weten ze meteen hoe de vlag erbij hangt.
Wellicht willen ze haar wel zelf laten opstappen om niet het risico te nemen dat er iemand anders uit gestemd gaat worden en ook Amber zelf vertrekt. Dan zijn er nog maar 4 over en is het wel erg snel saai.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar je weet maar nooit of ze die regel weer aanpassen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:10 schreef belinea het volgende:
[..]
Als Amber eigenhandig de bunker verlaat gaat er toch 2500 euro van het geld af of niet?
Er zou sowieso elke 5 dagen iemand vertrekken. En aan Amber missen we niet veel. Ik zeg: opdonderen naar huis zonder geld uit de prijzenpot. Of de prijzenpot dmv opdrachten aanvullen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht willen ze haar wel zelf laten opstappen om niet het risico te nemen dat er iemand anders uit gestemd gaat worden en ook Amber zelf vertrekt. Dan zijn er nog maar 4 over en is het wel erg snel saai.
Ja je weet het nooit he met die redactie, maar als er dus wel 2500 euro word geminderd, daarom houden ze Amber tegen om eruit te gaan, de spelers dan he.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar je weet maar nooit of ze die regel weer aanpassen.
Nee opstappen is 2500 in mindering. De actie van Jeroen zal niet bijdragen aan het willen blijven.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi, want het laatste wat de redactie moet doen is zich laten chanteren. Laat Amber maar opdonderen. Zonder geld uit de prijzenpot. Weten ze meteen hoe de vlag erbij hangt.
Maar ze nemen dat risico dan toch juist nu? Ik neem aan dat wanneer ze wel opstapt de stemming gewoon doorgaat. Immers de streamers hebben ondertussen genoeg uitgegeven aan stemmen en tot dusver hebben we niet echt het beoogde effect van het stemmen kunnen zien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht willen ze haar wel zelf laten opstappen om niet het risico te nemen dat er iemand anders uit gestemd gaat worden en ook Amber zelf vertrekt. Dan zijn er nog maar 4 over en is het wel erg snel saai.
Er liep een tekst op de stream dat we kunnen stemmen tot zaterdag 19.55 uur.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef akveor het volgende:
Nee opstappen is 2500 in mindering. De actie van Jeroen zal niet bijdragen aan het willen blijven.
Overigens staat er ergens op TBO site of de exit daadwerkelijk zaterdag is?
Maar er was al eerder 2500 minder door een vrijwillige exit en dat geld kon ook weer bijverdiend worden, dus waarom nu niet? Ik zie ze dat wel doen hoor. De ondertiteling op de stream gaf aan dat we tot zaterdag 19.55 uur konden stemmen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee opstappen is 2500 in mindering. De actie van Jeroen zal niet bijdragen aan het willen blijven.
Overigens staat er ergens op TBO site of de exit daadwerkelijk zaterdag is?
Maar vorige keer was het toch ook zo dat Bobby onderaan stond en er uit moest, toen ging Renate ook eigenhandig eruit, dus ik heb het vermoeden dat als Amber er eigenhandig uit gaat, dat dan de volgende die na Amber onderaan staat eruit moet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar ze nemen dat risico dan toch juist nu? Ik neem aan dat wanneer ze wel opstapt de stemming gewoon doorgaat. Immers de streamers hebben ondertussen genoeg uitgegeven aan stemmen en tot dusver hebben we niet echt het beoogde effect van het stemmen kunnen zien.
Ja ach, dat was bij dgk ook zo en heb ik ook amper iemand over horen klagen. Dat is gewoon een risico bij een RLS.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar ze nemen dat risico dan toch juist nu? Ik neem aan dat wanneer ze wel opstapt de stemming gewoon doorgaat. Immers de streamers hebben ondertussen genoeg uitgegeven aan stemmen en tot dusver hebben we niet echt het beoogde effect van het stemmen kunnen zien.
Bart heeft hier gezegt na de laatste exit ronde dat het gewoon weer over 5 dagen is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er liep een tekst op de stream dat we kunnen stemmen tot zaterdag 19.55 uur.
De bewoners beginnen ook te twijfelen of er vandaag een exit komt.
Ah thanks. Ik heb eerder ook een bericht op de site gelezen. Die kan ik niet meer vinden. Ik neem aan dat die melding dat bericht overruled.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er liep een tekst op de stream dat we kunnen stemmen tot zaterdag 19.55 uur.
De bewoners beginnen ook te twijfelen of er vandaag een exit komt.
Dat zegt ze nú. Ik geef je op een briefje dat ze vandaag weer een jankbui krijgt waardoor ze naar boven wil en zo gaat dat door tot ze meer boven zit dan beneden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:25 schreef Nostalgist het volgende:
Amber gaat er niet uit als dat de groep 2500.- kost....
Ze heeft haar 12u ook nog niet he.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zegt ze nú. Ik geef je op een briefje dat ze vandaag weer een jankbui krijgt waardoor ze naar boven wil en zo gaat dat door tot ze meer boven zit dan beneden.
Dat idee krijg ik ook steeds, omdat ze steeds zegt, ik ben bang dat ik er niet uit gestemd word.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:25 schreef Nostalgist het volgende:
Amber gaat er niet uit als dat de groep 2500.- kost....
Dat denk ik ook, of het moet een Renate streek zijn, wel aangevraagd maar niet gemeld omdat ze bang is gepest te wordenquote:
Ze klonk oprecht, en ze had het net met Peter erover gehad dat ze graag naar huis wilde... Ik weet het niet... Ik zet mijn geld toch op dat ze blijft...quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zegt ze nú. Ik geef je op een briefje dat ze vandaag weer een jankbui krijgt waardoor ze naar boven wil en zo gaat dat door tot ze meer boven zit dan beneden.
Jeroen kwam niet uit bed, sanctie iedereen slaapzakken inleveren is volgens slaapprotocol.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:31 schreef Stefan het volgende:
Heeft iemand even een samenvatting over de slaapzakken?
Ingenomen waarom?
Hoelang gaat de sanctie duren?
Wat was er met Jeroen?
Slaapzakken zijn ingenomen omdat Jeroen in zijn bed bleef. Volgens mij duurt dat een nacht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:31 schreef Stefan het volgende:
Heeft iemand even een samenvatting over de slaapzakken?
Ingenomen waarom?
Hoelang gaat de sanctie duren?
Wat was er met Jeroen?
Mocht Amber vrijwillig vertrekken (al twijfel ik wel nu ik haar zo hoor) dan is ze geen speler meer. Gaat ze van de stemlijst af en gaat degene die zaterdag het laagste staat er gewoon uit. Tenzij de redactie ingrijpt en met de regeltjes gaat spelen. Maar het zijn slechts speculaties. Want schijnbaar weten wij wanneer de stemronde is en zij niet en is het Amber's interpretatie dat de exit vanavond is en slechts hoopt dat ze weggestemd wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:23 schreef belinea het volgende:
[..]
Maar vorige keer was het toch ook zo dat Bobby onderaan stond en er uit moest, toen ging Renate ook eigenhandig eruit, dus ik heb het vermoeden dat als Amber er eigenhandig uit gaat, dat dan de volgende die na Amber onderaan staat eruit moet.
Omdat het ontbreken van groepsgevoel met name te wijten is aan Jeroen (in Amber haar beleving) en ze vooral de ánderen niet wil duperen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Al begrijp ik niet dat wanneer je zo zit te zeuren dat je weggestemd wil worden en vind dat er geen groepsgevoel is je toch voor de groep wil blijven.
Juist zo dacht ik er dus ook overquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Mocht Amber vrijwillig vertrekken (al twijfel ik wel nu ik haar zo hoor) dan is ze geen speler meer. Gaat ze van de stemlijst af en gaat degene die zaterdag het laagste staat er gewoon uit. Tenzij de redactie ingrijpt en met de regeltjes gaat spelen. Maar het zijn slechts speculaties. Want schijnbaar weten wij wanneer de stemronde is en zij niet en is het Amber's interpretatie dat de exit vanavond is en slechts hoopt dat ze weggestemd wordt.
Al begrijp ik niet dat wanneer je zo zit te zeuren dat je weggestemd wil worden en vind dat er geen groepsgevoel is je toch voor de groep wil blijven.
Overigens denk ik wanneer de groep zaterdag niet de keuze had gekregen Renate best wel eens had kunnen blijven.
Al die mensen die dood neervallen door heimwee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:41 schreef belinea het volgende:
Wat ik ook niet snap is, dat als je echt heimwee hebt er gewoon niet uitgaat, want heimwee is echt niet mee te leven.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al die mensen die dood neervallen door heimwee.
Doet ze niet. Amber is een toppertje met karakter. Die naait de groep nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef beequeen het volgende:
Zou het echt heimwee zijn, volgens mij heeft het echt wel te maken met de stand van de poll die ze door kregen bij de exit van Bobby.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:41 schreef belinea het volgende:
[..]
Juist zo dacht ik er dus ook over
Wat ik ook niet snap is, dat als je echt heimwee hebt er gewoon niet uitgaat, want heimwee is echt niet mee te leven.
Dus Amber pak je koffers en ga naar huis.
12 uur ben ik weer klaar hier met werk en dan ben ik rond 5 uur weer thuisquote:
ze blijft dr heus niet nog een paar dagen extra inquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Doet ze niet. Amber is een toppertje met karakter. Die naait de groep niet
Ik zou het echt niet weten, het is toch 1 en al puzzel werk in de bunker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou het echt heimwee zijn, volgens mij heeft het echt wel te maken met de stand van de poll die ze door kregen bij de exit van Bobby.
Peter zei gisteren tegen haar dat ze misschien wel hoger staat dan vorige week, waarop ze zei dat ze op 1 wil staan.
5 uur rijden. Krijg je daar geen heimwee van?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
12 uur ben ik weer klaar hier met werk en dan ben ik rond 5 uur weer thuis(na 12ven zit in onderweg
dus kan ik niet fokken en streams checken
)
Als je na nog geen 2 weken heimwee hebt ben je wel een beetje een watje hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:41 schreef belinea het volgende:
[..]
Juist zo dacht ik er dus ook over
Dus Amber pak je koffers en ga naar huis.
Ach al die mensen die dood neervallen door heimwee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
5 uur rijden. Krijg je daar geen heimwee van?
ruimt lekker opquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:51 schreef belinea het volgende:
[..]
Ach al die mensen die dood neervallen door heimwee.
Er is diverse malen in beeld geweest (lichtbalk over de streams) dat je kon stemmen tot zaterdag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef akveor het volgende:
Zou de redactie willen bevestigen of de eliminatie vandaag of zaterdag is?
Ach ja het is maar hoe je het bekijkt, er zijn er genoeg die heimwee krijgen na een week, dus ja we weten het niet wat er met Amber aan de hand is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:50 schreef D. het volgende:
[..]
Als je na nog geen 2 weken heimwee hebt ben je wel een beetje een watje hoor
Volgens mij wil ze niet zozeer naar huis, maar vooral weg uit de bunkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:53 schreef belinea het volgende:
[..]
Ach ja het is maar hoe je het bekijkt, er zijn er genoeg die heimwee krijgen na een week, dus ja we weten het niet wat er met Amber aan de hand is.
Wat zal het dan zijn van Amber dat ze zo graag naar huis wilt?
die stukadoor. Ze is bang dat ze te veel heeft gepraat en dat ie problemen thuis heeft. Wat alleen maar gunstig is voor haar. Ze ziet haar kans schoon en het is nu of nooit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:53 schreef belinea het volgende:
[..]
Ach ja het is maar hoe je het bekijkt, er zijn er genoeg die heimwee krijgen na een week, dus ja we weten het niet wat er met Amber aan de hand is.
Wat zal het dan zijn van Amber dat ze zo graag naar huis wilt?
Zie ik ook als graag naar huis willen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze niet zozeer naar huis, maar vooral weg uit de bunker
Ze heeft inderdaad geen enkele klik met iemand daar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
is een wereld van verschilquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef belinea het volgende:
[..]
Zie ik ook als graag naar huis willen.
Maar of dat dan onder het kopje heimwee valt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef belinea het volgende:
[..]
Zie ik ook als graag naar huis willen.
Dat dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer Bunkerbeu. Je moest eens weten hoeveel mensen daar jaarlijks aan onderdoor gaan.quote:
Stukadoor?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
die stukadoor. Ze is bang dat ze te veel heeft gepraat en dat ie problemen thuis heeft. Wat alleen maar gunstig is voor haar. Ze ziet haar kans schoon en het is nu of nooit.
Dus files bestrijden de bevolkingsdichtheidquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:51 schreef belinea het volgende:
[..]
Ach al die mensen die dood neervallen door heimwee.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer Bunkerbeu. Je moest eens weten hoeveel mensen daar jaarlijks aan onderdoor gaan.
Preciesquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer Bunkerbeu. Je moest eens weten hoeveel mensen daar jaarlijks aan onderdoor gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |