want?quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij in de volgende Bunker aflevering moeten Versa
Ze zegt van niet geloof ik.... Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:32 schreef akveor het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren mocht Amber er niet uitgestemd gaat worden? Krijgen we dan hetzelfde fiasco weer?
er staat niets op het programmaquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:29 schreef bosb het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze, en met name jeroen, een vredige nacht (naast/tegen Eline) gegund wordt?? Of niet, Huub?
Ja zie je welquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ehh... Geloof het wel, ja...
... Zal hem voor nostalgia's sake weer es in het leven roepen.....
HI_LA_RISCH...quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar ooit overheen gekomen ben![]()
1 Zijn na één maand alles streamers op de hoogte van het nieuws van de afgelopen jarenquote:
Oh leuk, ook maar even gedaan. Eline nu 32 stemmenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:10 schreef akveor het volgende:
8 uur spreekverbod voor:
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Eline
»Jeroen
21 Votes
»Eline
31 Votes
»Peter
9 Votes
»Pim
2 Votes
»Amber
7 Votes
»Marielin
4 Votes
Gnagna....
ik denk dat de motivatie anders weegt dan bijvoorbeeld andere rls in het verleden...quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:33 schreef Stefan het volgende:
Er is wel veel contact met boven, wmb is er teveel regie die het stuurt. maar goed, dit isn ook een pilot waarbij evenwicht gevonden moet worden. Maar als Amber er nu al uit wil ivm heimwee dan is dat wellicht te snel gecast. Net zoals Renate niet zonder peuken kon, dat stond al aangeven bij de aanmelding.
Wat ook meespeelt is de verveling. Ze hebben echt weinig om handen.
Aight, dan hou ik het ook voor gezien. Veel plezier nog allemaal en Huub, zoek nog wat producten in de voorraad van Johan V die over datum zijn, zijn ze blij meequote:
Als Brian geen jonge naieve meisjes naast of om hem heen heeft,is het prima..Ik weet nu even niet of ik op een stuiterbal of triggerbal zit nu..quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vond hem zeker niet zo slechte kerel als veel mensen hem idd toedichten![]()
alleen als hij bullshit verkondigde geloofde hij er heilig in, terwijl ik dondersgoed wist dat ik bullshit aan het verkopen was, maar ach. We hebben nog steeds leuk contact, t is geen slechte kerel
Ik hou het al geen dag normaal uit met mezelf, laat staan streamersquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1 Zijn na één maand alles streamers op de hoogte van het nieuws van de afgelopen jaren
2 Volgens mij kun jij wel een relletje veroorzaken
Het bedrag is ook niet zo hooh en er kan van alles meegebeuren. Lager ook. Dus dan denk je, lekker, de mazzel. Bij een villa staat er meer op het spel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat de motivatie anders weegt dan bijvoorbeeld andere rls in het verleden...
dit is 25 dagen en een hele andere opzet die mi iets vrijblijvends heeft waardoor ze snel af kunnen haken...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
HI_LA_RISCH...
Ik lig nog dubbel als ik mijn snelkoppling dubbelklik, wat een juweeltje:
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!
Ik weet het niet meer, maar ik mis wel meer usersquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:37 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Wie was het ook weer met de Exorcist-avatar? Die missen we ook nog in TBO.
Ja, precies... Maar hier schiet Fok! ook tekort. Ten tijde van BB1 waren er veel posters die best interessante psychologische experimenten aandroegen. Nu kan het (within limits), maar laat de streamende community het eigenlijk afweten....quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:33 schreef Stefan het volgende:
Wat ook meespeelt is de verveling. Ze hebben echt weinig om handen.
Heb flugie later met een meet niet in de kou laten staan heur, dat scheeltquote:
Whatever happened to Lobascaquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar ik mis wel meer users![]()
Hoor ik iemand op een landmijn stappen?quote:
dan gaat ze de isoleer in met 4 bokito's!quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:43 schreef Stefan het volgende:
Maar Amber wil eruit dus. En als ze eringestemd wordt?
Als je de Bunker op wil blazen, dan zou je haar wat plus stemmen moeten geven. De laatste, gaat vermoedelijk Peter worden, eruit en dan vertrekt Amber vast en zeker ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:43 schreef Stefan het volgende:
Maar Amber wil eruit dus. En als ze eringestemd wordt?
Als ik naar Bunkers kijk, wil ik ook op landmijnen stappenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoor ik iemand op een landmijn stappen?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hou het al geen dag normaal uit met mezelf, laat staan streamers
Je kunt het ook rustig een "dikke Bertha" noemenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die dan waarschijnlijk danig onder de indruk zijn van de fenomenale krentenbaard en angstig in een hoekje wachten op instructies.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan gaat ze de isoleer in met 4 bokito's!
ruk! moest een doekje pakken, spoog al m'n bier tegen m'n schermquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt het ook rustig een "dikke Bertha" noemen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ruk! moest een doekje pakken, spoog al m'n bier tegen m'n scherm![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt het ook rustig een "dikke Bertha" noemen
ah joh !! zoek een echte hobby .... ga puzzelen ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[..]
En dat dus, ik word een beetje eng van mensen die mij even gaan voorschrijven hoe, wat en wanneer iets te posten
dat wijselijk dat doet het hem ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm... Is dit inside knowledge van Fok!meetings waar ik (wijselijk) niet naartoe ga?
Hij heeft het zeker zwaar maar is gelukkig nu weer naar bed. (en ik ook zo)quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:07 schreef Rica het volgende:
De poll "Less fanmail, wie morgen?"
Kunnen jullie plies op Marielin stemmen?![]()
![]()
Dan wordt mijn briefje misschien doorgelaten.![]()
Slaap ze!quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Hij heeft het zeker zwaar maar is gelukkig nu weer naar bed. (en ik ook zo)
ja, de mensen slapenquote:Op donderdag 7 mei 2009 06:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Slaap ze!
Het is stil in de bunker trouwens....
zeker een uur, hij had het zwaar, heeft wat mensen opgeschreven die hij wilde uitnodigen voor de begrafenis, paar biertjes gedronken, wat nagedacht, beetje gehuild. Hij had het moeilijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey, Jeroen er even uit geweest? Ik mis de laatste tijd teveel
Dank je, ja, dat is wel primair waar de COS voor bedoeld is....quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Moet ik naast newsfeeds, schakelen in de regie nu ook nog FOK! gaan feeden?
Als je wil feeden, doe maar een kop koffie met een bruine boterhamquote:Op donderdag 7 mei 2009 06:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker een uur, hij had het zwaar, heeft wat mensen opgeschreven die hij wilde uitnodigen voor de begrafenis, paar biertjes gedronken, wat nagedacht, beetje gehuild. Hij had het moeilijk.
Moet ik naast newsfeeds, schakelen in de regie nu ook nog FOK! gaan feeden?
Mooi caps, dank je!quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:39 schreef Prospera het volgende:
Ik heb een paar caps op de streamverslagen gezet.
Of Jeroen heeft niet kunnen slapenquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:42 schreef Recce het volgende:
Tja, Eline heeft niet veel geslapen denk ikJeroen blijft het maar proberen.
Dat zou best kunnen, maar verdriet hebben om een overledene en daar troost voor zoeken is iets anders dan neuken, dacht ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |