Hij kon zich verbaal niet met jou meten, maar kwa denken en analytisch vermogen vond ik hem niet zo dom als de meeste hem toedichtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wel een knappe kerel die Brian, enne een poster is ideaal, val je ook niet in slaap tijdens zijn monologen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:11 schreef bosb het volgende:
[..]
Mwah denk wel dat de 2500 op dit moment Amber erin houdt, ze wil dat de rest niet aandoen. Maargoed kijkend naar Amber kom ik wel weer op dat contact met de buitenwereld, ze wilde weg, kreeg een gesprek, en rookte daar gelijk een sigaret (één van de redenen waarom ze weg wilde). Ze kreeg dan wel gelijk sigaretten mee voor alle rokers maargoed het feit dat het roepen om vertrek leidt tot een sigaret was voor mij het eerste teken van té direct contact met boven.
Wanneer sluiten jullie trouwens de opstaan-poll??quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
klopt, dat gaan we morgen in orde maken
Zeg Huub, hebben we nog niet wat geluiden van kerkklokken? Dan kan Jeroen er alvast wat aan wennenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
klopt, dat gaan we morgen in orde maken
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[..]
En dat dus, ik word een beetje eng van mensen die mij even gaan voorschrijven hoe, wat en wanneer iets te posten
ik vond hem zeker niet zo slechte kerel als veel mensen hem idd toedichtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij kon zich verbaal niet met jou meten, maar kwa denken en analytisch vermogen vond ik hem niet zo dom als de meeste hem toedichten
En verder kon ik me wel een beetje voorstellen dat hij soms wat agressief werd, met zo een etter als jou in z'n schaduw
morgen denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:20 schreef bosb het volgende:
[..]
Wanneer sluiten jullie trouwens de opstaan-poll??
En dan heb je het nog niet eens over externe factoren, zoals de streamers en je partners "in crime"quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Amber rookt niet.
Nee, het is niet zo makkelijk te verklaren. Een onzekere factor als Amber kan de hele boel op scherp zetten als er al twee mensen vertrokken zijn in week 1. Het reikt dieper dan dat. Het hele systeem van inzet en beloning is niet goed genoeg doordacht, waardoor er nu een bijna oncontroleerbare situatie is ontstaan (in ieder geval minder controleerbaar dan men zou willen). Gelukkig is dat nog niet helemaal zichtbaar bij de streamer, maar het zit er niet ver vanaf.
Uiteraard bedoelde ik Renate met die sigaret.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Amber rookt niet.
Nee, het is niet zo makkelijk te verklaren. Een onzekere factor als Amber kan de hele boel op scherp zetten als er al twee mensen vertrokken zijn in week 1. Het reikt dieper dan dat. Het hele systeem van inzet en beloning is niet goed genoeg doordacht, waardoor er nu een bijna oncontroleerbare situatie is ontstaan (in ieder geval minder controleerbaar dan men zou willen). Gelukkig is dat nog niet helemaal zichtbaar bij de streamer, maar het zit er niet ver vanaf.
Nah, breng ik jou ook eens aan het lachen, 't kan verkerenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:20 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Dat juist jij dit zegt.... hilarisch ik kom niet meer bij
![]()
Ja, tuurlijk... Laten we meteen een knuffeluurtje met marmotten inlassen, en recreatief zwemmen om de twee dagen. Het is immers niet niks om die 25 dagen door te komen zonder mentale kleerscheuren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:16 schreef schattie het volgende:
Om de spirit erin te houden is het invoeren van een bezoek(half)uurtje mss wel de oplossing.
Vraag het Huub, die klaarde ook helemaal op na een bezoekje in de kooi.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk... Laten we meteen een knuffeluurtje met marmotten inlassen, en recreatief zwemmen om de twee dagen. Het is immers niet niks om die 25 dagen door te komen zonder mentale kleerscheuren.
Nah idd....quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, breng ik jou ook eens aan het lachen, 't kan verkeren
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk... Laten we meteen een knuffeluurtje met marmotten inlassen, en recreatief zwemmen om de twee dagen. Het is immers niet niks om die 25 dagen door te komen zonder mentale kleerscheuren.
Maar Renate is er al lang en breed uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:22 schreef bosb het volgende:
[..]
Uiteraard bedoelde ik Renate met die sigaret.
Jij had vroeger toch een hitler-kat?quote:
Lijkt me dat ze, en met name jeroen, een vredige nacht (naast/tegen Eline) gegund wordt?? Of niet, Huub?quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, gaat er nog wat gebeuren of is het een vredige nacht?
tranen schieten toch in je broek na zo'n pot-gel scene?quote:
Jij had vroeger toch een FB trauma?quote:
Volgens Huub kan Jeroen het spel goed los koppelen van de echte wereld, dus gewoon gaan met die banaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:29 schreef bosb het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze, en met name jeroen, een vredige nacht (naast/tegen Eline) gegund wordt?? Of niet, Huub?
Eigenlijk zou jij in de volgende Bunker aflevering moeten Versaquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
tranen schieten toch in je broek na zo'n pot-gel scene?
Ehh... Geloof het wel, ja...quote:
Wie zegt dat ik daar ooit overheen gekomen benquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij had vroeger toch een FB trauma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |