Waar staat ie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Merci beaucoup! Gelukt en hij staat er
We kunnen het natuurlijk massaal via de boodschappenlijst gaan bestellenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:39 schreef blomst het volgende:
[..]
En tandpasta horen ze gewoon te krijgen.
Maar ook niemand die hem uit bed sleurt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:47 schreef blomst het volgende:
Jeroen heeft het voorelkaar, de slaapzakken moeten worden ingenomen.
Hoe leuk is deze en nu alleen nog maar uien bestellen he!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:47 schreef blomst het volgende:
Jeroen heeft het voorelkaar, de slaapzakken moeten worden ingenomen.
Precies no mercy, game on.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:49 schreef Danny het volgende:
terechte sanctie natuurlijk. Ik snap best dat hij down is, maar hij heeft er ook voor gekozen te blijven en dan hoort gewoon meedoen met de rest er gewoon bij.
ja groepsverantwoording, en Jeroen hoeft zeker nergens verantwoording voor af te leggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ook niemand die hem uit bed sleurt.
Niet vanavond?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:51 schreef akveor het volgende:
Vreemd trouwens dat ze Amber niet hebbebn verteld dat de exit pas zaterdag is.
Ik zeg: geef vanavond alleen Jeroen een slaapzak haha!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:52 schreef blomst het volgende:
[..]
ja groepsverantwoording, en Jeroen hoeft zeker nergens verantwoording voor af te leggen
Ik blijf er moeite mee hebben om het te geloven. Maar ja, dat zit dan ook wat in mijn aard.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:52 schreef Marrije het volgende:
Peter: je hebt toch ook eigen verantwoording
Jeroen: je hebt toch ook groepsverantwoording
Eline: ik denk dat niemand tegen jou gaat zeggen dat je het bed uit moet als je daar half verdrietig, half bezopen in bed ligt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zeg: geef vanavond alleen Jeroen een slaapzak haha!
Nee, maar alle bukerbewoners gaan er vanuit dat er vanavond een exit is, nl om de 5 dagen volgens de regels.quote:
Als ik Fok een beetje gevolgd heb niet.quote:
Precies, ik hoor al dagen niets andersquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, maar alle bukerbewoners gaan er vanuit dat er vanavond een exit is, nl om de 5 dagen volgens de regels.
Tja, ik heb Fok niet gevolgdquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ik Fok een beetje gevolgd heb niet.
mwoa ik snap dat hij het probeert. Heeft iemand ook maar één keer gezegd 'kom er nou uit anders zijn we straks de slaapzakken kwijt?'quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies no mercy, game on.
Ik blijf het een eikel vinden.
Vreemd trouwens dat ze Amber niet hebbebn verteld dat de exit pas zaterdag is.
licht uit, geen eten meer, herrie over de speakers, ....quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze kunnen toch ook gewoon die slaapzak NIET inleveren? Wat willen ze doen bij de regie, 112 bellen?
Om die reden 'durfde' ze niets te zeggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:56 schreef Danny het volgende:
En natuurlijk heeft Jeroen ook eigen verantwoordelijkheid, maar ze weten ook dat hij nog 3/4 dronken is en duidelijk het nieuws van gisteren nog niet heeft weten te verwerken.
Dat denk ik niet. Gisteren twijfelde ze alweer, en als de exit maar 2 dagen later is wil ze vast wel wachtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef beequeen het volgende:
Als Amber in de gaten krijgt dat er vandaag geen exit is, stapt ze volgens mij vanavond vrijwillig op.
dat zei ik ook, die loopt jankend de bunker uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef beequeen het volgende:
Als Amber in de gaten krijgt dat er vandaag geen exit is, stapt ze volgens mij vanavond vrijwillig op.
Ik zou het geen probleem vinden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef beequeen het volgende:
Omdat het een slappehap is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:58 schreef akveor het volgende:
Waarom schuift Jeroen het eigenlijk af op de groep? Beetje slap.
Waarom denkt Jeroen eigenlijk dat ie in een uitzonderingspositie zit? Hij heeft toch zelf aangegeven door te willen gaan met het spel. Natuurlijk heeft de groep een verantwoordelijkheid. Maar in eerste instantie heb je je eigen verantwoordelijkheid en hoor je het groepsbelang boven je eigen belang te zetten. Het is toch geen klein kind? Ik vind het de zoveelste afknapper wat Jeroen betrefd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:56 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa ik snap dat hij het probeert. Heeft iemand ook maar één keer gezegd 'kom er nou uit anders zijn we straks de slaapzakken kwijt?'
In een groepsstructuur hoort ook een sociale controle natuurlijk en als die ontbreekt krijg je inderdaad dat mensen in de gelegenheid worden gesteld dingen te doen die de groep als geheel benadelen. Ze klagen achteraf, terwijl ze eigenlijk vooraf moeten ingrijpen.
En natuurlijk heeft Jeroen ook eigen verantwoordelijkheid, maar ze weten ook dat hij nog 3/4 dronken is en duidelijk het nieuws van gisteren nog niet heeft weten te verwerken.
Gevalletje schuld van iedereen dit.
Ook schuld van de redactie, die hadden wel eerder de slaapzakken in kunnen nemen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:56 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa ik snap dat hij het probeert. Heeft iemand ook maar één keer gezegd 'kom er nou uit anders zijn we straks de slaapzakken kwijt?'
In een groepsstructuur hoort ook een sociale controle natuurlijk en als die ontbreekt krijg je inderdaad dat mensen in de gelegenheid worden gesteld dingen te doen die de groep als geheel benadelen. Ze klagen achteraf, terwijl ze eigenlijk vooraf moeten ingrijpen.
Gevalletje schuld van iedereen dit.
Juist helemaal mee eens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Ook schuld van de redactie, die hadden wel eerder de slaapzakken in kunnen nemen.
De anderen spelen het spel niet op het scherpst van de snede.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom denkt Jeroen eigenlijk dat ie in een uitzonderingspositie zit? Hij heeft toch zelf aangegeven door te willen gaan met het spel. Natuurlijk heeft de groep een verantwoordelijkheid. Maar in eerste instantie heb je je eigen verantwoordelijkheid en hoor je het groepsbelang boven je eigen belang te zetten. Het is toch geen klein kind? Ik vind het de zoveelste afknapper wat Jeroen betrefd.
Waarom zou ze twee dagen wachten. Het kost haar niets om vanavond te vertrekken. Daarbij een nacht zonder slaapzakken? De redactie speelt met vuur denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Gisteren twijfelde ze alweer, en als de exit maar 2 dagen later is wil ze vast wel wachten
Mooi, want het laatste wat de redactie moet doen is zich laten chanteren. Laat Amber maar opdonderen. Zonder geld uit de prijzenpot. Weten ze meteen hoe de vlag erbij hangt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom zou ze twee dagen wachten. Het kost haar niets om vanavond te vertrekken. Daarbij een nacht zonder slaapzakken? De redactie speelt met vuur denk ik.
Volgens mij wil ze niet afgaan door een vrijwillige exit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom zou ze twee dagen wachten. Het kost haar niets om vanavond te vertrekken. Daarbij een nacht zonder slaapzakken? De redactie speelt met vuur denk ik.
Als Amber eigenhandig de bunker verlaat gaat er toch 2500 euro van het geld af of niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi, want het laatste wat de redactie moet doen is zich laten chanteren. Laat Amber maar opdonderen. Zonder geld uit de prijzenpot. Weten ze meteen hoe de vlag erbij hangt.
Wellicht willen ze haar wel zelf laten opstappen om niet het risico te nemen dat er iemand anders uit gestemd gaat worden en ook Amber zelf vertrekt. Dan zijn er nog maar 4 over en is het wel erg snel saai.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar je weet maar nooit of ze die regel weer aanpassen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:10 schreef belinea het volgende:
[..]
Als Amber eigenhandig de bunker verlaat gaat er toch 2500 euro van het geld af of niet?
Er zou sowieso elke 5 dagen iemand vertrekken. En aan Amber missen we niet veel. Ik zeg: opdonderen naar huis zonder geld uit de prijzenpot. Of de prijzenpot dmv opdrachten aanvullen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht willen ze haar wel zelf laten opstappen om niet het risico te nemen dat er iemand anders uit gestemd gaat worden en ook Amber zelf vertrekt. Dan zijn er nog maar 4 over en is het wel erg snel saai.
Ja je weet het nooit he met die redactie, maar als er dus wel 2500 euro word geminderd, daarom houden ze Amber tegen om eruit te gaan, de spelers dan he.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar je weet maar nooit of ze die regel weer aanpassen.
Nee opstappen is 2500 in mindering. De actie van Jeroen zal niet bijdragen aan het willen blijven.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi, want het laatste wat de redactie moet doen is zich laten chanteren. Laat Amber maar opdonderen. Zonder geld uit de prijzenpot. Weten ze meteen hoe de vlag erbij hangt.
Maar ze nemen dat risico dan toch juist nu? Ik neem aan dat wanneer ze wel opstapt de stemming gewoon doorgaat. Immers de streamers hebben ondertussen genoeg uitgegeven aan stemmen en tot dusver hebben we niet echt het beoogde effect van het stemmen kunnen zien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht willen ze haar wel zelf laten opstappen om niet het risico te nemen dat er iemand anders uit gestemd gaat worden en ook Amber zelf vertrekt. Dan zijn er nog maar 4 over en is het wel erg snel saai.
Er liep een tekst op de stream dat we kunnen stemmen tot zaterdag 19.55 uur.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef akveor het volgende:
Nee opstappen is 2500 in mindering. De actie van Jeroen zal niet bijdragen aan het willen blijven.
Overigens staat er ergens op TBO site of de exit daadwerkelijk zaterdag is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |