abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68757621
Gare TT
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:39 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ur welcome, ik was wel lief toch?
Goed ingetogen gesproken vond ik het ja.... he shit ben ik zelfs nog positief over je ook.
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:45:08 #3
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68757624
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:40 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

blijf het zeggen.... 1 ruimte is killing imo
Vooral dat je zomaar kunt opgeven. Het kost je hooguit de eer. Maar verder geen consequenties als het verliezen van een borg oid. B en B hebben daar niets voor ingebouwd.
Op donderdag 7 mei 2009 00:40 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

blijf het zeggen.... 1 ruimte is killing imo
1 ruimte is helemaal niet zo killing als de horizon altijd in zicht is.

Een periode van 25 dagen is prima in te passen in het menselijk referentiekader zonder dat daarbij allerlei basale emoties gaan spelen.
pi_68757643
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:45 schreef akveor het volgende:

[..]

Vooral dat je zomaar kunt opgeven. Het kost je hooguit de eer. Maar verder geen consequenties als het verliezen van een borg oid. B en B hebben daar niets voor ingebouwd.
En de prijzenpot is natuurlijk niet van een niveau dat de hebberigheid van de mens heel erg triggered
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:47:06 #6
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68757665
Ligt Danny nu in het grote bed met Eline?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:47:07 #7
168951 STAP01
body and brain
pi_68757666
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:38 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

heimwee is een rare emotie, sommige mensen hebben het nooit, sommige mensen s middags na de lunch al
Ik kan me nog herinneren dat jouw vader (Theo geloof ik) zei dat je heimwee over is zodra je weer thuis bent. Vond ik wel een hele ware uitspraak, simpel maar waar.
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_68757692
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:47 schreef Stefan het volgende:
Nee, dat is veel te rustig voor Danny... Als er nou wat meer gevloek en getier te horen was, ok
pi_68757700
quote:
Ik denk dat die heel verstandig in zijn eigen bedje ligt te knorren.....

wat ik nu trouwens ook ga doen want een reactie op mijn bericht zal ik wel niet krijgen
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:49:02 #10
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68757702
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:46 schreef Espabilado het volgende:

[..]

En de prijzenpot is natuurlijk niet van een niveau dat de hebberigheid van de mens heel erg triggered
Nee ook dat. Ik zou eigenlijk wel een tussenstandje willen waar de totale prijzen pot nu op staat inclusief credits. Alles is toch open? Dus een tellertje op de site zou wel leuk zijn.
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:49:40 #11
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68757717
quote:
danny
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68757732
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:49 schreef akveor het volgende:

[..]

Nee ook dat. Ik zou eigenlijk wel een tussenstandje willen waar de totale prijzen pot nu op staat inclusief credits. Alles is toch open? Dus een tellertje op de site zou wel leuk zijn.
Kun je toch redelijk goed zien/uitrekenen in die statistieken van mij? Die Polls brengen niet zoveel op volgens mij.
pi_68757744
voor diegene die het zich kunnen permiteren om lekker lang wakker te blijven veel plezier en ik lees het morgenavond wel terug als ik na een hele dag vergaderen weer thuis ben.
Trusten
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:51:27 #14
2018 PC eend
relativist
pi_68757749
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:48 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik denk dat die heel verstandig in zijn eigen bedje ligt te knorren.....

wat ik nu trouwens ook ga doen want een reactie op mijn bericht zal ik wel niet krijgen
Nog altijd de dramaqueen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_68757754
quote:
Nee, die wilde eerst naast Renate liggen

Mocht dat niet door kunnen gaan dan stopt hij de samenwerking met 'de Bunker'
pi_68757760
Wat ik mij vandaag af begon te vragen, zou de heimwee niet kunnen komen door het constante gevoel heel dicht bij de buitenwereld te zijn. Ze kunnen de regie/productie bijna letterlijk horen (ze horen de hond blaffen), worden na één keer piepen naar boven geroepen en kennen boven veel mensen bij naam. DGK even daargelaten heb ik bij BB altijd het idee gehad dat ze echt amper iemand zagen buiten de mede bewoners, daar werden ze minder snel naar de buitenwereld gehaald voor een gesprekje bij heimwee en was er voor mijn gevoel veel meer afstand van de buitenwereld.

Waarschijnlijk ligt dit aan de transparantie van de bunker, maar dit lijkt wel tot gevolg te hebben dat ze sneller naar buiten willen..
pi_68757768
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:48 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:53:09 #18
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68757778
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kun je toch redelijk goed zien/uitrekenen in die statistieken van mij? Die Polls brengen niet zoveel op volgens mij.
Polls gemiddeld een 40?
Maar een tellertje zou ik wel makkelijker vinden dan alles zelf uit te rekenen. Of jij moet je geroepen voelen?
Op donderdag 7 mei 2009 00:51 schreef bosb het volgende:
Wat ik mij vandaag af begon te vragen, zou de heimwee niet kunnen komen door het constante gevoel heel dicht bij de buitenwereld te zijn. Ze kunnen de regie/productie bijna letterlijk horen (ze horen de hond blaffen), worden na één keer piepen naar boven geroepen en kennen boven veel mensen bij naam. DGK even daargelaten heb ik bij BB altijd het idee gehad dat ze echt amper iemand zagen buiten de mede bewoners, daar werden ze minder snel naar de buitenwereld gehaald voor een gesprekje bij heimwee en was er voor mijn gevoel veel meer afstand van de buitenwereld.

Waarschijnlijk ligt dit aan de transparantie van de bunker, maar dit lijkt wel tot gevolg te hebben dat ze sneller naar buiten willen..
BB ers zage echt niemand DGK telt niet,

the Bunker is idd enorm transparant. Denk niet dat het door de buitenwereld komen .Ik denk dat de ontberingen en 1 ruimte echt meetellen. Geen privacy voor jezelf is echt een hel. Constant 13 graden voelt ook niet echt lekker denk ik
pi_68757838
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:53 schreef akveor het volgende:

[..]

Polls gemiddeld een 40?
Maar een tellertje zou ik wel makkelijker vinden dan alles zelf uit te rekenen. Of jij moet je geroepen voelen?
Totaal bestede stemmen is 20.305 en er is ongeveer ¤ 6.091,5 aan uit gegeven. Dit met enige marge, want eerste vijf stemmen zijn gratis, ik ga uit van 30 cent (bij meer aanschaf tegelijkertijd zijn ze goedkoper) en met het gedoe van zaterdag zit er wel wat fout en de Polls zitten er niet in
pi_68757841
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:51 schreef bosb het volgende:

Nee hoor, het is gewoon omdat ze minder gebonden zijn aan wurgcontracten, publieke opinie en geen uitzicht hebben op een prijzenpot die daadwerkelijk hun leven kan veranderen. Daar hebben de horizon, geroezemoes en de urban noise van Woensel-west waarschijnlijk vrij weinig mee te maken.
pi_68757842
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:51 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nog altijd de dramaqueen
nee joh... in tegendeel... zat me gewoon weer eens te verbazen hier.....
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee
weet ik ook wel.....

slaapse allemaal......

pi_68757862
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:56 schreef FANN het volgende:

slaapse allemaal......

Slaap lekker
pi_68757886
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:53 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

BB ers zage echt niemand DGK telt niet,

the Bunker is idd enorm transparant. Denk niet dat het door de buitenwereld komen .Ik denk dat de ontberingen en 1 ruimte echt meetellen. Geen privacy voor jezelf is echt een hel. Constant 13 graden voelt ook niet echt lekker denk ik
Grappig dat je zegt dat DGK niet telt, maargoed die privacy kan idd slopend zijn, niet even alleen douchen, de enige plek van privacy is het toilet (en dan ga jij zeggen dat ze de zender aan moeten laten ) maar zou het feit dat BBers niemand zagen er geen rol in spelen? Die waren echt afgesloten, kregen geen bericht van een aanslag op Qday en waren totaal niet op de hoogte van fans, meningen van thuis of wat dan ook.
pi_68757895
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Is het precies bekend dan hoeveel % daarvan naar de prijzenpot gaat?
pi_68757916
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:59 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Is het precies bekend dan hoeveel % daarvan naar de prijzenpot gaat?
1 cent per stem dacht ik? Er zit dus ongeveer 200 euro in die pot
pi_68757918
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:56 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Nee hoor, het is gewoon omdat ze minder gebonden zijn aan wurgcontracten, publieke opinie en geen uitzicht hebben op een prijzenpot die daadwerkelijk hun leven kan veranderen. Daar hebben de horizon, geroezemoes en de urban noise van Woensel-west waarschijnlijk vrij weinig mee te maken.
Wurgcontracten zouden idd ook best een rol kunnen spelen. Ze kunnen hier bijna alles zeggen doen en laten wat ze zelf willen.
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:04:04 #28
2018 PC eend
relativist
pi_68757981
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:56 schreef FANN het volgende:

[..]

nee joh... in tegendeel... zat me gewoon weer eens te verbazen hier.....
Ik verbaas me over het feit dat jij heel verbolgen bent over iets dat je niet volgt
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:05:26 #29
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68758005
ik snap overigens wel dat Jeroen Eline als bedmaatje knufmaat wou .... Marilien kwam al niet in aanmerking ... die liep constant af te luisteren met de vraag gaat hij nu wel of niet ? Amber ook niet ...zoneen wil backpakken en haalt zelfs anderhalfe week Bunker nog niet eens zonder familie
Pim is in rouw met zijn eigen mislukte prestaties ... en Peter beurt je ook niet echt op met al zijn kisten variaties ....

Eline daarintegen is echt .... giegelig oke .... Calimero stemmetje oke ... maar ze is wel de enigste waarvan Jeroen nu denkt dat ze echt met hem meeleeft..iets wat hij nu nodig heeft ...

en ik mag hopen nu dat het geschop tegen Huub nu ook ff gaat dimmen ..hij zit er nu als crew lid en niet als Huub zelf .... mocht iemand daar nog problemen mee hebben stel ik voor een topic te openen met bv. "Huub heeft me pijn gedaan " en het daar uit !!

ja oke ... ik heb gewoon geen zin om me 's morgens nog eens door alle COS te woelen ..om daar her en der misschien 2 a 3 berichtjes uit te halen van * Dotey ..die er wel toe doen ..... dat dus
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_68758013
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:00 schreef bosb het volgende:

[..]

Wurgcontracten zouden idd ook best een rol kunnen spelen. Ze kunnen hier bijna alles zeggen doen en laten wat ze zelf willen.
En feitelijk kunnen ze vertrekken wanneer ze willen. Het psychologische effect van -¤2500 op de prijzenpot is eigenlijk overschat door de producenten.

De kandidatenselectie, het tijdraam en de 'stakes', dat zijn factoren die men moet herevalueren bij een (eventuele) volgende Bunker, denk ik.
pi_68758034
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:04 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik verbaas me over het feit dat jij heel verbolgen bent over iets dat je niet volgt
RRaawrrrr... Kittyfight!
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:09:03 #32
2018 PC eend
relativist
pi_68758083
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:05 schreef snetje het volgende:
en ik mag hopen nu dat het geschop tegen Huub nu ook ff gaat dimmen ..hij zit er nu als crew lid en niet als Huub zelf .... mocht iemand daar nog problemen mee hebben stel ik voor een topic te openen met bv. "Huub heeft me pijn gedaan " en [ afbeelding ] het daar uit !!
Maar dan ook een 'we still love huubtopic' voor de groupies
Overigens post hij hier op persoonlijke titel....
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:10:07 #33
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68758102
8 uur spreekverbod voor:
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Eline
»Jeroen
21 Votes
»Eline
31 Votes

»Peter
9 Votes
»Pim
2 Votes
»Amber
7 Votes
»Marielin
4 Votes

Gnagna....
Op donderdag 7 mei 2009 01:09 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hmmm, ff reminder... Jij was een Brian-fan tijdens de DGK-sessies, toch?
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:11:14 #35
2018 PC eend
relativist
pi_68758121
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:06 schreef FuTilE het volgende:

[..]

RRaawrrrr... Kittyfight!
Nah, ik bedoel het heel liev
pi_68758127
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:05 schreef FuTilE het volgende:

[..]

En feitelijk kunnen ze vertrekken wanneer ze willen. Het psychologische effect van -¤2500 op de prijzenpot is eigenlijk overschat door de producenten.

De kandidatenselectie, het tijdraam en de 'stakes', dat zijn factoren die men moet herevalueren bij een (eventuele) volgende Bunker, denk ik.
Mwah denk wel dat de 2500 op dit moment Amber erin houdt, ze wil dat de rest niet aandoen. Maargoed kijkend naar Renatie kom ik wel weer op dat contact met de buitenwereld, ze wilde weg, kreeg een gesprek, en rookte daar gelijk een sigaret (één van de redenen waarom ze weg wilde). Ze kreeg dan wel gelijk sigaretten mee voor alle rokers maargoed het feit dat het roepen om vertrek leidt tot een sigaret was voor mij het eerste teken van té direct contact met boven.

[ Bericht 0% gewijzigd door bosb op 07-05-2009 01:23:55 ]
pi_68758145
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:04 schreef PC eend het volgende:

[..]

daar heb je ook weer gelijk in, maar ik dacht, nah... effe kijken hoe het allemaal afgelopen is en
toen las ik dat hele drama en toen ging ik me een beetje kwaad zitten maken......

ik heb trouwens speciaal weer ingelogd om dit bericht te typen.......

IK SNAP MEZELF SOMS NIET !

let maar gewoon niet op mij..... en nu ga ik écht weg......

truste
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:12:30 #38
2018 PC eend
relativist
pi_68758146
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:10 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Hmmm, ff reminder... Jij was een Brian-fan tijdens de DGK-sessies, toch?
Poster hangt nog steed boven mijn bed
pi_68758159
quote:
ik snap overigens wel dat Jeroen Eline als bedmaatje knufmaat wou .... Marilien kwam al niet in aanmerking ... die liep constant af te luisteren met de vraag gaat hij nu wel of niet ? Amber ook niet ...zoneen wil backpakken en haalt zelfs anderhalfe week Bunker nog niet eens zonder familie
Pim is in rouw met zijn eigen mislukte prestaties ... en Peter beurt je ook niet echt op met al zijn kisten variaties ....

Eline daarintegen is echt .... giegelig oke .... Calimero stemmetje oke ... maar ze is wel de enigste waarvan Jeroen nu denkt dat ze echt met hem meeleeft..iets wat hij nu nodig heeft ...

en ik mag hopen nu dat het geschop tegen Huub nu ook ff gaat dimmen ..hij zit er nu als crew lid en niet als Huub zelf .... mocht iemand daar nog problemen mee hebben stel ik voor een topic te openen met bv. "Huub heeft me pijn gedaan " en [ afbeelding ] het daar uit !!

ja oke ... ik heb gewoon geen zin om me 's morgens nog eens door alle COS te woelen ..om daar her en der misschien 2 a 3 berichtjes uit te halen van * Dotey ..die er wel toe doen ..... dat dus
Hij heeft toch wel heel nadrukkelijk gezegd dat hij hier post als huub en niet als iets of iemand anders... Maar ben het verder helemaal met je eens.
pi_68758166
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:12 schreef PC eend het volgende:

[..]

Poster hangt nog steed boven mijn bed
wel een knappe kerel die Brian, enne een poster is ideaal, val je ook niet in slaap tijdens zijn monologen
pi_68758169
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:06 schreef FuTilE het volgende:

[..]

RRaawrrrr... Kittyfight!
nee hoor , hij hep nog gelijk ook......

donderdag 7 mei 2009 @ 01:13:55 #42
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_68758174
menschen ik ben ook lekker plat, veels te laat weer he, zucht.
Huub succes vannacht en de rest natuurlijk ook, ga morgenmiddag hopelijk een paar leuke(re!) COSsen doorlezen

Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_68758194
quote:

quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef snetje het volgende:

[..]

dat dus ! ik word een beetje eng van mensen die mij even gaan voorschrijven hoe iets te verwerken ...
En dat dus, ik word een beetje eng van mensen die mij even gaan voorschrijven hoe, wat en wanneer iets te posten
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:16:00 #44
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68758209
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:09 schreef PC eend het volgende:

[..]

oke ! maar waarom zit iedereen zijn ongenoegen over de bunker dan tegen hem aan te schoppen ?
pak dan Bram ! de stille scheiterd in kwestie ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_68758213
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:12 schreef FANN het volgende:

[..]

daar heb je ook weer gelijk in, maar ik dacht, nah... effe kijken hoe het allemaal afgelopen is en
toen las ik dat hele drama en toen ging ik me een beetje kwaad zitten maken......

ik heb trouwens speciaal weer ingelogd om dit bericht te typen.......

IK SNAP MEZELF SOMS NIET !

let maar gewoon niet op mij..... en nu ga ik écht weg......

truste
Ga nu maar gewoon streams kopen muts
pi_68758219
Om de spirit erin te houden is het invoeren van een bezoek(half)uurtje mss wel de oplossing.
Vraag het Huub, die klaarde ook helemaal op na een bezoekje in de kooi.
pi_68758220
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
menschen ik ben ook lekker plat, veels te laat weer he, zucht.
Huub succes vannacht en de rest natuurlijk ook, ga morgenmiddag hopelijk een paar leuke(re!) COSsen doorlezen

thnx, wij zitten hier nog even lekker na te praten
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:17:26 #48
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_68758237
even tussendoor, ja ben zo weg, ik mis nog steeds de dagboek entries van dinsdag, of ben ik nou gek
  donderdag 7 mei 2009 @ 01:18:36 #49
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_68758254
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:16 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

thnx, wij zitten hier nog even lekker na te praten
neem er eentje van mij dan proost! ok nu ben ik echt weg
pi_68758255
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 01:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
even tussendoor, ja ben zo weg, ik mis nog steeds de dagboek entries van dinsdag, of ben ik nou gek
klopt, dat gaan we morgen in orde maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')