quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoor ik iemand op een landmijn stappen?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hou het al geen dag normaal uit met mezelf, laat staan streamers
Je kunt het ook rustig een "dikke Bertha" noemenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoor ik iemand op een landmijn stappen?
Die dan waarschijnlijk danig onder de indruk zijn van de fenomenale krentenbaard en angstig in een hoekje wachten op instructies.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan gaat ze de isoleer in met 4 bokito's!
ruk! moest een doekje pakken, spoog al m'n bier tegen m'n schermquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt het ook rustig een "dikke Bertha" noemen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ruk! moest een doekje pakken, spoog al m'n bier tegen m'n scherm![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt het ook rustig een "dikke Bertha" noemen
ah joh !! zoek een echte hobby .... ga puzzelen ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[..]
En dat dus, ik word een beetje eng van mensen die mij even gaan voorschrijven hoe, wat en wanneer iets te posten
dat wijselijk dat doet het hem ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm... Is dit inside knowledge van Fok!meetings waar ik (wijselijk) niet naartoe ga?
Hij heeft het zeker zwaar maar is gelukkig nu weer naar bed. (en ik ook zo)quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:07 schreef Rica het volgende:
De poll "Less fanmail, wie morgen?"
Kunnen jullie plies op Marielin stemmen?![]()
![]()
Dan wordt mijn briefje misschien doorgelaten.![]()
Slaap ze!quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Hij heeft het zeker zwaar maar is gelukkig nu weer naar bed. (en ik ook zo)
ja, de mensen slapenquote:Op donderdag 7 mei 2009 06:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Slaap ze!
Het is stil in de bunker trouwens....
zeker een uur, hij had het zwaar, heeft wat mensen opgeschreven die hij wilde uitnodigen voor de begrafenis, paar biertjes gedronken, wat nagedacht, beetje gehuild. Hij had het moeilijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey, Jeroen er even uit geweest? Ik mis de laatste tijd teveel
Dank je, ja, dat is wel primair waar de COS voor bedoeld is....quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Moet ik naast newsfeeds, schakelen in de regie nu ook nog FOK! gaan feeden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |