quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, ik drukte me daar een beetje vreemd uit.
quote:Het ging over Amber, tho...
dat dus ! ik word een beetje eng van mensen die mij even gaan voorschrijven hoe iets te verwerken ...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit hoort óók bij het leven. Mensen hoeven zich toch niet te verstoppen omdat ze wat verdriet hebben?
En deze toestand is ook de redactie overkomen, dus "explloiteren" vind ik een te beschuldigende term.
Jeroen heeft heel duidelijk aan ons aangegeven dat hij daar totaal geen problemen mee heeft en Ferry zou dat ook niet hebben. Aldus Jeroen, hij scheidt realiteit van een spelletje. Dus toen hij daar geen problemen mee had hadden wij dat ook nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef rooie3 het volgende:
Die doodskist is nu ook echt leuk daar .
Leuk als je daar nu elke keer op kijken moet.
Het viel me gewoon op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Jeroen heeft heel duidelijk aan ons aangegeven dat hij daar totaal geen problemen mee heeft en Ferry zou dat ook niet hebben. Aldus Jeroen, hij scheidt realiteit van een spelletje. Dus toen hij daar geen problemen mee had hadden wij dat ook niet
Ik stel het op prijs NMNS, grazie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers, de tussenstanden van vandaag De deelnemersranking
Jeroen is daar nuchter genoeg voorquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Jeroen heeft heel duidelijk aan ons aangegeven dat hij daar totaal geen problemen mee heeft en Ferry zou dat ook niet hebben. Aldus Jeroen, hij scheidt realiteit van een spelletje. Dus toen hij daar geen problemen mee had hadden wij dat ook niet
nee hoor helemaal niet, was 1 van de eerste dingen waar we het over hebben gehad toen hij een beetje bijgekomen was van de eerste schrikquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op.
Doet zo luguber aan,maar ja ik ben ook een watje wat dat betreft
zeker, ik heb zwaar respect voor die gozer, dit is niet makkelijk namelijk. Zeker als zometeen het huis " slaapt " lig je nog lang te woelen in je bedjequote:
quote:
Top van julliequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee hoor helemaal niet, was 1 van de eerste dingen waar we het over hebben gehad toen hij een beetje bijgekomen was van de eerste schrik
Ja, nu hoor ik het ook, daarstraks zei hij nog bericht gehad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef lies1958 het volgende:
jeroen heeft dus zijn vriendin gesproken zegt hij nu weer.
En ja begint hij weer tegen eline over dat bed waarom ze er niet meer in wil liggen.
YWquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik stel het op prijs NMNS, grazie.
Zeker weten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker, ik heb zwaar respect voor die gozer, dit is niet makkelijk namelijk. Zeker als zometeen het huis " slaapt " lig je nog lang te woelen in je bedje
mwah ... er liggen er tig een paar meter naast hun ....quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef rooie3 het volgende:
Die doodskist is nu ook echt leuk daar .
Leuk als je daar nu elke keer op kijken moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |