abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68757621
Gare TT
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:39 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ur welcome, ik was wel lief toch?
Goed ingetogen gesproken vond ik het ja.... he shit ben ik zelfs nog positief over je ook.
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:45:08 #3
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68757624
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:40 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

blijf het zeggen.... 1 ruimte is killing imo
Vooral dat je zomaar kunt opgeven. Het kost je hooguit de eer. Maar verder geen consequenties als het verliezen van een borg oid. B en B hebben daar niets voor ingebouwd.
Op donderdag 7 mei 2009 00:40 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

blijf het zeggen.... 1 ruimte is killing imo
1 ruimte is helemaal niet zo killing als de horizon altijd in zicht is.

Een periode van 25 dagen is prima in te passen in het menselijk referentiekader zonder dat daarbij allerlei basale emoties gaan spelen.
pi_68757643
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:45 schreef akveor het volgende:

[..]

Vooral dat je zomaar kunt opgeven. Het kost je hooguit de eer. Maar verder geen consequenties als het verliezen van een borg oid. B en B hebben daar niets voor ingebouwd.
En de prijzenpot is natuurlijk niet van een niveau dat de hebberigheid van de mens heel erg triggered
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:47:06 #6
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68757665
Ligt Danny nu in het grote bed met Eline?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:47:07 #7
168951 STAP01
body and brain
pi_68757666
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:38 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

heimwee is een rare emotie, sommige mensen hebben het nooit, sommige mensen s middags na de lunch al
Ik kan me nog herinneren dat jouw vader (Theo geloof ik) zei dat je heimwee over is zodra je weer thuis bent. Vond ik wel een hele ware uitspraak, simpel maar waar.
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_68757692
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:47 schreef Stefan het volgende:
Nee, dat is veel te rustig voor Danny... Als er nou wat meer gevloek en getier te horen was, ok
pi_68757700
quote:
Ik denk dat die heel verstandig in zijn eigen bedje ligt te knorren.....

wat ik nu trouwens ook ga doen want een reactie op mijn bericht zal ik wel niet krijgen
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:49:02 #10
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68757702
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:46 schreef Espabilado het volgende:

[..]

En de prijzenpot is natuurlijk niet van een niveau dat de hebberigheid van de mens heel erg triggered
Nee ook dat. Ik zou eigenlijk wel een tussenstandje willen waar de totale prijzen pot nu op staat inclusief credits. Alles is toch open? Dus een tellertje op de site zou wel leuk zijn.
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:49:40 #11
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68757717
quote:
danny
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68757732
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:49 schreef akveor het volgende:

[..]

Nee ook dat. Ik zou eigenlijk wel een tussenstandje willen waar de totale prijzen pot nu op staat inclusief credits. Alles is toch open? Dus een tellertje op de site zou wel leuk zijn.
Kun je toch redelijk goed zien/uitrekenen in die statistieken van mij? Die Polls brengen niet zoveel op volgens mij.
pi_68757744
voor diegene die het zich kunnen permiteren om lekker lang wakker te blijven veel plezier en ik lees het morgenavond wel terug als ik na een hele dag vergaderen weer thuis ben.
Trusten
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:51:27 #14
2018 PC eend
relativist
pi_68757749
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:48 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik denk dat die heel verstandig in zijn eigen bedje ligt te knorren.....

wat ik nu trouwens ook ga doen want een reactie op mijn bericht zal ik wel niet krijgen
Nog altijd de dramaqueen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_68757754
quote:
Nee, die wilde eerst naast Renate liggen

Mocht dat niet door kunnen gaan dan stopt hij de samenwerking met 'de Bunker'
pi_68757760
Wat ik mij vandaag af begon te vragen, zou de heimwee niet kunnen komen door het constante gevoel heel dicht bij de buitenwereld te zijn. Ze kunnen de regie/productie bijna letterlijk horen (ze horen de hond blaffen), worden na één keer piepen naar boven geroepen en kennen boven veel mensen bij naam. DGK even daargelaten heb ik bij BB altijd het idee gehad dat ze echt amper iemand zagen buiten de mede bewoners, daar werden ze minder snel naar de buitenwereld gehaald voor een gesprekje bij heimwee en was er voor mijn gevoel veel meer afstand van de buitenwereld.

Waarschijnlijk ligt dit aan de transparantie van de bunker, maar dit lijkt wel tot gevolg te hebben dat ze sneller naar buiten willen..
pi_68757768
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:48 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:53:09 #18
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68757778
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kun je toch redelijk goed zien/uitrekenen in die statistieken van mij? Die Polls brengen niet zoveel op volgens mij.
Polls gemiddeld een 40?
Maar een tellertje zou ik wel makkelijker vinden dan alles zelf uit te rekenen. Of jij moet je geroepen voelen?
Op donderdag 7 mei 2009 00:51 schreef bosb het volgende:
Wat ik mij vandaag af begon te vragen, zou de heimwee niet kunnen komen door het constante gevoel heel dicht bij de buitenwereld te zijn. Ze kunnen de regie/productie bijna letterlijk horen (ze horen de hond blaffen), worden na één keer piepen naar boven geroepen en kennen boven veel mensen bij naam. DGK even daargelaten heb ik bij BB altijd het idee gehad dat ze echt amper iemand zagen buiten de mede bewoners, daar werden ze minder snel naar de buitenwereld gehaald voor een gesprekje bij heimwee en was er voor mijn gevoel veel meer afstand van de buitenwereld.

Waarschijnlijk ligt dit aan de transparantie van de bunker, maar dit lijkt wel tot gevolg te hebben dat ze sneller naar buiten willen..
BB ers zage echt niemand DGK telt niet,

the Bunker is idd enorm transparant. Denk niet dat het door de buitenwereld komen .Ik denk dat de ontberingen en 1 ruimte echt meetellen. Geen privacy voor jezelf is echt een hel. Constant 13 graden voelt ook niet echt lekker denk ik
pi_68757838
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:53 schreef akveor het volgende:

[..]

Polls gemiddeld een 40?
Maar een tellertje zou ik wel makkelijker vinden dan alles zelf uit te rekenen. Of jij moet je geroepen voelen?
Totaal bestede stemmen is 20.305 en er is ongeveer ¤ 6.091,5 aan uit gegeven. Dit met enige marge, want eerste vijf stemmen zijn gratis, ik ga uit van 30 cent (bij meer aanschaf tegelijkertijd zijn ze goedkoper) en met het gedoe van zaterdag zit er wel wat fout en de Polls zitten er niet in
pi_68757841
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:51 schreef bosb het volgende:

Nee hoor, het is gewoon omdat ze minder gebonden zijn aan wurgcontracten, publieke opinie en geen uitzicht hebben op een prijzenpot die daadwerkelijk hun leven kan veranderen. Daar hebben de horizon, geroezemoes en de urban noise van Woensel-west waarschijnlijk vrij weinig mee te maken.
pi_68757842
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:51 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nog altijd de dramaqueen
nee joh... in tegendeel... zat me gewoon weer eens te verbazen hier.....
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee
weet ik ook wel.....

slaapse allemaal......

pi_68757862
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:56 schreef FANN het volgende:

slaapse allemaal......

Slaap lekker
pi_68757886
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:53 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

BB ers zage echt niemand DGK telt niet,

the Bunker is idd enorm transparant. Denk niet dat het door de buitenwereld komen .Ik denk dat de ontberingen en 1 ruimte echt meetellen. Geen privacy voor jezelf is echt een hel. Constant 13 graden voelt ook niet echt lekker denk ik
Grappig dat je zegt dat DGK niet telt, maargoed die privacy kan idd slopend zijn, niet even alleen douchen, de enige plek van privacy is het toilet (en dan ga jij zeggen dat ze de zender aan moeten laten ) maar zou het feit dat BBers niemand zagen er geen rol in spelen? Die waren echt afgesloten, kregen geen bericht van een aanslag op Qday en waren totaal niet op de hoogte van fans, meningen van thuis of wat dan ook.
pi_68757895
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Is het precies bekend dan hoeveel % daarvan naar de prijzenpot gaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')