Is Roel er weer?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:11 schreef Nostalgist het volgende:
Begin de dag met een dansje biertje.....
Dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:19 schreef beequeen het volgende:
Jeroen geniet van het uitzicht.....de kont van Marielin.
Volgens mij is hij nog bezopen.
Kan ze dadelijk zitten mooi wezen als ze 8 uur haar mond moet houdenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:22 schreef beequeen het volgende:
Calimero heeft haar haar met warm water gewassen. Huh, dat was toch niet de bedoeling?
Nee, want het pakket wordt altijd aangevuldquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:22 schreef Kaat38 het volgende:
Kunnen we ze nu niet 1 dag alleen uien geven?
Mogen het ook 80 uur zijn!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:23 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ze dadelijk zitten mooi wezen als ze 8 uur haar mond moet houden
LOL, those were the days..... Op de stip met een biertje....quote:
Haar douche van de 48uur bonen ws???quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:22 schreef beequeen het volgende:
Calimero heeft haar haar met warm water gewassen. Huh, dat was toch niet de bedoeling?
Nope, er kwam warm water uit de keukenkraan. Dat klopt gewoon niet.quote:
en zingt 'een poll, een poll, tijd voor een poholl'quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:32 schreef D. het volgende:
Jeroen vraagt of ie de hele dag in bed mag blijven liggen
ff googlen op Bootz, de rest wijst zich vanzelfquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:32 schreef Kaat38 het volgende:
nikste brood! Uien!
enneh, blondt geschapen, hoe open ik een poll?
Hebben ze een fout gemaakt bij de redactie, en ik geef haar groot gelijk op dat water dan te gebruiken:)quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, er kwam warm water uit de keukenkraan. Dat klopt gewoon niet.
Ze zeurt alweer om tandpasta. Irri mens.
Merci beaucoup! Gelukt en hij staat erquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:33 schreef D. het volgende:
[..]
ff googlen op Bootz, de rest wijst zich vanzelf
Waar staat ie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Merci beaucoup! Gelukt en hij staat er
We kunnen het natuurlijk massaal via de boodschappenlijst gaan bestellenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:39 schreef blomst het volgende:
[..]
En tandpasta horen ze gewoon te krijgen.
Maar ook niemand die hem uit bed sleurt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:47 schreef blomst het volgende:
Jeroen heeft het voorelkaar, de slaapzakken moeten worden ingenomen.
Hoe leuk is deze en nu alleen nog maar uien bestellen he!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:47 schreef blomst het volgende:
Jeroen heeft het voorelkaar, de slaapzakken moeten worden ingenomen.
Precies no mercy, game on.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:49 schreef Danny het volgende:
terechte sanctie natuurlijk. Ik snap best dat hij down is, maar hij heeft er ook voor gekozen te blijven en dan hoort gewoon meedoen met de rest er gewoon bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |