ja groepsverantwoording, en Jeroen hoeft zeker nergens verantwoording voor af te leggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ook niemand die hem uit bed sleurt.
Niet vanavond?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:51 schreef akveor het volgende:
Vreemd trouwens dat ze Amber niet hebbebn verteld dat de exit pas zaterdag is.
Ik zeg: geef vanavond alleen Jeroen een slaapzak haha!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:52 schreef blomst het volgende:
[..]
ja groepsverantwoording, en Jeroen hoeft zeker nergens verantwoording voor af te leggen
Ik blijf er moeite mee hebben om het te geloven. Maar ja, dat zit dan ook wat in mijn aard.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:52 schreef Marrije het volgende:
Peter: je hebt toch ook eigen verantwoording
Jeroen: je hebt toch ook groepsverantwoording
Eline: ik denk dat niemand tegen jou gaat zeggen dat je het bed uit moet als je daar half verdrietig, half bezopen in bed ligt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zeg: geef vanavond alleen Jeroen een slaapzak haha!
Nee, maar alle bukerbewoners gaan er vanuit dat er vanavond een exit is, nl om de 5 dagen volgens de regels.quote:
Als ik Fok een beetje gevolgd heb niet.quote:
Precies, ik hoor al dagen niets andersquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, maar alle bukerbewoners gaan er vanuit dat er vanavond een exit is, nl om de 5 dagen volgens de regels.
Tja, ik heb Fok niet gevolgdquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ik Fok een beetje gevolgd heb niet.
mwoa ik snap dat hij het probeert. Heeft iemand ook maar één keer gezegd 'kom er nou uit anders zijn we straks de slaapzakken kwijt?'quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies no mercy, game on.
Ik blijf het een eikel vinden.
Vreemd trouwens dat ze Amber niet hebbebn verteld dat de exit pas zaterdag is.
licht uit, geen eten meer, herrie over de speakers, ....quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze kunnen toch ook gewoon die slaapzak NIET inleveren? Wat willen ze doen bij de regie, 112 bellen?
Om die reden 'durfde' ze niets te zeggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:56 schreef Danny het volgende:
En natuurlijk heeft Jeroen ook eigen verantwoordelijkheid, maar ze weten ook dat hij nog 3/4 dronken is en duidelijk het nieuws van gisteren nog niet heeft weten te verwerken.
Dat denk ik niet. Gisteren twijfelde ze alweer, en als de exit maar 2 dagen later is wil ze vast wel wachtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef beequeen het volgende:
Als Amber in de gaten krijgt dat er vandaag geen exit is, stapt ze volgens mij vanavond vrijwillig op.
dat zei ik ook, die loopt jankend de bunker uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef beequeen het volgende:
Als Amber in de gaten krijgt dat er vandaag geen exit is, stapt ze volgens mij vanavond vrijwillig op.
Ik zou het geen probleem vinden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef beequeen het volgende:
Omdat het een slappehap is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:58 schreef akveor het volgende:
Waarom schuift Jeroen het eigenlijk af op de groep? Beetje slap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |